Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen som vet om hvor man finner gear med +smithing? Har en ring med +12% smithing, men vil ha mer foer jeg lager drage armoren.

 

Hender blacksmiths og de som selger våpen etc selger sånne. Med enchanting kan du lage sånt gear selv (forutsatt at du har disenchantet noe med +smithing). :)

Ohh glemte at man kan enchante saa mange ganger man vil :p Takker!

Lenke til kommentar

Occi:

Hehe så den, killable children endrer jo vel bare på et par instillinger, alt var allerede i spillet fra før av. Og dop og hallusinogener vil nok bli moddet inn før man får sakt skooma, effekter har jo Bethesda allerede tilrettelagt. :p

 

De ville nok unngå en del pes ved ikke å inkludere det i spillet, men husker all snakk om killable children var forbudt på de offisielle Bethsoftforumene til Fallout 3.

 

 

Ødela da altså nylig med vitende og vilje et paradis, trass advarsel fra avbildete. :no: Å lage et verdig hvilested var det minste jeg kunne gjøre.

 

nNG7l.jpg

 

Og hvor har du gjort av mannen hennes som også ble drept av spriggons? :O

Hvem? :whistle::innocent:

Lenke til kommentar

Har spillet selv til PC og må si det crasher en god del her også til desktop :( Men hey har spilt både Fallout 3 og NW så er igrunnen vant med det fra Bethesda :p

 

 

 

 

Men ja har startet på nytt nå for tredje gang, syntes det ble for mye rot de to første gangene jeg startet spillet xD Så vil prøve og gjøre ting litt mere riktigere denne gangen. Er bare lvl 9 men koser meg godt :D Er så mye og se og oppdage der atte :)

 

 

Lenke til kommentar

Crasher nesten aldri, kanskje en gang hver 5 session. Ser ikke problemet. Og snart ordentlige mods =D

Jeg kræsjer hvert 5-7. minutt nå for tiden. Skjønner du da hvorfor det er ganske irriterende?

 

Uansett, skal avinstallere en haug med mods, også fikk jeg endelig 4GB modden til å fungere, så regner med det går bra nok. Men hyppige CTD's er noe av det verste som finnes, forstår de folka som klager på det.

Lenke til kommentar

Hmmm, nå glemte jeg som vanlig å putte på +12% smithing ringen og +15% necklace før jeg oppgraderte våpen. Det var en glass bow som startet på 40 dmg og etter upgrade 53 dmg. Så jeg loadet, tok på all smithing pynten og prøvde igjen men ingenting skjedde!?! Glass bowen har enda 53 dmg :ohmy:

 

Er det en bug eller trenger man ikke å kle det på seg men at det holder å bare ha det i inventory for at +smithing/speech osv bonuser skal telle?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...