Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

men en annen ting eg lurte på, går det ann å velge samme bil, men forskjellige års modeller på den? sånn som eg har en renault megane 1997 (eg vet, gammelt vrak :p) kunne eg valgt den spesefikke års modellen i spillet da?

 

eg så denne videoen på youtube nå og det tok seg i værtfall av fart følese beskymringene mine :o

@årsmodell: det pleier være noen forskjellige årsmodeller tilgjengelig på en del biler, men ikke regn med at det finnes for alle, særlig ikke biler som ikke er særlig sportslige. Da er det uansett ikke hvert år, men heller biler med relativt stor forskjell. Bortsett fra Nissan Skyline da, den kommer det alltid en haug av-

Eksempel på forskjellige årsmodeller i GT4: Honda NSX: 90, 93, 95, 97, 99, 01.

 

@videoen: så bra ut. Mangler bare masse risting :p

Endret av Zlatzman
Lenke til kommentar

Så han ene så har klaget på kjørefølelsen, den du fikk testet i Oslo var Arcade mode, en av de flere titalls modusene man finner på en singel Blu-Ray disk er jammen imponerende.

De vil også få inn motorsykler da de har lagt det inn i spillkoden, det blir som en DLC ved senere anledning!!

Gleder meg noe fryktelig til the real simulator med 3-12 modes med uhyre realistisk grafikk og kjøreegenskapene ser fantastisk ut :)

Endret av Toman
Lenke til kommentar

Så han ene så har klaget på kjørefølelsen, den du fikk testet i Oslo var Arcade mode, en av de flere titalls modusene man finner på en singel Blu-Ray disk er jammen imponerende.

De vil også få inn motorsykler da de har lagt det inn i spillkoden, det blir som en DLC ved senere anledning!!

Gleder meg noe fryktelig til the real simulator med 3-12 modes med uhyre realistisk grafikk og kjøreegenskapene ser fantastisk ut :)

Når var du IKKE hypet for et nytt spill med grafikk som skulle overgå alt annet sett før og etter? :p

Lenke til kommentar

Blir ganske så bortskjemt på PS3en min, soleklare valge viss man sikter seg på grafikk mellom konsollene og ikke en PC uten å gå mer innpå det ;)

Nå kommer det veldig an på spillene det er snakk om. Esklusive, så har PS3 et klart overtak, men hvis vi ser på multiplattformspill, så er det som regel sirkelkonsollen som trekker det lengste strået.

 

Når vi går tilbake på topic her så synes jeg at grafikken til GT virker litt for steril, og det virker som de har brukt mesteparten av prosessorkraften på bilmodellene. Fordi trær er bare sprites, og dekk i veikanten er som regel bare en firkantet boks med texturer på.

 

På en anne side så er det ting med GT5 som virkelig imponerer.

Lenke til kommentar

Når vi går tilbake på topic her så synes jeg at grafikken til GT virker litt for steril, og det virker som de har brukt mesteparten av prosessorkraften på bilmodellene. Fordi trær er bare sprites, og dekk i veikanten er som regel bare en firkantet boks med texturer på.

 

På en anne side så er det ting med GT5 som virkelig imponerer.

 

Nei?! Har dei fokusert på bilane? I eit bilspel? At det går an!?! wink.gif

 

Seriøst, dei gjer som nær sagt alle slike bilspel, dei fokuserar på det som er viktigast, bilane, fysikken, fartsfølelsen, tweaking og tweaking. Og sjølv om ein del banar nok er forholdsvis "sterile", er det fortsatt mange særdeles flotte screens og videoar med imponerande banar. Roma og Colosseum, Madrid, Toscana med fleire... Med motion blur, ein fart på 250 km/t og litt sånt så driter ca 99,999999% av alle i om det eine treet utanfor banen berre er ein enkel sprite :p

Lenke til kommentar

Spilte litt prologue ikveld og kan ikke si annet en at det spillet er utrolig lekkert. Det er noe når det kommer opp i fullHD som gjør at bilde blir hakket skarpere og fargene hakket dypere. Skulle gjerne sett dette spillet på Playstation 4 med mer anti-alliasing da, og gjerne FullHD på 3D delen.....ooh en mann kan drømme :)

Lenke til kommentar

Her er linken

"Also according to sources in the distribution, in addition to games included in the PS3 packs to 349 euros, no less than 450 000 copies of Gran Turismo 5 will be offered for sale, just for the normal version, plus 100 000 Collector Editions and 5000 Signature editions. And that in France alone!"

 

Omg, og det er bare i Frankrike alene, da tipper jeg UK får rundt 1 mill kopier, sammen med 850000 vanlig, 140000 til Limited og 10k til Signature Edition

 

Vil selge bøtter og spann ser det ut som :)

Endret av Toman
Lenke til kommentar

"Also according to sources in the distribution, in addition to games included in the PS3 packs to 349 euros, no less than 450 000 copies of Gran Turismo 5 will be offered for sale, just for the normal version, plus 100 000 Collector Editions and 5000 Signature editions. And that in France alone!"

 

Omg, og det er bare i Frankrike alene, da tipper jeg UK får rundt 1 mill kopier, sammen med 850000 vanlig, 140000 til Limited og 10k til Signature Edition

 

Og dei tala baserar du på? ...at UK har så ufattelig mykje høgare innbyggjartal enn Frankrike? rolleyes.gif (Til info, både UK og Frankrike har omlag 60 millionar innbyggjarar). Det KAN nok vere at spelsalet i UK er noko høgare enn i Frankrike grunna blant anna Jersey, men nesten dobbelt så mykje som Frankrike? Det har eg vanskeleg for å tru...

Lenke til kommentar

 

 

 

Jeg vil ikke se den, men kanskje noen av dere vil?

 

Ser ut som Sony har bedt dem å fjerne videon noen som også har blitt gjort på GT planet hvor det lå en del gameplay videoer fra spillet, skjønner ikke vitsen annet enn at de er redde for att disse videoene kan skade salget.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...