Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Ligger til 2700 på net on net vartfall. Prisguide

Gidder ikke å lete mer akkurat nå :whistle:

 

EDIT: Jeg gidda å lete mer, tro det eller ei. Brukt på finn.no til 2500.

Er det lov å legge ut linker til salgsannonser her på forumet?

EDIT2: Rimelig sikker på at du får den til under 2000, om du handler på f.eks. amazon. Uten at jeg er noe ekspert på det emnet

Endret av Kjågen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

GT5 SE er kjøpt å betalt. nå er det bare ventingen som gjenstår. noen her som har G27? lurer litt på prisen til det. har bare funnet det til ca 3000. noen som hvet hvor jeg evt kan skaffe det billigere?

 

Hva med Logitech DriveForce GT? Den er jo spesiallaget til GT5, men jeg skjønner også hvorfor du vil ha G27 :) Tror jeg..

Endret av Macintosh
Lenke til kommentar

Informasjon fra Tokyo Game Show 2010 på de offisielle Gran Turismo hjemmesidene: http://eu.gran-turismo.com/gb/news/d14589.html

I følge denne skal det blant annet være mulig å gi bildeler eller biler til dine venner.

 

 

På GTPlanet.net har det kommet mange nyheter fra Tokyo Game show 2010. Blant annet bilder som viser store muligheter for å gjøre modifikasjoner på bilene. Innkludert paintshop og racing modifikasjon.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Dette spillet ser bare helt utrolig bra ut. Får gåsehud når jeg ser filmene som er lagt ut!

 

Synes nesten det ser for bra ut til å være sant. :p

 

Blir 150% garantert kjøp dette.

 

 

GT5 SE er kjøpt å betalt. nå er det bare ventingen som gjenstår. noen her som har G27? lurer litt på prisen til det. har bare funnet det til ca 3000. noen som hvet hvor jeg evt kan skaffe det billigere?

 

Hva med Logitech DriveForce GT? Den er jo spesial laget til GT5, men jeg skjønner også hvorfor du vil ha G27 :) Tror jeg..

 

Noen som har erfaring med disse rattene? Driving Force GT er jo betraktelig rimeligere enn G27, så lurer på hvordan forskjellene er sånn kvalitetsmessig.

Lenke til kommentar

Dette spillet ser bare helt utrolig bra ut. Får gåsehud når jeg ser filmene som er lagt ut!

 

Synes nesten det ser for bra ut til å være sant. :p

 

Blir 150% garantert kjøp dette.

 

 

GT5 SE er kjøpt å betalt. nå er det bare ventingen som gjenstår. noen her som har G27? lurer litt på prisen til det. har bare funnet det til ca 3000. noen som hvet hvor jeg evt kan skaffe det billigere?

 

Hva med Logitech DriveForce GT? Den er jo spesial laget til GT5, men jeg skjønner også hvorfor du vil ha G27 :) Tror jeg..

 

Noen som har erfaring med disse rattene? Driving Force GT er jo betraktelig rimeligere enn G27, så lurer på hvordan forskjellene er sånn kvalitetsmessig.

 

Jeg har ikke erfaring med noen av disse rattene, men med G25. G25 har gått ut av produksjon, men var et ganske bra ratt :) Selv skal jeg kjøpe DrivingForce GT rattet, bare pågrunn av at PD har jobbet spesielt med det rattet :)

Lenke til kommentar

kjøpte meg nettopp G27 rattet til bruk av formel1 spilletr og GT5, og jeg er kjempefornøyd med rattet så langt. Tungt og solid, og så er giringen ved ratt som formel1 bilene litt mer artig enn vanlig girspark da syns jeg.

 

Det sto også mellom drivingforce GT rattet og G27 hos meg, mest pga at prisen forskjellen var såpass stor, men jeg har ikke angret etter at jeg kjøpte G27 rattet. Anbefales på det varmeste.

Lenke til kommentar

Bare lurte her siden det var snakk om ratt og pedaler.

 

har også sett på G27, men den er veldig dyr også så eg på denne http://www.elkjop.no/product/spill-konsoll/spilltilbehor/LTDFGT/logitech-ratt som eg ikke her helt sikker på hva egentlig heter.

 

du kan ikke se det på bilde fra elkjøp, men pedalene til det billige rattet har ikke klutch så eg lurte på om man kunne bruke klutch i GT5 slik som man bruker klutch på ekte? for i så fall gidder eg ikke kjøpe den billige :p

Lenke til kommentar

Bare lurte her siden det var snakk om ratt og pedaler.

 

har også sett på G27, men den er veldig dyr også så eg på denne http://www.elkjop.no/product/spill-konsoll/spilltilbehor/LTDFGT/logitech-ratt som eg ikke her helt sikker på hva egentlig heter.

 

du kan ikke se det på bilde fra elkjøp, men pedalene til det billige rattet har ikke klutch så eg lurte på om man kunne bruke klutch i GT5 slik som man bruker klutch på ekte? for i så fall gidder eg ikke kjøpe den billige :p

 

Det heter Driving Force GT, og er vel det beste alternativet til G27.

 

Tror nok det blir DFGT på meg, 1000 kr vs 3000 kr taler sin klare sak :p

Og DFGT er langt i fra dårlig.

Lenke til kommentar

ah takk for svar, regnet med at GT5 hadde mulighet for clutch ja :D

 

men det er sant som du sier basStian, det er veldig pris forskjell for dem så kansje eg burde også gå for 1000 kroners modellen. burde holde får mitt bruk uansett :p

 

og kun 1 måned igjen no til amerikansk utgivelse og 1 måned og 2 dager til norsk ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...