Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Hva er forskjellen på Azura's Star og the Black Star (Soul Gem)?

 

Hvilke av dem er bedre?

 

Azura's star tar store sjeler fra store dyr, Black star tar store sjeler fra mennesker. Da det er betydelig lettere å drepe mennesker (banditter, osv) enn svære monstre, regnes Black star som den mest foretrukne

 

 

 

Black star tar faktisk alle typer sjeler, så den er absolutt å foretrekke. Med mindre du føler at karakteren din ikke vil rote seg bort i 'svart magi' :tease:

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er forskjellen på Azura's Star og the Black Star (Soul Gem)?

 

Hvilke av dem er bedre?

 

Azura's star tar store sjeler fra store dyr, Black star tar store sjeler fra mennesker. Da det er betydelig lettere å drepe mennesker (banditter, osv) enn svære monstre, regnes Black star som den mest foretrukne

 

 

 

Black star tar faktisk alle typer sjeler, så den er absolutt å foretrekke. Med mindre du føler at karakteren din ikke vil rote seg bort i 'svart magi' :tease:

 

 

Og med tanke på at Necromancy ikke er forbudt i Skyrim...

Lenke til kommentar

Herrejesus! nå ble jeg deppa.

 

Forresten hvorfor er det to filer for Autosave og quicksave, men ikke for hard-save?

 

fordi du lagret over og ikke på ny, det er to forskjellige filer for autosave og quicksave også

Tror kanskje ikke du leste godt nok der ;)

 

Har tre forskjellige karakterer (hadde fire, men den ene savet jeg over)med hver sin hard-save pluss en save fra tidlig Helgen, så det var ikke det som var spørsmålet mitt! MEN: Hvorfor er det en fil som heter "bak" og en som heter et eller annet annet?

Lenke til kommentar

Herrejesus! nå ble jeg deppa.

 

Forresten hvorfor er det to filer for Autosave og quicksave, men ikke for hard-save?

.bak-filene er nok backupfiler, tror når du lagrer legger skyrim '.bak' til navnet av den gamle saven, før den lagrer en ny. Så det kan godt hende at din gamle karakter er savet i .bak filen. Hard-save overskrider ingen filer, så backup er ikke nødvendig. I tillegg, om du har win7, kan du sjekke egenskapene til saven, jeg har f.eks tre tidligere versjoner av min fra forrige uke.

Lenke til kommentar

Fra Elder Scrolls på Facebook:

 

Congrats to the Bethesda team on Skyrim winning Game of the Year, Best RPG and Best Studio at the VGAs!

 

Velfortjent

 

Greit at Skyrim vant GOTY, hadde egentlig forventa det, men resten av awardsa på VGA var jo helt på trynet. AC:R vant over Batman: Arkham City i Best Action Adventure Game, Portal 2 vant over Battlefield 3 i multiplayer (det er jo ikke multiplayer en gang, men co-op...) og Modern Warfare 3 vant over Battlefield 3 i best shooter. :nei: Støtter ikke helt at Bethesda vant Studio of the Year heller...

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...