Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott at man har så godt som uendelige followers og ta av da:

 

http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Follower_%28Skyrim%29

 

Det greieste er vel å velge en av disse som også kan trene deg. Og det er helt gratis... :)

 

Farkas, Heavy Armor

Faendal, Archery

Aela the Huntress, Archery

Njada Stonearm, Block

Athis, One-Handed

Vilkas, Two-Handed

 

 

 

By the way, max mulige followers en kan dra på (inkl conjurerte som Atronach) er 11! :p Lykke til med å navigere rundt i trange huleganger med de på slep :!:

 

Hvordan får du så mange? Er det en mod? Vel, hos meg går det bare ann å ha med en follower om gangen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Noen som har quest problemer med The Companions?

Dro tidligere til Deepwood Redoubt i ett quest å drepte lederen, å nå som han er tatt ut så får jeg ikke kommet meg videre i questet, fordi det står at han ikke er død, når han er det.

 

Solutions?

Lenke til kommentar

Flott at man har så godt som uendelige followers og ta av da:

 

http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Follower_%28Skyrim%29

 

Det greieste er vel å velge en av disse som også kan trene deg. Og det er helt gratis... :)

 

Farkas, Heavy Armor

Faendal, Archery

Aela the Huntress, Archery

Njada Stonearm, Block

Athis, One-Handed

Vilkas, Two-Handed

 

 

 

By the way, max mulige followers en kan dra på (inkl conjurerte som Atronach) er 11! :p Lykke til med å navigere rundt i trange huleganger med de på slep :!:

 

Hvordan får du så mange? Er det en mod? Vel, hos meg går det bare ann å ha med en follower om gangen.

 

"With 90 skill in Conjuration, reanimation of two conjurers / summoners who then summon an additional two minions, the unique mount Shadowmere, Delphine, Esbern, your regular Follower, and an animal Follower brings you up to a total of 9 followers. 10 if your regular follower is a mage who can conjure a familar, or if you give a staff of summoning to your follower, for example, the Sanguine Rose. If you choose not to complete "A Daedra's Best Friend," and keep Barbas, you could potentially have 11 followers. "

 

:cool:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

jeg fannt en liten "cheat" på oblivion som jeg ikke er sikker på om funker på skyrim...

 

der man ganske enkelt croucher i et hjørne eller et tomt rom (med folk i rommene rundt) og konstant går mot veggen... klarte å få en karakter i master i sneak skill, men vet dere om det funker på skyrim også?

Kalles å grinde, vil tro det er godt mulig å gjøre. Men hvorfor ikke bare bruke 'player.setav sneak 100'? Mye raskere imho.

Lenke til kommentar

Eg er på 96 i enchanting no, tom for soul gems og mistar lysta til å leve om eg må lage og enchante fleire iron daggers no.

Eg las på ein wiki at Hamal er den beste enchanting-traineren, men ho seier ho ikkje kan lære meg meir. (ja, har gjort questet om å finne sybil)

Når jeg skulle traine speech opp til 100 kunne jeg ikke traine lenger enn til 90. Etter det må jeg gjøre det den vanlige måten.

Lenke til kommentar

Fikk nettopp shoutet ice form :D Utrolig digg! Gir dragon shout tavlene random shout utenom de dragene som sitter oppe paa en? Har 3 forskellige characters, og har sett ord paa samme tavler som ikke er den samme.

 

Tja, både og. Tavlene skal alltid inneholde en del av samme shout - f.eks vil Frostmere Crypt, Mount Anthor og Saarthal alltid inneholde et av ordene i Ice Form, men nøyaktig hvilket ord du får fra hver vegg kommer an på rekkefølgen du tar dem i. Du vil nemlig få det første ordet i den første av de tre du besøker, det andre i den andre og det siste i den siste.

 

Mulig det ble litt rotete, men håper du skjønner.

Lenke til kommentar

Fikk nettopp shoutet ice form :D Utrolig digg! Gir dragon shout tavlene random shout utenom de dragene som sitter oppe paa en? Har 3 forskellige characters, og har sett ord paa samme tavler som ikke er den samme.

 

Tja, både og. Tavlene skal alltid inneholde en del av samme shout - f.eks vil Frostmere Crypt, Mount Anthor og Saarthal alltid inneholde et av ordene i Ice Form, men nøyaktig hvilket ord du får fra hver vegg kommer an på rekkefølgen du tar dem i. Du vil nemlig få det første ordet i den første av de tre du besøker, det andre i den andre og det siste i den siste.

 

Mulig det ble litt rotete, men håper du skjønner.

Takker :) Tror jeg skjonner det. Man faar ulikt ord utifra hvilken tavle man besoker forst? Saa blir de 2 neste automatisk til de 2 siste ordene basert paa den forste?

Lenke til kommentar

Japp. For å fortsette på eksempelet:

 

Hvis du går til Saarthal først, får du IIZ (første ledd av Ice Form). Hvis du deretter drar til Frostmere Crypt, får du SLEN der (andre ledd av Ice Form), mens du finner NUS (siste ledd) i Mount Anthor.

 

Hvis du derimot går til Frostmere Crypt før Saarthal, vil du finne IIZ i Frostmere Crypt og SLEN i Saarthal. Det er slik fordi du ikke kan lære andre eller tredje ledd av et shout før du har lært første (og evt andre) ledd av shoutet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...