Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har stirret i 1 minutt på bildet å enda ikke funnet ut hva som er HAHAHAHA.

Please tell me

 

Seriøst?

 

På tide at det ble noe på deg kanskje?

 

:thumbup:

 

Hva? Jeg skjønner den heller ikke, og tviler på at det er problemet.

 

Det ligner på et gammelt bilde av en mann som drar rompeballene til side og viser alt vi ikke ønsker å se i en annen mann.

Jeg har aldri sett i mellom rompeballene på en mann før, men er tydeligvis noen som har :p

Endret av Kim Spartacus
Lenke til kommentar

Skal lage en mage naa, tenker paa cloth hatt og top, og heavy armor paa arm og legs. Er dette en god ide? Forste gang jeg prover meg paa mage her, og hva gjor alteration egentlig?

 

Har du de riktige perksa og enchantene på heavy armor så utklasserer den all annen armor i spillet.

Takker :) Tenker paa aa trene i 1 hand ogsaa, siden jeg gaar ofte tom for magica. Har en robe med 50% mag regen og en hat som gir +30 magica. Slipper man ogsaa ofte opp for magicka i hoyere lvl?

Lenke til kommentar

Spørsmål angående Thieves guild achievement. Mener at jeg har gjennopprettet thieves guild nå, men har ikke fått achievement.

 

 

 

 

Ble kontaktet av Delvin om hvor mye han likte meg etc. etc, noe som jeg regner med at burde vært nok. Da kan det ikke være mye igjen. Har også levert inn skeleton key nå som jeg hadde gjort alle banditt-questene jeg trengte for å gjøre Vex og Delvin til lags.

Hva i alle dager mangler jeg? Kommer ikke på en eneste by jeg ikke har gjort special missions i.

 

Har dog bare fått quests i Markarth, Solitude, Whiterun, Windhelm. Skal jeg ikke få quests i Dawnstar, Winterhold og resten?

 

 

Glem det, hadde ikke snakket med Brynjolf.

Endret av Lexiboij
Lenke til kommentar

fant en plass i skauen hvor det var en liten bru og en dør med hodeskalle på, og når jeg aktiverte denne greia så spurte den "what is the song of life?" så var det 3 alternativ: trommer, skrik, og korsang. ingen av delene var rette. plassen var ikke en quest og ikke kom det opp noe navn heller.

 

var dette bare noe tullete moroting fra de som laget skyrim ?

Lenke til kommentar

fant en plass i skauen hvor det var en liten bru og en dør med hodeskalle på, og når jeg aktiverte denne greia så spurte den "what is the song of life?" så var det 3 alternativ: trommer, skrik, og korsang. ingen av delene var rette. plassen var ikke en quest og ikke kom det opp noe navn heller.

 

var dette bare noe tullete moroting fra de som laget skyrim ?

 

Ganske sikker dette hører til The Dark Brotherhood. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

fant en plass i skauen hvor det var en liten bru og en dør med hodeskalle på, og når jeg aktiverte denne greia så spurte den "what is the song of life?" så var det 3 alternativ: trommer, skrik, og korsang. ingen av delene var rette. plassen var ikke en quest og ikke kom det opp noe navn heller.

 

var dette bare noe tullete moroting fra de som laget skyrim ?

 

Ganske sikker dette hører til The Dark Brotherhood. :)

Det stemmer ganske bra

Lenke til kommentar

Hmm, hva er en side quest egentlig? Hva betegnes som en? Har gjordt flere questlinjer (mangler bare college of Winterhold linja) og masse misc, hele mainquest og liberation, men ikke fått sideways-achievementen... Any clues?

Når du sier det så er det rart... Skulle hatt den jeg og. Den kan ikke være det at de mener de questene som er valgfri under hovedquesten da? Selv om det høres ulogisk ut ...

 

 

Edit: http://www.trueachievements.com/a157051/sideways-achievement.htm

Endret av Mikkel™
Lenke til kommentar

Skal lage en mage naa, tenker paa cloth hatt og top, og heavy armor paa arm og legs. Er dette en god ide? Forste gang jeg prover meg paa mage her, og hva gjor alteration egentlig?

 

Har du de riktige perksa og enchantene på heavy armor så utklasserer den all annen armor i spillet.

Takker :) Tenker paa aa trene i 1 hand ogsaa, siden jeg gaar ofte tom for magica. Har en robe med 50% mag regen og en hat som gir +30 magica. Slipper man ogsaa ofte opp for magicka i hoyere lvl?

 

Kan anbefale deg og ta mage guilds questline da får du en utmerket robe som vil hjelpe litt på magien. Men jeg ville også trent 1h som du sier kan du slashe litt mens du får mana tilbake :)

Lenke til kommentar

Skal lage en mage naa, tenker paa cloth hatt og top, og heavy armor paa arm og legs. Er dette en god ide? Forste gang jeg prover meg paa mage her, og hva gjor alteration egentlig?

 

Har du de riktige perksa og enchantene på heavy armor så utklasserer den all annen armor i spillet.

Takker :) Tenker paa aa trene i 1 hand ogsaa, siden jeg gaar ofte tom for magica. Har en robe med 50% mag regen og en hat som gir +30 magica. Slipper man ogsaa ofte opp for magicka i hoyere lvl?

 

Kan anbefale deg og ta mage guilds questline da får du en utmerket robe som vil hjelpe litt på magien. Men jeg ville også trent 1h som du sier kan du slashe litt mens du får mana tilbake :)

Takker :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...