Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Greit at Skyrim vant GOTY, hadde egentlig forventa det, men resten av awardsa på VGA var jo helt på trynet. AC:R vant over Batman: Arkham City i Best Action Adventure Game, Portal 2 vant over Battlefield 3 i multiplayer (det er jo ikke multiplayer en gang, men co-op...) og Modern Warfare 3 vant over Battlefield 3 i best shooter. :nei: Støtter ikke helt at Bethesda vant Studio of the Year heller...

 

Verste var jo at Bastion(!?) vant over Skyrim i "best original score". Skyrim har så bra soundtrack at det kunne danket ut de fleste filmer på oscarutdelinga :D

Lenke til kommentar

Pleier dere å gå rundt med masse health potions? Personlig så glemmer jeg det stadig vekk og holder på å se døden i hvitøyet hver gang jeg sliter i en hule osv. :p

 

Jeg looter stort sett de fleste urner, lik og alt som kan lootes, så jeg har stort sett alltid mer enn nok potions.

 

Da trenger du ikke å kjøpe heller. Om du ikke har veldig lyst da, selvsagt ;)

Lenke til kommentar

Fant denne i går, usikker på om den har vært nevnt før fikk ikke noe treff på søk.

 

http://www.curse.com/mods/skyrim/skyrim-better-performance

 

Den gjør at de som spiller på medium/high med litt lagg kan kjøre spillet glatt på high.

 

d3d9.dll fila gjorde ihvertfall at jeg kunne kjøre skyrim på High uten lagg, har tidligere også kjørt det på high med litt manuelle tweaks og satt den selv til high. Har da hatt moderat med lagg.

 

Autochecken til Skyrim har tidligere satt systemet mitt til medium mens jeg nå får high.

Lenke til kommentar

Hei, jeg sliter litt med Skyrim om dagen. Sitter fast i et quest og skjønner ikke hva jeg skal gjøre. Er egentlig på questen "Seasons Unending", der får jeg beskjed om å snakke med Ulfrik stormcloak, men når jeg kommer dit så ber han meg bare snakke med Galmar. Når jeg prøver å sakke med Galmar, ber han meg bare snakke med Ulfrik. De sender meg mellom hverandre uten å si meg noe mer.

Hva er det jeg gjør galt?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Hei, jeg sliter litt med Skyrim om dagen. Sitter fast i et quest og skjønner ikke hva jeg skal gjøre. Er egentlig på questen "Seasons Unending", der får jeg beskjed om å snakke med Ulfrik stormcloak, men når jeg kommer dit så ber han meg bare snakke med Galmar. Når jeg prøver å sakke med Galmar, ber han meg bare snakke med Ulfrik. De sender meg mellom hverandre uten å si meg noe mer.

Hva er det jeg gjør galt?

 

Klarer du ikke questen fra save eller tidligere save er questen blitt ødelegt av problemene mange quests har.  Finner du ikke ut noe vil "setstage mq302 300"  i console sette questen til ferdig. 

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Er ikke bare at man ikke har kommet langt nok i main quest da?

Husker jeg trodde et av Stormcloaks questene var bugga, men var bare at jeg måtte lenger i main quest.

 

Takk for svar Tony R White!:D

Men vil egentlig nødig bruke setstage om ikke det er helt bugga;)

 

Jeg trodde dette var et main quest? Ble hvertfall sendt hit etter at jeg tok livet av alduin. Det har med graybeards å gjøre.

Endret av Timster
Lenke til kommentar

Er ikke bare at man ikke har kommet langt nok i main quest da?

Husker jeg trodde et av Stormcloaks questene var bugga, men var bare at jeg måtte lenger i main quest.

 

Takk for svar Tony R White!:D

Men vil egentlig nødig bruke setstage om ikke det er helt bugga;)

 

Jeg trodde dette var et main quest? Ble hvertfall sendt hit etter at jeg tok livet av alduin. Det har med graybeards å gjøre.

 

 

Er det når du skal i Whiterun å fange dragen det står fast? I såfall gikk jeg lenge å ventet før jeg fikk snakke med han som det viste på kartet jeg skulle prate med, så gjorde endel andre quest, og når jeg kom tilbake etter en stund gikk det greit

 

Lenke til kommentar

Skal det være mulig å gifte seg med Carlotta Valentia? På elderscrolls.wikia står det at det skal gå an, men jeg har sett at mange sier det ikke går an. Vet det kan fikses med console, men jeg vil ikke gjøre noe som egentlig ikke skal være mulig :p

 

 

Edit: Lite variert språk...

Endret av Doderlein
Lenke til kommentar

Hei, jeg sliter litt med Skyrim om dagen. Sitter fast i et quest og skjønner ikke hva jeg skal gjøre. Er egentlig på questen "Seasons Unending", der får jeg beskjed om å snakke med Ulfrik stormcloak, men når jeg kommer dit så ber han meg bare snakke med Galmar. Når jeg prøver å sakke med Galmar, ber han meg bare snakke med Ulfrik. De sender meg mellom hverandre uten å si meg noe mer.

Hva er det jeg gjør galt?

 

Klarer du ikke questen fra save eller tidligere save er questen blitt ødelegt av problemene mange quests har.  Finner du ikke ut noe vil "setstage mq302 300"  i console sette questen til ferdig. 

 

Jeg lurer på om ikke dette betyr at du er kommet for kort i stormcloak questen. Er ikke sikker, men mener jeg opplevde noe lignende

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...