Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Tja, kanskje det stemmer på generell basis, men jeg sier det igjen; det er bedre shadows og slikt på PS3, jeg har aldri opplevd kræsj eller lagg og alt funker rett og slett veldig bra :)

 

At det er bedre skygger, det kan jeg tro... (godt eksempel var GTA4) Skyggene var bedre på PS3 versjonen.

Men det sies at disse problemene BLIR å skje etter hvert. Men får jo så klart håpe at det ikke skjer! :)

Endret av aBaDmAn91
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser noen klaget på kræsj hele tiden. Det gjorde jeg også, men nå kjører spillet helt 100% smertefritt.

 

Først slettet jeg alle mods, så avinstallerte jeg spillet, og så fjernet jeg alt av rester etter mods som lå i skyrim-mappen. Deretter installerte jeg på nytt og oppdaterte spillet (har det installert på SSD så var ikkeno' stress). Dette er kanskje ikke nødvendig, men jeg hadde, i håp om å unngå kræsj, ned-patchet spillet til nest siste versjon - det lar seg gjøre men jeg fikk ikke til å oppdatere igjen etterpå.

 

Deretter la jeg til alle mods jeg ønsket, inklusive tonnevis av HD-teksturer og 4GB Skyrim. Den ene pakken med teksturer ligger på rundt 800 MB, og det er bare én av rundt 25 mods jeg har installert akkurat nå, så det er sikkert 1.5 til 2 GB med mods installert.

 

Jeg kjører også spillet med alt på maks i 1920x1080.

 

At spillet kræsjet hele tiden tipper jeg hadde noe med mods å gjøre, muligens noen var inkompitable med hverandre, eller så hadde en mod en bug som gjorde noe.. Hvem vet. Nå funker spillet i alle fall, og det ser fantastisk ut. Og modderne har knapt begynt... :)

Lenke til kommentar

Hvis du er nødt til å modifisere spillet for å ha det gøy, så er det noe rart med deg. Jeg har spillet slik utvikleren mente det var ferdig og har det knallartig.

 

Ja, bedre grafikk og optimaliseringer slik som 4GB launcher med ett par museklikk er rare greier. Jeg er sprø som Wasa ser det ut til, og jeg digger det.

Lenke til kommentar

Mods er genialt, så med mindre man spiller på konsoll finnes det egentlig ingen grunn til å ikke legge inn en eller flere mods, for man finner garantert mods som gjør at man blir enda mer fornøyd med spillet. Enten det er bedre teksturer, forbedret UI, ny quest eller større pupper...

 

Vi trenger forresten en egen mod-tråd.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

 

Vi trenger forresten en egen mod-tråd.

 

Go make one :D Vi burde absolutt ha en egen tråd, med alle de beste samlet i førsteposten.

 

Av erfaring venter jeg en stund med mods da mange mods har en tendens til å "føkke" opp spillet og gjøre det mer sårbart mot krasjer og ctds, men kan ikke se at dette er tilfellet med Skyrim, er alle så fornøyde med modsa sine?

Lenke til kommentar

For å se på den andre siden: Risikoen da er at man spoler questen for seg selv, om man bare ønsker å vite hvordan man åpner en dør men ender opp med å få vite om monstret bak døra. Å spørre kan være en god måte å få moderert info. Dog har jeg brukt wiki aktivt uten at det har vært et problem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...