NikZer Skrevet 19. november 2010 Rapporter Del Skrevet 19. november 2010 Jeg har fått e-post fra CDon.com om at min Signature edition har blitt sendt og at jeg vil motta den om 2 - 3 hverdager. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 19. november 2010 Rapporter Del Skrevet 19. november 2010 Og da er spillet sendt fra Elkjøp Lenke til kommentar
Xito Skrevet 19. november 2010 Rapporter Del Skrevet 19. november 2010 Mitt er ikke sendt dere får komme med mini-reviews, og kanskje litt gameplay. Lenke til kommentar
V_V Skrevet 19. november 2010 Rapporter Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Jeg er svært spent på om skader på bilen man får under løp også blir med videre til neste løp. Jeg håper ikke at skader på bil retter seg opp automatisk. Litt av sjarmen er jo faktisk å måtte bruke penger på å reparere eventuelle skader etter hvert løp. Bare 5 dager igjen folkens Endret 19. november 2010 av jadda Lenke til kommentar
Xito Skrevet 19. november 2010 Rapporter Del Skrevet 19. november 2010 Gleder meg Håper bare jeg finner en måte å skaffe meg G27..... Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 19. november 2010 Rapporter Del Skrevet 19. november 2010 bestillte signature edition i dag på cdon. Men det står bare reservere. Betyr det at de ikke får inn flere eller noe? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 19. november 2010 Rapporter Del Skrevet 19. november 2010 Det skal vel bare bety at du reserverer en kopi av spillet, men jeg tror jeg har hørt folk si at de ikke har fått spillet fordi CDON har fått inn færre kopier av spillet enn reservasjoner som har blitt gjort. Lenke til kommentar
aimhigh Skrevet 19. november 2010 Rapporter Del Skrevet 19. november 2010 G27 selges hos elkjøp til kr 1995. Er ikke det jævlig billig da? Lenke til kommentar
V_V Skrevet 19. november 2010 Rapporter Del Skrevet 19. november 2010 G27 selges hos elkjøp til kr 1995. Er ikke det jævlig billig da? Joda, faktisk både billig og utsolgt <_< Lenke til kommentar
erik111 Skrevet 20. november 2010 Rapporter Del Skrevet 20. november 2010 da var gran-turismo 5 i hus noen som har noen gode forslag om hvilken bil som er good og begynne med ? Lenke til kommentar
Selvin_InnleggNO Skrevet 20. november 2010 Rapporter Del Skrevet 20. november 2010 (endret) VW Schwimmwagen? Endret 20. november 2010 av Selvin Lenke til kommentar
V_V Skrevet 20. november 2010 Rapporter Del Skrevet 20. november 2010 På grunn av at jeg frykter at det kan bli utsolgt bestilte jeg nettopp GT5 collectors edition. Det neste prosjektet blir vel å kjøpe PS3, ny TV, G27, og kanskje playseat. Huff og huff. Dette kan fort bli ganske dyrt Lenke til kommentar
Xito Skrevet 20. november 2010 Rapporter Del Skrevet 20. november 2010 da var gran-turismo 5 i hus noen som har noen gode forslag om hvilken bil som er good og begynne med ? Kom med mini-review hvis du gidder når du har spilt litt da... Hvor kjøpte du det siden du allerede har fått det?? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 20. november 2010 Rapporter Del Skrevet 20. november 2010 da var gran-turismo 5 i hus noen som har noen gode forslag om hvilken bil som er good og begynne med ? Hvor bor du? Mohaaaa! Lenke til kommentar
erik111 Skrevet 21. november 2010 Rapporter Del Skrevet 21. november 2010 kan jo ikke spille online enda, regner med den funksjonen virker på onsdag. har jo bare fått spillt litt, spillet virker ok det, men jeg trodde det skulle bla. komme skade på bilene, det har jeg ikke sett noe til, og feks, viss du kjører i en liten busk eller stang, så står den like godt planta i jorda , mens bilen hopper til side(akuratt som i GT4.) så det virker som de har hatt mange kaffe pauser i løpet av de siste fem årene. ellers virker spillet good, men var ganske skufende med krasj-detaljene.. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 21. november 2010 Rapporter Del Skrevet 21. november 2010 Tror ikke det er kaffepauser, bare et annet fokus en de vi kanskje er vant med i vesten. Blir spennende å se reveiws når spille slippes. Regner med jeg venter med denne godbiten til Julaften Lenke til kommentar
Avean Skrevet 21. november 2010 Rapporter Del Skrevet 21. november 2010 kan jo ikke spille online enda, regner med den funksjonen virker på onsdag. har jo bare fått spillt litt, spillet virker ok det, men jeg trodde det skulle bla. komme skade på bilene, det har jeg ikke sett noe til, og feks, viss du kjører i en liten busk eller stang, så står den like godt planta i jorda , mens bilen hopper til side(akuratt som i GT4.) så det virker som de har hatt mange kaffe pauser i løpet av de siste fem årene. ellers virker spillet good, men var ganske skufende med krasj-detaljene.. Var det jeg fryktet ja ............ Lenke til kommentar
karlif Skrevet 21. november 2010 Rapporter Del Skrevet 21. november 2010 Jeg har lest at man ikke kan bytte felger på biler som ikke er premium biler. Noen med spillet som kan bekrefte om dette er riktig? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. november 2010 Rapporter Del Skrevet 21. november 2010 Regner med at GT5 får 7-8/10 rundt alle plasser. Selvfølgelig er det noen som gir 10/10 men de er nok av andre grunner. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 22. november 2010 Rapporter Del Skrevet 22. november 2010 og feks, viss du kjører i en liten busk eller stang, så står den like godt planta i jorda , mens bilen hopper til side(akuratt som i GT4.) Spørs om jeg gidder bruke penger på det om det er slik. Hvordan er kjørefølelsen i forhold til Prologen? Irriterte meg stadig over at det ikke var noen konsekvenser av å komme borti vegger eller andre biler mens man kjørte i over 200km/t. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg