Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Er så utrolig stygt at de som laster ned spillet får spilt det før de som er ærlige og kjøper det. HATER DRM!

Såvidt jeg vet så kommer det en (stor?) patch ved release, så du kan trøste deg med at de som spiller cracket versjon ikke får den beste opplevelsen. :)

Selv skal jeg legge meg ekstra tidlig i dag (les: om en time eller to) og stå opp i natt en gang.. :whistle:

 

Skyrim, here I come!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når har jeg sløst 4 dollar på 2 VPN sider, like ræva begge 2, kommer ikke inn på serverne. Til helvette med midnattlansering, jeg laster ned spillet fra bukta, er faen ikke rett at de som har betalt skal vente.

 

Bruk den tjenesten her...gratis i noen dager ;)

 

http://www.unblock-us.com/

 

I prosessen klarte jeg tydligvis å slette Skyrim, så da blir det det alternative som til syvende og sist viser seg å være best i alle situasjoner; bukta. Og etter jeg har betalt den forferdelige høye steamprisen i ettermiddag for spillet, gjør jeg det med 110% god samvittighet!

Endret av MrLG
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kjipt at man ikke lengre må reparere våpnene..

 

Slik de har forklart det vil man alltid få nytt utstyr å bytte ut til slik at reparering egentlig ikke vil bli brukt i det hele tatt.

Sitter å leser om det å være smed i spillet og kom nettopp over dette:

 

 

The Grindstone: Sharpen a blade to improve its damage and value.

 

 

 

Satt den i spoiler så ikke folk som vil oppdage absolutt alt selv skal lese det!

Lenke til kommentar

Jeg så i en video at man kan bruke noe slags skills ved et bord, for å gjøre om ting til "fine" kvalitet, er det noen som veit hva dette går ut på? Hadde håpet på at man slapp å reparere ting på samme måte som i Oblivion.

 

Det er ikke noen form for reparering og vedlikehold. Man kan forbedre eksisterende items ved å velge perks i smithing-treet, man øker effektiviteten, så å si.

Lenke til kommentar

De fire første timene med Skyrim har vært herlig, lever virkelig opp til alle forventninger. Kunne ikke la være å ta bilde av dette. Grafikk på ultra med 1650 x 1080 oppløsning.

 

Specs på pcn? (:

 

Har et GTX 580, bortsett fra det er alt midt på treet. i7 860 @ 2.8 GHz og 12 GB RAM.

 

Har installert på SSD, loadingen er så kjapp at jeg ikke får lest alle hintene som dukker opp. :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...