Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sånn jeg har forstått det slutter han helt, men man skal jo aldri si aldri.

 

Fant denne via serienytt i går: http://www.independent.ie/entertainment/jack-gleeson-ditching-acting-after-game-of-thrones-29781770.html

 

Noe å merke seg er at intervjuet er gjort i høst og at han faktisk avslører at Joffrey dør. Riktignok ikke når i Tv-serien, men sier når han døde i boka.

Lenke til kommentar

Mulig han endrer mening. Han har jo åpenbart talent, og selv om det sikkert blir vanskeligere å komme inn i bransjen igjen etter et avbrudd, kan det jo hende at en god undervisning og litt smak på livet som "sivil" gir han en bedre bakgrunn for å klare seg i bransjen, særlig hvis han er redd for "celebrity culture". Vi vet jo alle hvordan tidligere barnestjerner har falt gjennom som voksne og endt opp som overdosedødsfall eller selvmord :(

Lenke til kommentar

Fantastisk at han endelig tok kvelden. Venta lenge på dette, og føler nesten det ble for enkelt og lett utvei for han. :p Samtidig blir det nok et savn å ha noen å virkelig hate også. All ære til Jack Gleeson som har gjort en formidabel innsats i rollen.

Denne sesongen har jo virkelig startet med et brak, har vel knapt vært mer spent på neste episode noen gang. :)

Lenke til kommentar

Det er nok av såkalte likbare karakterer igjen, selv etter Tyrion:

 

Eksempelvis:

* Oberyn

* Arya

* Jon Snow

* Samwell Tarly aka Lady Pig

* The Hound

* Danaerys (Dog, jeg irriterer meg over henne)

 

Jeg håper virkelig ikke at Tyrion dør. Jeg tror at Jaime kommer til å vende seg mot Cersei, nå som hun forsøker å drepe Tyrion. Da både håper og tror jeg at Jaime kanskje kan komme Tyrion til unnsetning. Begge har i grunn blitt utstøtt fra familien sin nå.

HODOR

  • Liker 3
Lenke til kommentar

hehe.. :)

 

 

 

Jeg kan skjønne at "bokfolket" kanskje ikke ble helt fornøyd, men for meg som ikke har lest bøkene, falt han rett i smak, og så barsk nok ut, og kjekk nok ut til å være den "kvinnebedåreren" han fremsto å være..

 

 

 

Men, skal jo gi nye fyren en sjanse også! ;)

 

 

EDIT: Setter i spoiler jeg også, men det var ikke rare spoileren til de som vil se.. :)

Endret av Bone
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...