Gå til innhold

Den offisielle Wii 2 tråden


SirKratoS

Anbefalte innlegg

Når kommer wii2?

 

Ubisoft bekrefter den er lett å konvertere til:

 

Speaking on the Ubisoft earnings call, Guillemot noted that Project Cafe is a "fantastic platform" and he predicted that it would be "extremely successful."

 

On top of that, from a publishing perspective, Guillemot stressed that the important thing for Ubisoft is that they'll be able to reuse a lot of their game assets from PS3 and Xbox 360 titles (basically port their catalog over to Wii 2). "What we see is that we will be able to leverage a lot of the work we do for Xbox 360 and PS3 while we create games for the platform," he said. "So we will not have to redo completely the games that we create. We'll be able to use all the capacity the console is giving but also use all the work we do for the other platforms."

 

Positivt, men faren er jo at den ender opp som bare nok en PS3/X360 for tredjepartsutviklerne og ikke virkelig utnytter konsollens egenskaper.

Men bare tenk på moren

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mass Effect 1 kom aldri til PS3, så jeg har mine tvil om at de kommer til å lage "Mass Effect Trilogy". Jeg er imidlertid sikker på at Mass Effect vil dukke opp på Project Cafe i en eller annen form. Spesielt dersom ryktene om maskinen stemmer.

 

@taterfyrings: Hehe. Vi kan alltids håpe. :) Noen av spillene høres egentlig ut som ganske realistiske ønsker(Four Swords, Street Fighter, Mario, Dragon Quest). Jeg kan legge til et par til:

 

Crystal Chronicles Cafe

En oppfølger til det originale CC. Med fantastisk HD-grafikk og støtte for 4 player multiplayer. Spillet burde passe perfekt på Cafe dersom det virkelig er skjermer på kontrollerne.

 

Monster Hunter 4

Forgjengeren gjorde det godt på Wii, så Nintendo burde forsikre seg om at oppfølgeren dukker opp på Project Cafe. Sannsynligheten er dog stor for at MH4 blir et multiplat-spill.

 

Tror du har rett i det med Mass Effect, det spillet har nok Microsoft rettighetene til fremdeles. Ellers så la du til noen gode ønsker, og spesielt Monster Hunter 4 virker som et rimelig sikkert kort på N6.

 

Av mine andre ønsker, så tror jeg også F-Zero er veldig sannsynlig, spesielt nå som Pilotwings også er tilbake. F-Zero blir ofte designet for å vise hva konsollen kan gjøre, så jeg tipper F-Zero kommer tidlig i N6 sitt liv. Og så håper jeg det blir litt enklere enn GX. Gikk tilbake og spilte det litt i går, og det er bare helt sykt hvor vanskelig story-mode er i det spillet (og jeg tør ikke engang tenke på hvordan det er på høyere vanskelighetsgrad). Noen som har kommet gjennom det egentlig?

 

Ellers tror jeg også at det før eller siden dukker opp remaker av Metal Gear 1 og 2, og om noe Metal Gear-spill blir eksklusivt i fremtiden, så er det nok remaker, da et eventuelt Metal Gear Solid 5 nok vil koste for mye å kjøpe seg eksklusivitet til. Dog tror jeg også remaker av Metal Gear 1 og 2 kommer til å bli multi, men vi kan jo håpe at også Nintendo får være med på snikingen nesten gang. Om Snake skal fortsette i Smash Bros, så er det vel på tide med et nytt Metal Gear til N6?

Lenke til kommentar

Ja, storyen på GX var virkelig utfordrende til et GC spill å være, spesielt det oppdraget du skal kjøre gjennom en tunnel på tid :p Very hard er sjukt svett...Tror det gjekk med noen t-skjorter på den ja, hehe :p

 

Tror jeg er en av de få som likte Luigi Mansion og ønsker derfor en oppfølger som er hovedsakelig større, med kansje litt flere rpg-elementer osv...

 

Ellers hadde det vøre artig med diverse remakes av gamle spill, fks

:D

 

Og for å ikke snakke om et nytt TUROK som bygger på de gamle røttene fra 1 og 2 :D Hvor gøy var det ikke å skyte landminer og sprenge føtter på dyr :p

Lenke til kommentar

Jeg spiller story-moden på normal, og jeg er bare kommet til level 5, så tror ikke jeg har kommet til det du beskriver enda, men får håpe jeg kommer dit slik at jeg kan se :) Fantastisk bra spill, men det er ufattelig irriterende at du mister liv når du kjører ut - noe man gjør hele tiden. Jeg hater den tredje cupen spesielt, fordi det er så utrolig lett å bruke opp alle bilene sine på det half-pipe-brettet. Til å bli sprø av.

 

Jaja, Turok er ikke min greie, men Luigi's Mansion er brukbart. Dog tror jeg Nintendo må utvikle gameplayet veldig om de skulle kommet med en oppfølger der, for selv om spillet var interessant nok i 2002 da det skulle vise mulighetene til Gamecuben, så må jeg si at det, til tross for både humor og masse sjarme, ikke egentlig er så interessant som spill. Det er gøy å finne ut hvordan man skal fange de litt mer trickye spøkelsene, men mesteparten av spillet føltes veldig repetivt dessverre. Ideen er kul dog, så jeg håper også at de kommer med et nytt et, bare litt mer utviklet enn orginalen.

Lenke til kommentar

Alle har vel sett

? Garantert fake, men flere har påpekt at personen foran han som filmer ligner litt på Reggienator, så jeg tenkte jeg kunne poste det. Om den er ekte tipper jeg uansett han som har filmet det er ferdig, uansett hvilken bransje han tilhører :)
Lenke til kommentar

Alle har vel sett

? Garantert fake, men flere har påpekt at personen foran han som filmer ligner litt på Reggienator, så jeg tenkte jeg kunne poste det. Om den er ekte tipper jeg uansett han som har filmet det er ferdig, uansett hvilken bransje han tilhører :)

Det første jeg tenkte da jeg så det der var "dævern, for første gang hadde folk greid å lage konseptbilder som ligner utrolig mye på Nintendos neste maskin". Men etter min erfaring har Nintendo alltid utgitt noe som ikke ligner på konseptbildene i det hele tatt og pluss at de vil aldri lage noe så stor og stygg kontroll.

Endret av Ky_kun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...