DagensDag Skrevet 12. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2011 Vareide imponerer igjen. Utrolig bra. Ja Minecraft er drit artig, men jeg har spilt det så mye nå at jeg føler jeg har utretta det jeg kan utrette uten å begynne på noe sinnsyke prosjekter. Lenke til kommentar
System Booter Skrevet 12. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2011 enormt bra vareide! likte godt delen med colossuem Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2011 Minecraft Beta 1.2 is live. All servers need to be updated to 1.2. New features: * Note blocks (right click to tune, trigger to play) * 15 wool dyes * A new water dwelling mob * New tree types * Reeds magically turned into sugar canes. They still make paper. * A bunch of new crafting recipes * One secret useful block * One secret pretty block * Cake * AND MOAR, probably. I forget! Bugfixes: * Paintings work in multiplayer * Disconnecting while riding no longer keeps the player in the world * A bunch more state is properly synched in multiplayer * Fixed colors going weird on PowerPC * Fixed a horrible chunk reload loop in singleplayer * Fixed most lighting bugs in newly generated SMP maps * Falling sand behaves better in SMP * Fixed a few crash on load level bugs 1 hour ago 163 notes Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 13. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2011 Dette er jo ganske sweet! Gleder meg til jeg kommer hjem igjen og får testet ut! Gogo Minecraft! Lenke til kommentar
System Booter Skrevet 13. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2011 prøvde ut note blokkene, var noe av det mest geniale! Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 14. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2011 Vareide sin film er på "Bobs house of videogames" Kult! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2011 Vet Minecraft sidene har vært under oppgradering den siste tiden men leste at det skulle være oppe å gå igjen nå..men jeg kommer fortsatt ikke inn på siden jeg. Andre som sliter også? Lenke til kommentar
Erik Skrevet 23. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2011 Har ikke spilt "online" på flere dager nå jeg :-/ Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 23. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2011 Siden var nede flere dager tidligere i uka, men kom opp igjen rundt torsdag om jeg ikke husker feil. Har vært et par ganger etterpå at jeg ikke har kommet inn, men kommer inn på både spill og side nå. Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 25. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2011 Hei! er helt ny i denne tråden, og jeg lurer på om det fins en demo eller noe i den rettningen? Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 25. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2011 Hei! er helt ny i denne tråden, og jeg lurer på om det fins en demo eller noe i den rettningen? Du kan teste spillet i browseren her. Merk at om du kjøper spillet, får du laste ned spillet på din pc. Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 26. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Hei! er helt ny i denne tråden, og jeg lurer på om det fins en demo eller noe i den rettningen? Ville anbefalt deg å kjøpe det, men nå er jeg en blodnerdfanboy sååå. Se noen videoer på youtube, men ville anbefalt deg å starte helt blankt hvis du først starter. Den første natta er intens. Endret 26. januar 2011 av DagensDag Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 26. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2011 Hei! er helt ny i denne tråden, og jeg lurer på om det fins en demo eller noe i den rettningen? Du kan teste spillet i browseren her. Merk at om du kjøper spillet, får du laste ned spillet på din pc. Takk skal du ha har aldri helt skjønt poenge med dette, men så må jeg først prøve det og så får jeg si min mening Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 26. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2011 Hei! er helt ny i denne tråden, og jeg lurer på om det fins en demo eller noe i den rettningen? Ville anbefalt deg å kjøpe det, men nå er jeg en blodnerdfanboy sååå. Se noen videoer på youtube, men ville anbefalt deg å starte helt blankt hvis du først starter. Den første natta er intens. Takk skal du også ha (beklager for dobbel post :/ ) Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 26. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2011 We gon die! Lenke til kommentar
Error Skrevet 26. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2011 Det er sånn at man kan dele account med en annen person uten at det får andre konsekvenser enn de moralske, ikke sant? Lenke til kommentar
veritas86 Skrevet 26. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2011 Zero Punctuation: Minecraft http://www.escapistmagazine.com/videos/view/zero-punctuation/2680-Minecraft Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 26. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2011 Hyggelig å se at han likte det. Huffameg så mye penger Notch kommer til å ha når dette året er omme. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 26. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2011 Vareide beaster så hardt med Minecraft (videoer) nå for tiden at han lagde video TheYogscast (aka BlueXephos) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå