Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tipper, som den godtroende fyren jeg er, at Oberyn vinner. Han har blitt lagt så mye fokus på denne sesongen, og liksom blitt spilt opp, slik som Tyrion, Arya, Deanerys og alle disse ble i sesong 1. Det ville vært litt rart dersom serieskaperne bare dreper en karakter med så stort potensiale.

 

Men dette er vel kanskje mest ønsketenking.

Lenke til kommentar

Hvem tror dere vinner duellen folkens?

The Mountain MÅ virkelig tape?!!

jeg tror oberyn vinner fordi the mountain er en dårlig skuespiller, og vi har nesten ikke sett karakteren siden sesong 1 (da med bedre skuespiller)

 

blir overrasket om the mountain blir med videre...og oberyn er elsk

 

skal sies at the mountain er den farligste krigeren i westeros...så virker logisk at han vinner (men dette er game of thrones)

Endret av Dysfunctional
Lenke til kommentar

Hvis Oberyn dør, så er min teori at Jaime redder han. Det gode han gjorde mot Brienne viser at han bare er på glid mot noe større.

 

Uavhengig om Oberyn dør eller ikke, så tror jeg at Dorne vender seg mot Lannister. Litt spent på hva som kan skje med Myrcella.

Lenke til kommentar

Hvis Oberyn dør, så er min teori at Jaime redder han. Det gode han gjorde mot Brienne viser at han bare er på glid mot noe større.

 

Uavhengig om Oberyn dør eller ikke, så tror jeg at Dorne vender seg mot Lannister. Litt spent på hva som kan skje med Myrcella.

Ja, det har jo vært en relativt dævv krig de siste to sesongene, så det er på tide med litt action igjen.

Lenke til kommentar

Jeg tipper, som den godtroende fyren jeg er, at Oberyn vinner. Han har blitt lagt så mye fokus på denne sesongen, og liksom blitt spilt opp, slik som Tyrion, Arya, Deanerys og alle disse ble i sesong 1. Det ville vært litt rart dersom serieskaperne bare dreper en karakter med så stort potensiale.

 

Men dette er vel kanskje mest ønsketenking.

 

Slik som Ned? :p

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Vel, det var ikke det jeg forventa... ikke forløpet iallefall.

 

Forsåvidt morsomt å se Mance igjen, og at Arya endelig kommer hjem. Og at Petyr er en fri mann.

 

Men at Jonah blir sendt avgårde... enten blir han skrevet ut snart, hvilket jeg tviler, eller så blir det noe stort av ham hjemme grunnet all kunnskapen han sitter på om Daenerys...

 

Spennende med de to siste og ikke minst neste sesong nå!

Lenke til kommentar

Faen den kampen var rå! Likte spesielt slutten, men Oberyn var rimelig bra med staven sin. :) Eneste kjipe er at resultatet ikke var overraskende akkurat. Når noe går så glatt hele veien forventet jeg en liten twist. Men pytt, bra kamp likevel. ikke ofte vi har slossing i GoT, og når det først er noe, er den ikke spesielt bra. Dette var beste kampen i serien så langt, så kjipt at den varte så kort tid.

 

Men bortsett fra det var det ren rutine. Mye prat og like action. Følte dette bare er en episode de "må" ha for å presse inn nok fyllstoff til de viktige episodene. Trenger vi flere minutter med Tyrion som snakker om biller? Trengte vi scenen med Hound og Arya? Den kunne glatt ha vært kortet ned og dyttet inn i neste episode i stedet.

 

Skjønt den scenen med Sana i avhøret imponerte meg litt. Aldri likt hun noe særlig, men hun viste seg som en bra skuespiller denne gangen. :)

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Jeg synes den om billene var morsom jeg. Har ingenting imot utviklingshemmede, men måten han forklarte det hele på fikk meg til å le høyt, sjeldent syn, akkurat det, iallefall fra min side.

 

Likte ikke at vi står ovenfor det faktum at Tyrion nå skal halshugges... Han er uten tvil en av de mer likeable karakterene i GoT.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...