Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!


Anbefalte innlegg

Vurderer faktisk å begynne å lese bøkene nå jeg. Nå som skolen praktisk sett er over.

 

Vet at jeg ikke må snakke for mye om bøkene (må passe meg for administratorene nå), men er det noen som vet om handlingen i bøkene spriker mye fra serien?

 

Side 300 btw. ;)

Endret av Havardu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet at jeg ikke må snakke for mye om bøkene (må passe meg for administratorene nå), men er det noen som vet om handlingen i bøkene spriker mye fra serien?

 

Svar på hvor stor sprik det er i spoilertags. Ingen spoilere. (om det er over streken så får mod bare slette)

 

 

Jeg har kommet halveis i bok to, og det er bare små forskjeller så langt.

 

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Vurderer faktisk å begynne å lese bøkene nå jeg. Nå som skolen praktisk sett er over.

 

Vet at jeg ikke må snakke for mye om bøkene (må passe meg for administratorene nå), men er det noen som vet om handlingen i bøkene spriker mye fra serien?

 

Side 300 btw. ;)

Ikke noen spoilere, men læll, svar lagt i spoiler.

 

Vil nå si at det er handlingen i serien som spriker fra bøkene, men ja og nei. De første sesongene er temmelig trofaste, men det er definitivt en butterfly effect; en liten forandring tvinger fram fire nye neste sesong, og dermed blir forskjellen større og større. Det er langt flere karakterer i bøkene, men stort sett samme hendelseforløp,

 

Lenke til kommentar

 

Første bok er nesten helt lik. I andre bok begynner markante forskjeller å komme frem. Handlingen er fortsatt tro mot serien når man ser på det store bildet, men bøkene er selvfølgelig langt mer fyldig og det kommer par vesentlige forskjeller på veien.

 

 

Er nesten ferdig med andre bok, så kan ikke uttale meg mer enn det.

Lenke til kommentar

Raske tror jeg ikke de er. Den army'n of Dead bestod vel i stort grad av folk som kan ha dødd av alt mulig rart å ikke blitt brent, så de er ikke nødvendigvis drept av White Walkers.

De vi derimot har sett blitt drept av dem er folk som stivner av frykt når de ser dem.

Og lets face it, det jo være rimelig skremmende å møte på det greiene der langt faen ute i skogen, selv om du har sverd og rustning..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...