Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

har en lvl 33 assasin nå. hovedfokus på archery, sneak og onehanded. men bruler bue i alle situasjoner det passer seg. har nå ancient shouded armor samt en glass bow med noe fire-enchant på.

 

Det jeg lurer på, er hvordan jeh kan forbedre bue-dmg? hva kan jeg enchante med fortify archery feks? og hvilken bue er den beste (bortsett fra daedric bow)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har en lvl 33 assasin nå. hovedfokus på archery, sneak og onehanded. men bruler bue i alle situasjoner det passer seg. har nå ancient shouded armor samt en glass bow med noe fire-enchant på.

 

Det jeg lurer på, er hvordan jeh kan forbedre bue-dmg? hva kan jeg enchante med fortify archery feks? og hvilken bue er den beste (bortsett fra daedric bow)

Daedric buen er den beste ingame ja.

Lenke til kommentar

Jeg husker jeg hørte noen rykter før spillet kom ut. Da var det sånn at om man drepte en fyr kunne familiemedlemmer etterhvert komme for å ta blodhevn. Jeg ble utrolig psyched, siden Skyrim gir meg assosiasjoner til norrøn tid, og blodhevn mellom familiene var en sentral del i den tida.

 

Men jeg har enda aldri merket at det har skjedd, selv om jeg ikke har vært helt syndfri når det gjelder bruk av kniven. Var de ryktene bare bullshit?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skjønner ikke at dere som har det på PC og som det kræsjer for konstant gidder :p Jeg er klar over at jeg innen en tid kommer mest sannsynlig til å bli stuck med stor save på Skyrim selv og dermed vil den i praksis bli ødelagt, men inntil videre har jeg i alle fall mange titalls timer med kræsjfri spilling : )

Lenke til kommentar
jeg bare rett og slett elsker hvordan spillet krasjer. ingen feilmelding eller noe som helst. bare rett ut til skrivebordet i windows. så må jeg restarte pcen for å få spille lenge uten krasj igjen. hurrah

Hos meg har det ikke krasjet siden patch 1.2 en del uker siden. Men i dag kom en Solitude vakt bort til meg og sa «I CAN HAS BOUNTY!» og når jeg velger å betale bounty hører jeg "kaching"-lyd og spillet fryser og jeg må trykke CTRL-ALT-DEL og hele den greia for å terminere prosessen. Laster jeg saven er det ingen problem frem til jeg igjen møter en Solitude-vakt hvor nøyaktig det samme skjer.

Lenke til kommentar

"Bows do x% more damage." -enchant kan man i alle fall ha på head om jeg ikke husker feil.

du får også lagd deg noen syke potions med opp mot og over 100% i dmg i 60 sec.

 

Skjønner ikke at dere som har det på PC og som det kræsjer for konstant gidder :p Jeg er klar over at jeg innen en tid kommer mest sannsynlig til å bli stuck med stor save på Skyrim selv og dermed vil den i praksis bli ødelagt, men inntil videre har jeg i alle fall mange titalls timer med kræsjfri spilling : )

 

siden jeg slang i gang den stasjonære maskina mi har jeg kun hatt 1 kræsj trur jeg på ca 15 timer.

ren AMD maskin. phennom 2 940 4gb ddr2 800mhz og hd5770

den er ivertfall mye mer stabil en laptopen og jeg føler jeg slipper å trykke quicksave hele føkkings tiden så det er mindre plagsomt at den kresjer.

Lenke til kommentar

Jeg husker jeg hørte noen rykter før spillet kom ut. Da var det sånn at om man drepte en fyr kunne familiemedlemmer etterhvert komme for å ta blodhevn. Jeg ble utrolig psyched, siden Skyrim gir meg assosiasjoner til norrøn tid, og blodhevn mellom familiene var en sentral del i den tida.

 

Men jeg har enda aldri merket at det har skjedd, selv om jeg ikke har vært helt syndfri når det gjelder bruk av kniven. Var de ryktene bare bullshit?

 

Jeg har fått den "you should never have comed here" når jeg returnerer til ett åsted hvor jeg tidligere har vært ufin, for eks slaktet ned en uskyldig kvinne.. :p Som regel en liten gjeng på 3-4 companions som venter på deg. De har en kontrakt i lomma og gjør det for penga så vet ikke om det kan defineres som blodhevn i den forstand men.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...