Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er svært spent på om skader på bilen man får under løp også blir med videre til neste løp. Jeg håper ikke at skader på bil retter seg opp automatisk. Litt av sjarmen er jo faktisk å måtte bruke penger på å reparere eventuelle skader etter hvert løp.

 

Bare 5 dager igjen folkens :D

Endret av jadda
Lenke til kommentar

kan jo ikke spille online enda, regner med den funksjonen virker på onsdag.

har jo bare fått spillt litt, spillet virker ok det, men jeg trodde det skulle bla. komme skade på bilene, det har jeg ikke sett noe til,

og feks, viss du kjører i en liten busk eller stang, så står den like godt planta i jorda , mens bilen hopper til side(akuratt som i GT4.)

så det virker som de har hatt mange kaffe pauser i løpet av de siste fem årene.

ellers virker spillet good, men var ganske skufende med krasj-detaljene..

Lenke til kommentar

kan jo ikke spille online enda, regner med den funksjonen virker på onsdag.

har jo bare fått spillt litt, spillet virker ok det, men jeg trodde det skulle bla. komme skade på bilene, det har jeg ikke sett noe til,

og feks, viss du kjører i en liten busk eller stang, så står den like godt planta i jorda , mens bilen hopper til side(akuratt som i GT4.)

så det virker som de har hatt mange kaffe pauser i løpet av de siste fem årene.

ellers virker spillet good, men var ganske skufende med krasj-detaljene..

 

Var det jeg fryktet ja ............

Lenke til kommentar

og feks, viss du kjører i en liten busk eller stang, så står den like godt planta i jorda , mens bilen hopper til side(akuratt som i GT4.)

 

 

Spørs om jeg gidder bruke penger på det om det er slik.

 

Hvordan er kjørefølelsen i forhold til Prologen?

 

Irriterte meg stadig over at det ikke var noen konsekvenser av å komme borti vegger eller andre biler mens man kjørte i over 200km/t.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...