Gå til innhold

Den offisielle Wii 2 tråden


SirKratoS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det virker som du har så utrolig tro på Nintendo.

Hva vet du om at en ny virkelig kraftig konsoll, med streaming til kontrollene vel å merke, ikke skal kunne lede racet i dagens konsollmarked, som jo er ganske så annerledes enn markedet var da Gamecube kom ut?

Det handler om spill, det har det alltid gjort, og Gamecube hadde virkelig ikke mange supre spill, hverken fra Nintendo eller third parties.

 

Så over to setninger har jeg både tro og ikke tro på Nintendo? Kanskje fordi jeg har tro på noe (innovasjon) men ikke er en blind fanboy som har tro på alt Nintendo lager uansett. Jeg er enig med deg at det kommer ned til spill, men Gamecube hadde et meget godt bibliotek i starten, men etterhvert som salget gikk dårlig, så forsvant de store multiplattformspillene slik som hadde skjedd med Dreamcast før den. Å si at Gamecube ikke hadde bra spill fra Nintendo selv er dog helt utrolig pussig. Du kan gjerne mene at det ikke var spill for deg, men det er imidlertid noe annet enn å si at det ikke var gode spill der overhodet. Faktisk virker det som om mange foretrekker Gamecube-biblioteket fremfor Wii-biblioteket, og jeg vil også si at det er nokså godt, og feks betydelig bedre enn Xbox sitt (personlig mening). Grunnen til at Gamecube ikke solgte var først og fremst at den ikke skilte seg ut på noen annen måte enn at Nintendos egne spill var tilgjengelig på konsollen, og det var definitivt ikke nok for at konsollen skulle bli en suksess. Selvsagt er markedet annerledes i dag, men jeg er likevel overbevist om at i en situasjon hvor Nintendo tilbyr en konsoll med tilsvarende grafikk som PS4/Xbox3, med like god online og andre ting, så vil Nintendo selge klart dårligst - da den gruppen som først og fremst er interessert i slike ting likevel ikke har den forkjærligheten for Nintendos egne førstepartsutviklede spill som feks God of War eller Halo. Selv om du som enkeltperson (og en del andre) kanskje ville valgt Nintendo i den situasjonen. Så selv om vi sikkert ikke blir enige, så står jeg på mitt at det for Nintendo sin egen del vil være klart mest fornuftig å ikke bare gå for en tradisjonell hardware-oppgradering.

 

Mangfold bare for mangfoldighetens skyld blir jo som en tenåring som kler seg i de mest freakede klærne bare fordi det er "kult" å være annerledes. Å applaudere at allt Nintendo gjør som er annerledes er alfa omega for spillindustrien blir for drøyt.

 

Som sagt den streaming til kontroller greia det har ryktes om virker interessant, om en kan streame over nettet vel å merke. Det er en nyskapning som faktisk tilfører noe.

 

Og som jeg sa er det spillene jeg tenker på, jeg er ikke Nintendos regnskapsfører. Selvsagt er det jo økonomisk kjempelurt å satse på noe så trivielt som å føle, siden det nok vil dra in casuals igjen og penger i bøtter og spann. Men jeg vil jo ha spill fra Nintendo som jeg øsnker å spille.

 

Nyskapning kan være bra, men det må være noe som faktisk gagner spill.

Og mitt førsteinnntrykk av feel greiene er at det er en gimmnick som bevegelseskontrollen er, den har aldri tilføyet min spillopplevelse noe positivt.

Men kan jo være Nintendo overasker positivt med feel da, who knows.

 

Jeg applauderer ihvertfall ikke blindt allt Nintendo gjør bare fordi de er annerledes.

 

Her har du en del gode poenger, og noen fryktelig dårlige (som jeg knapt vil kalle poenger). For det første så er jeg helt enig med deg at innovasjon for innovasjonens egen del ikke er noen vits. Til forskjell fra deg, så mener jeg imidlertid at både touchskjerm, analogstikke, rumble og d-pad har forbedret spillmediet kraftig når Nintendo har introdusert det. At du ikke liker motion-kontroll kan jeg ikke gjøre noe med, men kan du virkelig ikke se noen aspekter ved spill som har blitt forbedret ved hjelp av motion-kontroll? I så fall er du enten ekstremt ignorant for andre enn dine egne behov, eller du rett og slett overdrev det du skrev. Med tanke på at du er kaller deg selv en erfaren spiller ovenfor, og har en flott avatar, så velger jeg å tro det siste. Motion-kontroll har udiskutabelt forbedret en rekke typer spill, og det har også potensialet til å forbedre flere typer, selv om det dessverre først og fremst blir forbundet med misbruk hvor det bare erstatter et tastetrykk. Og det er en sånn type innovasjon jeg selvsagt ønsker Nintendo skal gi oss med N6 - og ikke en gimmick (slik jeg er enig i at Feel-konseptet virker som). For til tross for hva Cod-elskende tenåringer elsker å mene - motion-kontroll er ikke en gimmick, det er en verdifull ny måte å styre en del spill på, selv om det hverken passer til alle spilltyper eller er likt av alle - og det er kommet for å bli.

 

Kan så Nintendo gi oss en ny innovasjon som faktisk er like bra som motion-kontroll? Kanskje ikke, men jeg og mange andre som faktisk er opptatt av bredden i spillmediet (noe du tydeligvis ikke er), håper i det minste at de gjør et forsøk. Så kan de som absolutt vil ha råsterk hardware heller gå for, ja jeg vet ikke, hva med PS4 eller Xbox 3 også i neste generasjon? Så ivaretar vi interessene både til de som hele tiden vil ha heftigere grafikk, og de som meg som først og fremst ønsker nye og unike spillopplevelser.

 

Edit: Og angående harddisk så er jeg enig med de ovenfor at den bør ha en eller annen mulighet til å lagre mer enn 8 gb, men den beste løsningen er vel å selge slikt separat slik at inngangsprisen blir billig, og så kan de som ønsker mer plass heller kjøpe det - slik som det jo på sett og vis er med PS360 allerede. Det jeg reagerer mer på i de ryktene er at den vistnok bare skal gi oss 1080i og ikke 1080p. Dette virker VELDIG rart (og ufattelig korttenkt) om det skulle vise seg å være tilfellet, men jeg tipper og håper at Totilo sine kilder har misforstått/hørt feil.

Endret av taterfyrings
Lenke til kommentar

Huge amount of text

Du misforstår en del av hva jeg sier, og her kunne jeg kommet med enda et langt svar, men tror det er like greit å bare droppe denne diskusjonen nå. Begynner å bli litt tungvint når postene blir så lange som nå hehe.

 

Vi ønsker ihvertfall begge det beste for Nintendo, og det blir jammen spennende å se hva de faktisk kommer med på E3 ;)

Lenke til kommentar

 

Du misforstår en del av hva jeg sier, og her kunne jeg kommet med enda et langt svar, men tror det er like greit å bare droppe denne diskusjonen nå. Begynner å bli litt tungvint når postene blir så lange som nå hehe.

 

Vi ønsker ihvertfall begge det beste for Nintendo, og det blir jammen spennende å se hva de faktisk kommer med på E3 ;)

 

Jeg er egentlig enig i det, og jeg er også veldig glad for at jeg misforstår litt for du virker å ha fornuftige meninger om spill sånn generelt sett :) Send gjerne en PM eller noe om du føler for å forklare nærmere, eller så kan vi bare være enige om at vi begge ønsker det beste for Nintendo ja!

Lenke til kommentar

Ser det er flere nettbutikker rundt omkring som har startet med forhåndsbestillinger ja. Synes 4500 høres veldig mye ut, men de har vel ikke mer peiling enn det vi har.

 

Et interessant rykte som nettopp har dukket opp er at også Microsoft gjør seg klar til å lansere en ny konsoll neste år. Mange vil si at dette er negativt for Nintendo, men jeg tror faktisk det virker positivt om to av produsentene lanserer noenlunde samtidig med lignende spesifikasjoner. Så unngår Nintendo å bli dreamcastet som vi har snakket om. Hva tenker dere?

Lenke til kommentar

Ser det er flere nettbutikker rundt omkring som har startet med forhåndsbestillinger ja. Synes 4500 høres veldig mye ut, men de har vel ikke mer peiling enn det vi har.

 

Et interessant rykte som nettopp har dukket opp er at også Microsoft gjør seg klar til å lansere en ny konsoll neste år. Mange vil si at dette er negativt for Nintendo, men jeg tror faktisk det virker positivt om to av produsentene lanserer noenlunde samtidig med lignende spesifikasjoner. Så unngår Nintendo å bli dreamcastet som vi har snakket om. Hva tenker dere?

Kommer veldig ann på hvilket marked Nintendo velger å gå etter med den nye konsollen. Om de går etter "hardcore" og Microsofts konsoll er langt kraftigere så kan de slite. Om de går en helt annen vei og har en ny feature med bred appell så kan det gå bra for Nintendo tror jeg.

 

Men Microsoft har jo Kinnect også, om de klarer å vikle Kinnect inn i den nye konsollen slik at den også får god masse apeal er det ikke godt å si hvilken vei dette kan gå.

E3 blir bare mer og mer spennende.

Lenke til kommentar

 

Kommer veldig ann på hvilket marked Nintendo velger å gå etter med den nye konsollen. Om de går etter "hardcore" og Microsofts konsoll er langt kraftigere så kan de slite. Om de går en helt annen vei og har en ny feature med bred appell så kan det gå bra for Nintendo tror jeg.

 

Men Microsoft har jo Kinnect også, om de klarer å vikle Kinnect inn i den nye konsollen slik at den også får god masse apeal er det ikke godt å si hvilken vei dette kan gå.

E3 blir bare mer og mer spennende.

 

Jepp, helt enig i dette. Jeg tror både de og Microsoft vil forsøke å nå begge markedene, men at Microsoft definitivt vil helle mot en mer grafikk-intensiv maskin, mens Nintendo vil helle mot en mer "innovativ kontroller"-maskin, med svakere hardware. Så er spørsmålet hvor stort gapet blir - om det blir slik som denne generasjonen, så vil jo Nintendo være like langt med lite tredjepartsstøtte, men om det blir mer som forskjellen mellom PS2 og Xbox, så behøver det ikke å bety så mye.

 

Synes Jeremy Parish skrev en veldig fin artikkel om hva vi kan forvente oss av Project Cafe her.

Endret av taterfyrings
Lenke til kommentar

Jepp, helt enig i dette. Jeg tror både de og Microsoft vil forsøke å nå begge markedene, men at Microsoft definitivt vil helle mot en mer grafikk-intensiv maskin, mens Nintendo vil helle mot en mer "innovativ kontroller"-maskin, med svakere hardware. Så er spørsmålet hvor stort gapet blir - om det blir slik som denne generasjonen, så vil jo Nintendo være like langt med lite tredjepartsstøtte, men om det blir mer som forskjellen mellom PS2 og Xbox, så behøver det ikke å bety så mye.

 

Synes Jeremy Parish skrev en veldig fin artikkel om hva vi kan forvente oss av Project Cafe her.

Blir jo interessant å se om vi får en ps2 situasjon igjen, altså om Cafe viser seg å selge veldig bra slik at så å si alle tredjepartsutviklede spill vil bli laget med tanke på Cafe og bare portet over til de andre kraftigere konsollene(om de viser seg å være kraftigere enn cafe). Som ved ps2 og xbox. Der allt av tredjeparts spill var laget hovedsaklig til ps2 og bare gikk litt glattere og var hakket skarpere på den kraftigere xboxen.

It's like we're going back in time ;)

 

Interesang artikkel, vi får se hva det blir til med den caféen.

Har også tenkt på det med å overføre virtual console spill, håper det går.

Endret av Santar
Lenke til kommentar

Mange av dere har sikkert sett denne listen allerede, og selv om det mest sannsynlig bare er tull, så er det altså en pålitelig kilde som hevder å ha fått oversendt dette fra en annen "pålitelig kilde". Mest sannsynlig bare tull, men kan jo være gøy å diskutere likevel nå som ryktestrømmen er tørket opp:

 

--First Party--

 

::Launch Games::

 

Extreme Sports Cafe ("New" IP, Combines 1080 and Wave Race + Other Sports)

Pikmin Cafe (Interfaces with Pikmin 3DS)

Endless Ocean Cafe

Nintendogs Cafe Kennel (Interfaces with Nintendogs + Cats)

Mii Explore (New IP, Multiplayer Adventure Game)

 

::Launch Window::

 

Kirby's Epic Yarn 2 (Launch Window, Multiplayer)

Wario Ware Cafe (Launch - Launch Window?)

 

::Future Games::

 

Super Mario Cafe (Late 2012/Early 2013, Paradigm Shift ala SM64)

Legend of Paper Zelda (Mid 2012, Paper Mario version of SNES Zelda)

Fire Emblem Cafe (Late 2012)

Retro Studios IP (Late 2012, New IP)

Project Sora IP (New IP)

Monolith Soft RPG (New IP)

Miyamoto Game (New IP)

 

--Third Party--

 

::Launch Games::

 

Battlefield 3 (Extra Content)

Street Fighter X Tekken (Timed Exclusive)

SSX

Super Monkey Ball Cafe

Tony Hawk Cafe

Ridge Racer Cafe

Mass Effect 3 (Possibly with ME 1 + 2?)

InVersion

Dragons Dogma

Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier

Metal Gear Solid: Rising (Extra Content)

Silent Hill: Downpour (Extra Content)

PES 2013 Cafe (Timed Exclusive)

Trauma Center Cafe

 

::Launch Window::

 

Modern Warfare 3

Grand Theft Auto V (Launch?, Timed Exclusive)

Dead Space Spin Off

Final Fantasy Crystal Chronicles Cafe

Soul Caliber V (Extra Content)

 

::Future Games::

 

Sonic Cafe (Sonic Generations?)

Platinum Games IP (Bayonetta 2?)

Phantasty Star Online 2 (Late 2012?)

SEGA Game (???)

The Amazing Spider-Man: The Game

Rockstar Game (New IP?)

BioShock Infinite (Timed Exclusive)

Red Steel III

Beyond Good & Evil 2

Doom 4

Madden 2013 (Timed Exclusive)

Tiger Woods 13

Fight Night Cafe

Need for Speed Cafe

Level-5 Game (New IP)

Kingdom Hearts Cafe (Possibly KH3)

Square Enix Game (New IP)

Square Enix Game (???)

Grasshopper Game (New IP or No More Heroes 3)

Valve Game (Possibly a collection set + new game?)

Epic Games (New IP, Bulletstorm 2 or New Gears of War Trilogy exclusive to Cafe)

 

Hva sier dere? Er dette nok til å skaffe seg en NESCafé?

Lenke til kommentar

Mye interessant på den listen, men skuffende launch lineup fra Nintendo selv fra mitt ståsted ihvertfall. Trist at trenden med et brilliant Mario spill til lauch er over.

Alle third party "exclusive" greiene kan nok åpne noen hardcore dører for Nintendo dog.

Lenke til kommentar

Høres ut som en overoptimistisk og fantasirik gutteromsdrøm. Men Paper Zelda er faktisk en veldig god idé . Kan se for meg Nintendo satser på noe sånt en gang i framtiden.

 

Epic Yarn 2 er nok lite trolig med det første med tanke på at et nytt Kirby allerede er under utvikling til Wii. GTA V rekker neppe noen vårlansering som det legges opp til her. Ellers tenkte jeg faktisk på idéen om en "Mass Effect Trilogy" i går.

 

 

Hvis jeg skal drømme så hadde et nytt Wave Race og StarFox (i Starfox64-stilen) med next-gen grafikk vært stort for min del.

Lenke til kommentar

Oppskrift:

1 del hype

1 usannsynlig liste

10 kilo lsd

 

Stek den i ovnen på brennhet varme.

 

...og jeg som trodde den andre listen var "far out". Denne er jo enda verre. Nintendo-delen høres realistisk ut, men listen mister all troverdighet når den kommer til tredjepartsspillene.

 

Tidseksklusivitet for Bioshock Infinite, GTA5, SF x Tekken, Madden og PES? Det er godt mulig at Nintendo endelig har fridd til tredjepartsutgiverne, men det høres alt for usannsynlig ut til at det kan være sant.

Lenke til kommentar

Jeg er enig i at dette virker alt for optimistisk (og spesielt Madden som tidsbestemt eksklusiv høres veldig kontraintuitivt ut), men jeg postet det mest for å få i gang debatten igjen, feks om hva vi selv ønsker oss/tror Nintendo trenger for suksess. Jeg laget ihvertfall en liten liste over noen ønsker for hva jeg håper de kommer med, begrenset til 5 Nintendo-titler og 10 tredjepartstitler:

 

Nintendo:

 

Paper Zelda - enten som ren Link to the Past-klone, eller, om ryktene om kontrolleren viser seg å stemme, som 4 Swords-aktig spill. Og en inkludering av Satellaview-spillene som aldri dukket opp i vest hadde vært fantastisk!

 

Star Tropics - Dette kan relanseres litt som Nintendos eget "Uncharted". Da mener jeg imidlertid ikke i gameplay-henseende, for tredjepersonsshootere finnes det nok av, men en kombinasjon av litt action, sterkt fokus på narrativ, flott grafikk og mye adventure/puzzles ville vært en glimrende kombinasjon, og også kunne lansert det som et litt mer tenkende Tomb Raider/Uncharted i samme gate som feks Broken Sword-serien.

 

F-Zero - dette taler for seg selv, det er alt for lenge siden GX. Eneste jeg vil ha er flere baner, bedre multiplayer, HD-grafikk og 60 fps. Og så ville det vært fint om musikken gikk litt mer tilbake til røttene sine og droppet den pseudo-rocken i GX. Det ville sikkert også vært et poeng å skru ned vanskelighetsgraden på Novice noe, slik at folk som ikke er die-hard F-Zero-fans har en sjanse til å komme noen vei.

 

Mother 4 (med remakes/nyutgivelser på en eller annen måte av Mother 1-3) - dette sier seg selv at alle Nintendo-fans ønsker seg. Kommer aldri til å skje dog :(

 

New Super Mario World - så likt som mulig oppsettet i Super Mario World slik at IGN kan kalle Nintendo lazy igjen. Nye brett, oppdatert grafikk og lyd, og en helt ny verden å åpne opp. I 2d.

 

Konami:

 

Castlevania Other C - Metroid Other M fikk mye kritikk, og for karakterisering og historie forstår jeg det godt, men som actionspill digget jeg det spillet, og jeg har utrolig lyst til å se Team Ninja eller Konami gi samme behandling til Metroids gotiske fetter Castlevania. en 3D-verden med fokus på 2d-gameplay, ikke lineært og et sterkt narrativ og Castlevania blir fantastisk igjen i mine øyne. Siden Igarashi ser ut til å ha problemer med å komme opp med nye scenarier for Castlevania-spillene, så foreslår jeg like godt at spillet kan lanseres som en slags reimagining av Rondo of Blood, et spill alt for få her i vest har opplevd. Altså løst inspirert av Rondo, men med nye, Metroidvania/Other M-aktige levels (og en stor, sammenhengende verden).

 

Metal Gear 1 & 2 Remaker - MGS4 var en gedigen skuffelse for meg, ikke fordi ikke spillet var bra, for det var definitivt fantastisk, men måten historien ble avsluttet på gjorde både at den samlede historien ble helt latterlig, og nesten umuliggjorde flere nye eventyr med gode gamle Solid Snake. Jeg vet ikke med dere, men personlig er jeg ikke så glad i Naked Snake/Big Boss-karakteren, og foretrekker den mer humane, tvilende Snake. Han fikk sin start i Metal Gear til MSX/NES, men hvem andre enn hardcore fans som meg har spilt disse spillene i dag? Og historien som fortelles i disse spillene er faktisk ganske viktige for den helhetlige historien i Metal Gear-universet, så derfor burde det være på sin plass med nyversjoner av disse, i full 3D og utvidet historie slik at selv gamle fans kan overraskes :)

 

Capcom

 

Super Street Fighter 4 Turbo - dette sier seg selv. Den beste fightespillserien startet hos Nintendo, og det er på tide at den kommer tilbake.

 

Okami 2 - Som orginalen med samme fokus på nydelig presentasjon, japansk mytologi, og Zelda-aktig gameplay. Kan gjerne endre noe på battle-systemet (enten gjøre det litt mer interessant å kjempe vanlige kamper, eller la oss løpe forbi de som i Zelda). Og gi oss et gigantisk, helt åpent Nippon denne gangen som kanskje gir enda mer subtile referanser til virkelighetens Japan (Ainu-referansen i orginalen var genial), så blir dette fantastisk.

 

Lucasarts

 

Monkey Island 5 - dette er nok det som gir minst mening, men dette skal vel ikke gi mening, så hvorfor ikke? Pekeren til Wii gjorde at eventyrsjangeren fikk en kortvarig renessanse på Nintendo sine systemer, med versjoner av både Tales of Monkey Island, Sam & Max, Secret Files, Runaway, Broken Sword og Nintendos egne Cing-utvikledespill. Og det er lov å drømme hva?

 

EA

 

Mass Effect Trilogy - denne trenger jeg vel ikke å begrunne? Beste shooter/rpg-serien denne generasjonen, og ville vært en fantastisk mulighet også for Nintendo-loyale å få spille hele trilogien.

 

Ubisoft

 

Beyond Good and Evil 2 - fordi eneren er genial og aldri fikk den oppmerksomheten det burde - fortjener en konsolllanserings lys for å skinne virkelig for et større publikum. Og jeg vil snart se hvordan det går videre med Jade og Hillys!

 

 

Square Enix

 

Dragon Quest 7 Remake - dette spillet ble gitt ut helt på slutten av PS1 sin levetid, og det kom aldri til Europa. Bør være det naturlige neste spillet i serien som får en remake etter at 1-6 har blitt remaket på Nintendo sine håndholdte.

 

Chrono Break - er et tredje spill i Chrono-serien for mye å forlange? Chrono Trigger er kanskje det beste rpg-et noensinne, men dessverre har det bare fått en oppfølger (som jo heller ikke var helt det fans ønsket). På tide å komme hjem til Nintendo med det tredje spillet i serien?

 

Seiken Densetsu 3/Secret of Mana 2 Remake - At dette spillet aldri er kommet til vesten er en skam, og det ville være perfekt om Nintendo ønsker enda et stort rpg, samtidig som det ikke har den umulige fanskaren til en serie som Final Fantasy.

 

 

Så om noen kalte den forrige listen en fans våte drøm - her er det ihvertfall virkelig en fans våte drøm som skriver, og det meste er nok totalt urealistisk. Men vi kan jo alltids håpe? Og når alt kommer til alt, så er vel nye serier kanskje vel så viktig eller viktigere som at vi får se mer av det jeg har foreslått her.

Endret av taterfyrings
Lenke til kommentar

Chrono Trigger 2 er også min store drøm, men det er nok mye som skal til for å få til det og ikke minst at det blir like bra som trekløveret Sakaguchi, Akira Toriyama og Yuji Horii skapte på 90-tallet.

 

Beyond Good and Evil 2, Mass Effect Trilogy og Super Street Fighter 4 Turbo vil jeg si er meget sannsynlig havner på N6, men da de to sistnevnte som multiplattformspill.

 

 

Kan se for meg en ny IP fra Nintendo som er en slags blanding av StarTropics som du nevnte og Another Code. Man kan være isolert på en øde øy med mysterier og utforskning. Gjerne utviklet av Retro.

Lenke til kommentar

Mass Effect 1 kom aldri til PS3, så jeg har mine tvil om at de kommer til å lage "Mass Effect Trilogy". Jeg er imidlertid sikker på at Mass Effect vil dukke opp på Project Cafe i en eller annen form. Spesielt dersom ryktene om maskinen stemmer.

 

@taterfyrings: Hehe. Vi kan alltids håpe. :) Noen av spillene høres egentlig ut som ganske realistiske ønsker(Four Swords, Street Fighter, Mario, Dragon Quest). Jeg kan legge til et par til:

 

Crystal Chronicles Cafe

En oppfølger til det originale CC. Med fantastisk HD-grafikk og støtte for 4 player multiplayer. Spillet burde passe perfekt på Cafe dersom det virkelig er skjermer på kontrollerne.

 

Monster Hunter 4

Forgjengeren gjorde det godt på Wii, så Nintendo burde forsikre seg om at oppfølgeren dukker opp på Project Cafe. Sannsynligheten er dog stor for at MH4 blir et multiplat-spill.

Lenke til kommentar

Ubisoft bekrefter den er lett å konvertere til:

 

Speaking on the Ubisoft earnings call, Guillemot noted that Project Cafe is a "fantastic platform" and he predicted that it would be "extremely successful."

 

On top of that, from a publishing perspective, Guillemot stressed that the important thing for Ubisoft is that they'll be able to reuse a lot of their game assets from PS3 and Xbox 360 titles (basically port their catalog over to Wii 2). "What we see is that we will be able to leverage a lot of the work we do for Xbox 360 and PS3 while we create games for the platform," he said. "So we will not have to redo completely the games that we create. We'll be able to use all the capacity the console is giving but also use all the work we do for the other platforms."

 

Positivt, men faren er jo at den ender opp som bare nok en PS3/X360 for tredjepartsutviklerne og ikke virkelig utnytter konsollens egenskaper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...