Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det der er noe du finner latterlig lett på Google og er besvart dritmange ganger før på utallige andre sider og sikkert også i denne tråden kan jeg tenke meg.

 

At det er mindre slitsomt å Google enn å poste gir absolutt ingen mening.

Endret av Occi
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Nå er jeg lei meg... :( Skyrim funket superfint på laptopen min i mange dager, men plutselig så funker det ikke superfint lenger... Grusom grafikk (selv om medium er valgt), og det er sånne "regnbuer" over alt (grafikkfeil)... Hva søren har skjedd?? Det funket jo så fint tidligere!! :(

 

Nå er ikke jeg noen ekspert, men det kan høres ut som at skjermkortet ditt er i ferd med å ta kvelden. Prøv å teste ett annet spill som krever litt av grafikkortet ditt, om du ikke får samme feilen der kan du jo alltids prøve en reinstallering av spillet. :)

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som først etter to karakterer over førti finner ut at koden til slike claw doprs står bak på clawen? Fy faen jeg føler meg dum nå ...

 

Var noe av det første jeg fant ut av i spillet ,faktisk. Gikk rett opp til Bleak Falls Barrow eller hva det nå heter, og kom over tyven der som var fanget. Derfra gikk det jo fint, det eneste jeg ikke forstå var når jeg fikk dragonshouten fra veggen der inne.

Lenke til kommentar

Flere som har dårligere FPS på PC-utgaven etter siste patch?

 

Da jeg kjøpte spillet lot jeg spillet velge beste innstillinger for meg (High) og det gikk smooth, men etter 1.2 måtte jeg stille ned shadows for at det skulle flyte, og nå etter 1.3 - selv etter å ha spurt om beste innstillinger, flyter spillet på langt nær så bra som før. I tillegg har jeg jo vært midt i målgruppen i og med at de har "forbedret" ytelsen på både AMD-kort OG C2D-prosessorer... for meg virker det som de har gjort ytelsen dårligere :p

Lenke til kommentar

Hvordan går det å bruke to spillestiler? Når jeg begynte savegamen ville jeg spille som en warrior-ish type, men jeg har fått sansen for å spille "thief-style". Går det fint å bytte mellom disse når man vil? (Dvs. at jeg satser på begge.)

 

Det går veldig fint det, du kan bruke heavy armor som theif også;) Jeg spiller for øyeblikket som bowstealth av og til, og av og til mage og så kjører jeg på med dual wield også. Barre bytt på det litt så du lvler dem begge.

Lenke til kommentar

Flere som har dårligere FPS på PC-utgaven etter siste patch?

 

Da jeg kjøpte spillet lot jeg spillet velge beste innstillinger for meg (High) og det gikk smooth, men etter 1.2 måtte jeg stille ned shadows for at det skulle flyte, og nå etter 1.3 - selv etter å ha spurt om beste innstillinger, flyter spillet på langt nær så bra som før. I tillegg har jeg jo vært midt i målgruppen i og med at de har "forbedret" ytelsen på både AMD-kort OG C2D-prosessorer... for meg virker det som de har gjort ytelsen dårligere :p

Jeg har det på samme måte, men lurer på om det egentlig kommer av at ytelsen går ned når størrelsen på lagringsfilen øker. Skal starte en ny gubbe snart for å se.

Lenke til kommentar

Hvordan går det å bruke to spillestiler? Når jeg begynte savegamen ville jeg spille som en warrior-ish type, men jeg har fått sansen for å spille "thief-style". Går det fint å bytte mellom disse når man vil? (Dvs. at jeg satser på begge.)

 

Det går veldig fint det, du kan bruke heavy armor som theif også;) Jeg spiller for øyeblikket som bowstealth av og til, og av og til mage og så kjører jeg på med dual wield også. Barre bytt på det litt så du lvler dem begge.

Tusen takk for svar! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...