Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den hånden som Ghost kom løpende med enten i på slutten av sesong 1 eller starten av sesong 2, var ikke det Benjen sin hånd? I så fall tipper jeg at han er blitt en sånn zombie som vi har sett noen ganger.

Skrevet

Nei, det er fra en av rangerene til Benjen. Han er fortsatt missing :S

De finner jo to døde rangers, den ene prøver jo å drepe Mormont, den andre var den som mista hånda.

Skrevet

Hva vil Tyrion Lannister bli kalt om han overtar etter Bolton som Warden of The North?

The Dwarf of the North. :grin2:

Nah. Han er jo ikke fra nord, så hadde ikke passet.

Skrevet

Det er for øvrig ikke Tyrion som skal bli Warden of the north. Det er Tyrion og Sansas barn som skal bli det.

Men nå er det jo egentlig Joffrey og ikke Tywin som styrer Westeros også, det bare virker ikke helt sånn ;)

Skrevet (endret)

Han er 14 i bok nr 3. (Såppass bokprat må vel være lov? kunne funnet det på nettet, men står sånn grei oversikt over alle familiene baki, noe ala den boka Eddard lånte av pycelle)

Endret av Hardboiled Rice
Skrevet

Han er 14 i bok nr 3. (Såppass bokprat må vel være lov?)

Alle «barna» er eldre i TV-serien, såvidt jeg kan huske. HBO fant ut det ble for drøyt å la Sansa nesten bli voldtatt hvis hun egentlig skulle være kjempeliten.

• Liker 2
Skrevet

Alle «barna» er eldre i TV-serien, såvidt jeg kan huske. HBO fant ut det ble for drøyt å la Sansa nesten bli voldtatt hvis hun egentlig skulle være kjempeliten.

*host* Daenerys?

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ja, men fortsatt så er han jo ikke gammel nok til å rule, om de øker alderen på ungene, så må jo nesten "rulealderen" også økes tilsvarende ? ;)

Googla kjapt

As with a number of characters, Joffrey Baratheon has been aged up slightly from 12 at the start of the series to approximately 13, according to reports.

Det vil si at han et ett år eldre enn i bøkene

Endret av Hardboiled Rice
Skrevet

*host* Daenerys?

Nei, Sansa. Husker du ikke da hun nesten ble voldtatt og drept av tre-fire menn men ble reddet av The Hound i siste liten? Men ja, det gjelder forøvrig Daenerys også, for hun har jo vært med i flere sexscener.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...