Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott at man har så godt som uendelige followers og ta av da:

 

http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Follower_%28Skyrim%29

 

Det greieste er vel å velge en av disse som også kan trene deg. Og det er helt gratis... :)

 

Farkas, Heavy Armor

Faendal, Archery

Aela the Huntress, Archery

Njada Stonearm, Block

Athis, One-Handed

Vilkas, Two-Handed

 

 

 

By the way, max mulige followers en kan dra på (inkl conjurerte som Atronach) er 11! :p Lykke til med å navigere rundt i trange huleganger med de på slep :!:

Endret av Thoto79
Lenke til kommentar

Fuck followers, er hesten Frost som er the shit! Har latt han gå berserk på hele camper og han har klart det helt fint :p

 

Dog daua han for meg i går, da han plent nektet å bli igjen i stables, og prøvde å gjemme han litt bort når jeg skulle ta et fort midt uti skauen med mages osv., men seff klarte jo han å tiltrekke seg en haug med mages. Manly tears were shed, har hatt han en stund :'(

Endret av Occi
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er greit å ha en hest fra tid til annen, men er morro å bare gå helt random steder og finne rare huler og slikt ja. Endte opp i en vampyrhule ved en tilfeldighet nå også, men kurerte den på lvl 1 i den shrinen i Hall of the Dead som du finner i Whiterun.

 

De var forøvrig veldig rike vampyrer whistle.gif Noe jeg trengte da jeg endelig fant et par trainers å bruke pengene mine på.

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som alltid leter etter snarveier? De ender som regel opp med å ta ekstremt lang tid. Med mye klatring og hopping, helt til jeg innser at jeg må tilbake og følge veien. :blush:

 

 

Er det noe som suger i Skyrim, så er det kartet. Ikke er det stemningskapende, og ikke er det oversiktlig. Likte kartet i Oblivion langt mere.

Endret av Sebbe
Lenke til kommentar

Er det bare jeg som alltid leter etter snarveier? De ender som regel opp med å ta ekstremt lang tid. Med mye klatring og hopping, helt til jeg innser at jeg må tilbake og følge veien. :blush:

 

 

Er det noe som suger i Skyrim, så er det kartet. Ikke er det stemningskapende, og ikke er det oversiktlig. Likte kartet i Oblivion langt mere.

Jeg og hopper som en tulling for å komme meg opp på alle mulige fjell :lol:. Helt enig med kartet ... Sliter noen ganger med å orientere meg

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som alltid leter etter snarveier? De ender som regel opp med å ta ekstremt lang tid. Med mye klatring og hopping, helt til jeg innser at jeg må tilbake og følge veien. :blush:

 

 

Er det noe som suger i Skyrim, så er det kartet. Ikke er det stemningskapende, og ikke er det oversiktlig. Likte kartet i Oblivion langt mere.

Jeg og hopper som en tulling for å komme meg opp på alle mulige fjell :lol:. Helt enig med kartet ... Sliter noen ganger med å orientere meg

 

Man skulle ha kunnet zoomet inn mye mer/bedre. Når det er sagt har man jo alltid en mod (Skyrim street view modd`en) :)

Lenke til kommentar

Har problemer med en bug i som hindrer meg å bli thane i Markath. Jeg har gjort alt jeg skal gjøre, men får ikke opp valgmuligheten om å spørre om det er noe mer jeg kan gjøre for Jarlen. Har som sagt hentet skjoldet, og kjøpt Vlindrel Hall og hjulpet mer eller mindre alle jeg finner. Er det noen kommandoer i console eller lignende som kan få sparket i gang dette? Har ikke lyst til at Vlindrel Hall skal være uten housecarl.

 

EDIT: Fant en console-kommando etter iherdig googling

Endret av JacEr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...