Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm, jeg spiller på PC, har spilt i 104 timer nå, og har hatt to CTD - ikke noe stort problem altså. Ingen mods installert heller.

 

Enkelte hardwarekombinasjoner som er mer utsatt enn andre, kanskje?

Ja, vil tro det. Her saver jeg manuelt hvert tiende minutt pga enorm mengde CTDs.

Lenke til kommentar

f5 ftw ;)

 

Men ikke glemt å lage en skikkelig save innimellom også. Jeg dret meg ut med å lage en ny char og fortsette med f5 som vanlig... Klønete som jeg er, forsvant 15 timer på main karakteren min.... for jeg hadde jo ikke savet vanlig på leeeeeenge grunnet ctd`s....

 

*DOH*

Endret av Xandathrii
Lenke til kommentar

...og der kom neste CTD.

 

Hadde en periode under "Liberation of Skyrim" der jeg cdt noe helt sinnsykt....

 

Under hvert av borgene jeg skulle angripe og overta... Men etter den questenlinja, forsvant det litt igjen... Så det er mulig det er noen quester\steder som er værre enn andre...

 

 

.....Men anyways... 1.3 suger hardt...

Lenke til kommentar

*facepalm* laget daedra bow og axe uten å putte på +12% smith ringen min... :(

 

jeg har en ring med + 12% og ett kjede med + 15% smithing som jeg glemmer å ta på annenhver gang jeg lager eller oppgraderer våpnene.. :p Og det vil vel enkelt og greit si at våpenet jeg lager eller oppgraderer får 27% mindre dmg en de kunne ha hatt, tror vel da at det faktisk er bedre å bare skrape våpenet og heller lage det på nytt.

Lenke til kommentar

*facepalm* laget daedra bow og axe uten å putte på +12% smith ringen min... :(

 

jeg har en ring med + 12% og ett kjede med + 15% smithing som jeg glemmer å ta på annenhver gang jeg lager eller oppgraderer våpnene.. :p Og det vil vel enkelt og greit si at våpenet jeg lager eller oppgraderer får 27% mindre dmg en de kunne ha hatt, tror vel da at det faktisk er bedre å bare skrape våpenet og heller lage det på nytt.

Kan man skrape våpnet? Eller mener du selge? :p

Lenke til kommentar

*facepalm* laget daedra bow og axe uten å putte på +12% smith ringen min... :(

 

jeg har en ring med + 12% og ett kjede med + 15% smithing som jeg glemmer å ta på annenhver gang jeg lager eller oppgraderer våpnene.. :p Og det vil vel enkelt og greit si at våpenet jeg lager eller oppgraderer får 27% mindre dmg en de kunne ha hatt, tror vel da at det faktisk er bedre å bare skrape våpenet og heller lage det på nytt.

Kan man skrape våpnet? Eller mener du selge? :p

 

Lagre/kaste/selge, bare du blir kvitt det ifra inventory og får laget deg ett nytt :) Når det er sagt så finnes det en mod som gjør at du kan smelte om våpen (og andre ting av stål, jern, gull osv) og få igjen "råvarene" det inneholder :thumbup:

Lenke til kommentar

Det -enkleste- er vel å ta på seg ring og kjede, og tusle bort til grinding stone og improve det, så får du med bonusen der. Eller går ikke det?

 

Edit: Kjedelig å måtte vrake Daedric Weapons da, Daedra Hearts er ikke akkurat vanlige

 

(selv om jeg har 2 sverd, 1 langsverd, 1 bue, 1 battle axe samt fullt armorsett, alt oppgradert til legendary for a grand total of 10 Daedra Hearts + noenogtretti ebony ingots)

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

...og der kom neste CTD.

 

Hadde en periode under "Liberation of Skyrim" der jeg cdt noe helt sinnsykt....

 

Under hvert av borgene jeg skulle angripe og overta... Men etter den questenlinja, forsvant det litt igjen... Så det er mulig det er noen quester\steder som er værre enn andre...

 

 

.....Men anyways... 1.3 suger hardt...

Hele Stormcloak var helt vannvittig crashmessig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...