Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klarer faen ikke vente til neste episode. Jeg frykter sterkt at Ollie sørger for at Jon Snow ryker med, siden han føles som en karakter som er for viktig til å dø (slik som Daenerys), men at de kommer til å drepe han for å minne oss på at "alle kan dø".  

Edit: Man kan også delvis argumentere for at han har utspilt sin viktigste rolle ved å "samle" wildings og night watch mot white walkers, og at det finnes andre som kan lede folka videre i riktig retning (Sam og Tormund). 

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Håper Davos tar å kapper hue av Melisandre når han kommer tilbake fra Castle Black. Men det skjer vel neppe denne sesongen? Han kan da umulig komme seg tilbake til Castle Black hvor det allerede er kaos, få med seg et par menn og være tilbake til kampen om Winterfall i en og samme episode. Er redd for at vi er ferdig med både Meereen og Dorn også for denne sesongen, så spesielt Meereen stopper på en stor cliffhanger da jeg regner med at vi ikke får se eller vite hva i allverden som skjedde med det som var igjen i arenaen.

 

Siste episode vil nok handle om rettsaken til The Sparrows, sikkert med noe trial of combat osv.. Slaget om Winterfell hvor vi antagelig får servert noe hokuspokus Lord of Light greier og Arya sin oppgave.

Lenke til kommentar

Håper Davos tar å kapper hue av Melisandre når han kommer tilbake fra Castle Black. .

Davos skjønte nok akkurat hva som kom til å skje. Derfor han gav henne en gave og ville ha henne med til Castle Black.

Tror også han er altfor lojal til å gå mot Stannis.

Lenke til kommentar

At Davos vil gå mot Stannis har jeg null tro på, men han kan vel kakke hodet av Melisandre bak hans rygg  :w00t:

 

Har forsåvidt fått mer og mer respekt og sansen for Stannis, syntes han har hatt en god karakterutvikling, men akk ja fyren er jo totalt hjernevasket og evneveik ovenfor Melisandre og hele dette Lord of Light tullballet.

 

Er jo temmelig åpenbart at den lille samtalen med Shireen og Stannis som fikk han til å vokse ytterligere kun var der for å gjøre forrige episode enda tyngre. Ganske idiotisk i grunn, for jeg syntes det fremstår temmelig fiktivt og vitner jo om total mangel på ryggrad og baller å gå fra en slik samtale for et par episoder siden over til å knerte henne likevel i forrige episode..  :grumpy:

 

 

Jeg er ikke en av disse blautfiskene som syter og bærer meg over at det brennes små jentunger på bål osv, akkurat som jeg ikke har klaget over diverse voldtekter og annet tidligere. Syntes bare hele oppbyggingen ble veldig påtvungen, og det var nok tiltenkt ene og alene av TV-serie skaperne for at vi skulle få et enda større avsky til det Stannis valgte å gjøre noe jeg egentlig syntes er helt unødvendig og får jo bare Stannis som karakter til å fremstå som en eneste stor knehøne.

Lenke til kommentar

At Davos vil gå mot Stannis har jeg null tro på, men han kan vel kakke hodet av Melisandre bak hans rygg  :w00t:

 

Har forsåvidt fått mer og mer respekt og sansen for Stannis, syntes han har hatt en god karakterutvikling, men akk ja fyren er jo totalt hjernevasket og evneveik ovenfor Melisandre og hele dette Lord of Light tullballet.

 

Er jo temmelig åpenbart at den lille samtalen med Shireen og Stannis som fikk han til å vokse ytterligere kun var der for å gjøre forrige episode enda tyngre. Ganske idiotisk i grunn, for jeg syntes det fremstår temmelig fiktivt og vitner jo om total mangel på ryggrad og baller å gå fra en slik samtale for et par episoder siden over til å knerte henne likevel i forrige episode..  :grumpy:

 

 

Jeg er ikke en av disse blautfiskene som syter og bærer meg over at det brennes små jentunger på bål osv, akkurat som jeg ikke har klaget over diverse voldtekter og annet tidligere. Syntes bare hele oppbyggingen ble veldig påtvungen, og det var nok tiltenkt ene og alene av TV-serie skaperne for at vi skulle få et enda større avsky til det Stannis valgte å gjøre noe jeg egentlig syntes er helt unødvendig og får jo bare Stannis som karakter til å fremstå som en eneste stor knehøne.

Jeg synes det ble ganske åpenbart etterhvert. Man kan si mye om fint om R.R. Martin, men han er ikke akkurat nyskapende. War of the Roses er selvsagt hovedinspirasjonen, men med Stannis er det klare trekk til Agamemnon. Selv om han ikke akkurat endte opp som en helt, så var det av andre årsaker enn at han ofret datteren. Hvis de vil gå samme rute med Stannis så er det enda håp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...