Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis man vil se/høre bakgrunnshistorier som er utgitt av HBO, og med det er TV-basert, så bør man se "History and Lore"-videoene.

 

Du finner link til alle her: http://www.reddit.com/r/gameofthrones/comments/1z2q4y/spoilers_s3_the_complete_histories_and_lore/

 

De blir fortalt av karakterene i serien (mao, skuespillerne sine stemmer). Og historien de forteller er farget av det. For eksempel så blir historien om The Sack og Kings Landing fortalt av både Robert, Measter Luwin, Tywin og Viserys. Noe som gjør at vi får de forskjellige familienes tolkning av hva som skjedde.

Sattan, denne var bra, hvorfor visste jeg ikke denne fantes? Kudos til deg!

Lenke til kommentar

Akkurat ferdig med sesong 3 nå for andre gang. Ikke rart jeg ikke skjønte bæret av han Dario-typen. Skuespillerne i s 3 og 4 ligner ikke LITT en gang?!

Greit nok at man vil ha en mann som spiller bra, og vektlegger dette før utseende, men hele karakterens design er jo anderledes!

Må si jeg foretrekker han nye. Han gamle var både stygg og ekkel. Var litt rart å se en ny skuespiller med en gang. Skjønte ikke helt hvem det skulle være. Men han forrige var en av de castingene som irriterte meg. Klarte ikke trynet til fyren. Så ut som Aslan i trynet. Skulle bare ønske de hadde brukt han nåværende fra begynnelsen.
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Vel, da gjør han vel i bunn og grunn en god jobb. ;)

Ja gjør han egentlig det?

Skal han ikke liksom være en supercharming man som sjarmerer Khaleesi i senk med sin lovløse væremåte?

 

Det blir så stereotypt. Så forutsigbart. Game of Thrones pleier ikke være en forutsigbar serie!

 

Jeg krysser fingrene for at Daario dør i løpet av sesongen...

Lenke til kommentar

Hvis du synes han er sleazy så gjør han en fremragende jobb. Kanskje dårlig dømmekraft når det gjelder menn er en av Daenerys sine få svakheter?

Selv synes jeg han forrige (Skrein) var enda mer douchebag enn han nye så derfor likte jeg han bedre i rollen. ;)

Endret av Alastor
Bokprat fjernet.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...