Gå til innhold

Nintendo 3DS tråden!!


Toman18

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har testet 3DSen en liten stund, og førsteinntrykket var svært bra. Det eneste problemet er at jeg ikke så 3D-effekten i menyen, Mii Maker osv. Da jeg prøvde Pilotwings så jeg fint lite med 3D-effekten skrudd på fullt, så jeg fløy litt rundt uten mål og mening i Free Flight før jeg prøvde meg på det første oppdraget. Det gikk greit nok, og virker svært lovende. Men da jeg så Replay av det samme oppdraget hadde øynene mine vendt seg til 3D-effekten, og jeg så det for fullt. Det så mildt sagt svært bra ut. Om dette er et av de med dårlig grafikk gleder jeg meg til et spill med bra grafikk. :) Aner ikke hvor lenge jeg kommer til å spille Pilotwings, men det ser ut til at det er mer enn nok å gjøre, i alle fall for en som meg som aldri har spilt Pilotwings før. Selvsagt savner jeg flere øyer, men Wuhu er ikke så verst. Det kunne ha vært verre.

Lenke til kommentar

har hørt en del dårlig om elkjøps leveringstid, at det har tatt flere uker før folk har fått det de skulle.

Det har jeg hørt også, men enkelte folk har også skrytt litt av de i den siste tiden. Jeg har ikke noe penger på brukskontoen, så jeg får ikke kjøpt. Det kommer flere sjanser helt sikkert.

Lenke til kommentar

 

Elkjøp slår på stortrommen igjen. Men jeg beholder min ordre fra game.no. Orker ikke stresse bare for å spare en snau hundrelapp.

 

Edit: Der ble den faktisk sendt fra game.no. Trodde ikke de skulle få inn nytt parti før i april jeg. Jaja, skal ikke klage.

 

Edit2: Her er en artikkel på hvordan du får best kvalitet på DS-spillene du vil spille på 3DS. http://ds.ign.com/articles/115/1157584p1.html

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

Tror dere jeg kan snike meg til tilbudet, hvis jeg sier at jeg kan komme innom med ladern på mandag? (kan til å med ta med boksen og manualer) ^^, Jeg skal uansett høre, for jeg er innom der 2-4 ganger i uken (for å glane) + at jeg kjøper spill der hver mnd nesten så... :ph34r: (har bare med konsollen, glemte det andre)..

Lenke til kommentar

Sitter å koser meg med 3ds'en nå. Har pilot wings og Ghost recon, begge goille gode spill det lille jeg har testa så lang. AR spillene virker også kule.. Veldig kult å se e drage poppe opp av kjøkkenbordet :D

 

Fikk også til å laste over Mii'er fra Wii'en etter litt fikkling. :D

 

Eneste minuset jeg har funnet så langt er plasseringen av stylus. Men jeg har funnet ut at jeg kan ha den i uttrekt tilstand stående i oppevaringshullet hvis jeg spiller spill som bytter mye mellom knappekontroll og stylus (GTA china town wars til DS er veldig sånn... plutselig må man fram med stylus for å hotwire en bil... :) )

 

*leke mer med 3ds*

 

Liker veldig godt at de endelig har tatt til vettet med en friendcode pr consol, i stedet for en pr spill. Nå har jeg ikke noen spill med Multiplayer akkurat nå, men det blir vel etter hvert. Kanskje noen tar ansvar for å hive opp en friendcode tråd?

Endret av Dipso
Lenke til kommentar

Hmm.. Faktisk, så har jeg bestemt meg for å bare kjøpe 3DS'n jeg, også beholder DSi XL'n itillegg. (ble for mye styr) Greit å ha flere alternativ og man sparer jo bare 900 ca så :lol:

 

Det ville jeg også ha gjort. Når du skal spille DS-spill så er det jo tross alt mest behagelig å spille dem på DSi XL, pga den store skjermen. Jeg kommer ivertfall aldri til å bruke 3DS når jeg skal spille DS-spill.

 

 

Ser også ut som at alle som har fått konsollen har kjøpt med Pilot Wings. Ingen som har kjøpt Rayman da? Jeg har bestilt det, og er veldig spent på det.

Lenke til kommentar

Må si at jeg likte 3ds'en ganske godt etter å ha prøvd den i en time så langt, endelig får jeg spille castlevania spillene som kom ut til DS'en :D

Noen andre som har Ridge Racer og synes at 3d'en rundt bilen din føles litt... rar når du kjører? Det er som om øynene mine ikke har lyst til å fokusere på den selv om jeg er i sweetspot'en.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...