Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare lurer på noe her ;) Det gjelder Enchanting. Har selv enda ikke Enchanta noe armor jeg bruker, bare våpen :p Men til det jeg lurer på, må armoren som er Enchanta også re fylles opp? Siden våpnene må jo det siden de går tomme etter mye/lite bruk(kommer jo annpå soulen man bruker) jeg begynner og få lyst til å buffe opp armoren min da jeg syntes jeg tåler litt lite til tider :S Merker det godt mot enkelte bosser xD Og mot dragene selvfølgelig når de flyr over deg og bare spyr ut flammer, da går helsen fort ned :S

Lenke til kommentar

Bare lurer på noe her ;) Det gjelder Enchanting. Har selv enda ikke Enchanta noe armor jeg bruker, bare våpen :p Men til det jeg lurer på, må armoren som er Enchanta også re fylles opp? Siden våpnene må jo det siden de går tomme etter mye/lite bruk(kommer jo annpå soulen man bruker) jeg begynner og få lyst til å buffe opp armoren min da jeg syntes jeg tåler litt lite til tider :S Merker det godt mot enkelte bosser xD Og mot dragene selvfølgelig når de flyr over deg og bare spyr ut flammer, da går helsen fort ned :S

Nei, det trenger du ikke. Prøv å tren Smithing istedet. Da kan du forbedre rustningen på workbenches. Enchantment beskytter bare mot et element, eller gir deg mer skills i en kategori.

Lenke til kommentar

Hva er egentlig "korrekt" fov på en 16:9-skjerm?

Bruker selv 90, men det varierer ut i fra avstanden til skjermen, størrelse på skjermen osv. så det beste er bare å føle seg fram. Husk at poenget er at elementene i kanten av skjermen skal bli fanget opp av sidesynet, ikke nødvendigvis ditt fokussyn, så det gjør ingenting om ting ser forvrengt ut ved kantene. Det viktigste er at man har behagelig nok oversikt og samtidig ikke blir svimmel eller kvalm.

Lenke til kommentar

jaja så står man fast igjen da. skal hente et horn i ustengrav, jeg har virvelvindropet, gjør alt riktig men selv om portene går opp så kommer jeg ikke INN i tunnelen. å jeg blir så frustrert. Det virker som at jeg er for stor til å gå under...

 

Om du mener der du må gå forbi 3 steiner som åpner tre porter så bare spring forbi steinene også bruk Whirlwind sprint. Har alltid hatt den i nummer to slik at jeg kommer lengre så vet ikke hvor lett/vanskelig det er med kun ord 1 av 3

 

 

Det er splitt air shouten du får i mainquesten som tvinger drager til å lande sant?

 

Spoileralert!

 

 

Tenker du på Clear Skies, som du lærer for å komme deg opp på toppen av fjellet for å møte Greybeards-sjæfen, eller Dragonrend?

 

 

 

Det var nok clear skies jeg tenkte på ja ...

 

Lenke til kommentar

Bare lurer på noe her ;) Det gjelder Enchanting. Har selv enda ikke Enchanta noe armor jeg bruker, bare våpen :p Men til det jeg lurer på, må armoren som er Enchanta også re fylles opp? Siden våpnene må jo det siden de går tomme etter mye/lite bruk(kommer jo annpå soulen man bruker) jeg begynner og få lyst til å buffe opp armoren min da jeg syntes jeg tåler litt lite til tider :S Merker det godt mot enkelte bosser xD Og mot dragene selvfølgelig når de flyr over deg og bare spyr ut flammer, da går helsen fort ned :S

Nei, det trenger du ikke. Prøv å tren Smithing istedet. Da kan du forbedre rustningen på workbenches. Enchantment beskytter bare mot et element, eller gir deg mer skills i en kategori.

Hehe jeg er ganske så god i smithing allerede ;) Har mer eller mindre forbedret alle de armor delene jeg bruker. Er lvl 26 eller var det 27 nå og har rundt 55-56-57 i smiting eller noe :p

 

 

 

 

Men luret på en annen ting her også da min neste char skal være mage :D Man kan jo lage leather, iron, steel armor og alt det andre. Men jeg har enda ikke sett noe til cloth armor(robes) ;o Det er det magene pleier å bruke liksom. Eller kan man gjøre som i Dragon Age være en slags Arcane Warrior og bruke Heavy armor? xD

 

 

 

 

 

Liker forresten godt det at alle klasser/raser kan bruke alt av armor, sånn at det ikke er begrenset for hva man kan bruke som i enkelte andre spill ;)

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...