Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det bare meg, eller er alle de engelske skuespillerne langt kulere, bedre og all around mer passende til rollene sine enn de amerikanske? Unntak eksisterer selvsagt, Littlefinger kan ikke spilles av noen andre.

Er ikke han som spiller littlefinger engelsk?

Lenke til kommentar

Khal Drogo har en amerikansk skuespiller.

Vet, men siden han ikke lenger er med så tok jeg ikke med han. Diskuteres vel at de engelske var mer passende all-around og kulere og whatnot enn de amerikanske. Med tanke på at de amerikanske er Pascal og Dinklage må jeg si meg uenig, mtp at både Oberyn og Tyrion er blant mine favoritter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er jo ikke større forskjell enn at en trønder ville snakket bokmål f.eks.

Hører jo sikkert karakteren til.

 

Har vel med at han er av høy rang, og i serier/filmer er det jo et sikkert kjennetegn at de adelige prater "proper english".

 

The Hound har vel ikke så bred aksent i serien som han har i virkeligheten heller?

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Å ha sex med noen man ikke kan stole på slår ikke deg som temmelig dumt?

Når har Dany nevnt/vist at hun ikke stoler på ham, og når har Daario brutt tilliten hennes?

 

Jorah er mannen det er mest fornuftig å være tiltrukket av. Poenget er at verken Jorah eller Dany kan bestemme hvem man skal være tiltrukket av. Daario har åpenbart mer seksuelt tiltrekkende egenskaper enn hva Jorah har. Dermed har ikke Dany "dårlig dømmekraft når det gjelder menn", da hun ikke kan kontrollere hvem hun er tiltrukket av.

 

Det at Daario er sleazy/douchebag kommer selvsagt an på øyet som ser, men jeg ser ihvertfall bare en fyr med høy selvtillit, som vet hva han vil, og som tar/gjør det han vil. Beundringsverdige egenskaper, spør du meg.

(Det skal sies at jeg ikke vet hvordan han framstilles i bøkene). (Er det forresten en forklaring på hvorfor han er såpass forandret, utseendemessig, fra boken?)

Endret av Kammizez
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...