Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig positivt overasket over episode 2...det skjer noe hele tiden og kona til kongen får jeg regelrett lyst til å slå ihjel med ei klubbe....det er jo sykt bra spillet av samtlige karakterer i serien. Og begge episoder har sluttet akkurat når det blir så spennende at du nesten KLIKKER i vinkel når rulleteksten kommer......lenge siden jeg har blitt så engasjert i en serie!

Lenke til kommentar

Bestemte meg for å sjekke ut denne uten noen forventninger som helst da jeg verken har hørt om eller lest boka/bøkene. Ikke har jeg noe forhold til middelalderen (regner med det utspiller seg i denne perioden) eller mytiske skapninger o.l, har f.eks aldri vært noe fan av ringenes herre selv om det ikke kan direkte sammenlignes. Litt vanskelig å forholde seg til masse navn og fraksjoner så jeg måtte google litt og lese meg opp etter første episode, men jeg må virkelig si at denne serien gav mersmak etter de to første episodene. Flott skuespill (liker spesielt han dvergen), masse nakne pene damer :), blod og gørr, intriger og spennende historie. Gleder meg virkelig til de neste episodene :thumbup:

Lenke til kommentar

Kjenner jeg begynner å blr irritert på Lannister familien allerede etter bare to episoder.

På en annen sider er det godt å se Sean Bean i en <good guy> rolle. Forbinner han som oftest med <bad guy> roller.

Definitivt en serie jeg vil følge med på. Gleder meg til neste episode.

Lenke til kommentar

Selv lurer jeg på om, eventuelt når, vi får noen flashback-scener til Robert's Rebellion. Så langt refereres de hendelsene bare i dialog, og kan sikkert være litt ugreie å plassere eller knytte sammen med resten av historien om man ikke har lest boken.

 

På den annen side, kan jo være det er det de går for. :p

Lenke til kommentar

 

hm..leste litt om boka, og lurer på om det ikke skulle skjedd mere mens Bran lå i koma, blir han ikke oppsøkt i drømme? og det som skjer da er vel vesentlig synes nå jeg, men men.

 

 

 

Editert til mulig spoiler

Tipper det der skjer i neste ep :) Er jo begrenset med tid og sånn, dessuten tjener vel ikke de som lager serien så mye på å presentere det der rett før episoden slutter versus å gå for den endingen de gikk for.

 

@Zealuu synes vi burde få flashbacks til den siste kampen med Rhaegar, og kanskje med

når Jaime sitter på tronen etter å ha drept Aerys

.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...