Gå til innhold

Nintendo 3DS tråden!!


Toman18

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vente på hack? Er dere seriøse? Dette er jo tidenes råeste bærbare spillkonsoll.. Man får ALT.. Nintendo's kvalitetsspill + full tredjepartsutviklerstøtte + god grafikk + 3D + skikkelig online-løsning... Jeg kjøpte nettopp en DSi XL til 1600,- og følte det var 100% verdt pengene. En splitter ny 3DS til rundt 2000-2200 er jo ikke dyrt. Man må jo regne med såpass. Forhåpentligvis er Nintendo's anti-piratløsning i 3DS så god at de aldri får samme problem som med DS der piratkopiering "drepte" tredjepartsstøtten.

 

Nei, dette er kjøp på første dag. Uten tvil.

pga regionslås så er dette hat for meg siden jeg pleier å importere spill. Så derfor vente på hack...

Hvilke spill til 3DS er det du ønsker å importere som ikke kommer i europeisk versjon da? Ikke at jeg ikke tror på deg, men hvis det er så viktig for deg å ha titler tidlig (jeg regner med at dette er hvorfor du importerer?) - så synes jeg det må være smartere å kjøpe hardwaren ved lansering + europeiske spill enn å sitte i månedsvis i uvisshet og vente på en eventuell hack for så å importere kanskje de samme (nå gamle) spillene? Når det gjelder DS så har jo den europeiske lokaliseringen vært god de siste par årene. Flere titler har kommet ut her, som aldri kom ut i USA, f.eks. CiNG's siste mesterverk Last Window. Og det har sjelden vært lang ventetid fra amerikansk til europeisk utgivelse. Jeg føler import-argumentet på DS/3DS er utdatert og for sistnevnte i alle fall ekstremt prematurt i og med at 3DS faktisk slippes i Europa (et par dager) før USA og at vi ikke vet hvilke titler som kommer når til hvilke territorier ennå.

 

Har du hørt om et spill kalt "999: 9 Hours, 9 Persons, 9 Doors"? Det er et av favorittspillene mine denne generasjonen uansett konsoll, men det har så vidt jeg vet ikke kommet ut i Europa ennå. Jeg importerte fra USA etter en glimrende karakter på ign.com. Hva med Giana Sisters DS? Jeg importerte fra Tyskland flere måneder før det kom til Norge. Lufia: Curse of the Sinistrals? Glimrende steampunik-remake av Lufia 2 og har ikke kommet til Europa. Alt er til DS, men det blir garantert spill til 3DS som ikke kommer til Europa med det første.

Endret av PityTheFool
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

I og med at dette er en håndholdt konsoll og derfor ikke må gli inn med blant annet tv-benk, salongbord, sofa osv, så går jeg for en med farger. Min DSi er turkis, mens min DSi XL er vinrød, så ser for meg at jeg går for den blå eller en annen farge om det kommer. Veldig spent på elkjøp og hva slags pris de legger seg på.

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

Jeg har sort PC, sort PS3, sort xboks håndkontroller til PC'n, sort telefon, sort Wii håndkontroller og sort gitar, så det blir vel sort 3DS også. :p Wii'en er hvit, men har så mange Iron Maiden-klistremerker at den er kullsort i sjelen. :p

 

Edit: Jeg har spilt noen runder Asphalt på androiden og ble svært interessert i mer. :) Har ennå ikke fått åpnet motorsykler (om de da er med i android-utgaven), men resten var knall. Litt uvant å styre med å dreie mobilen, men det gikk helt fint med litt trening og mindre sensitivity. 3DS-versjonen skal garantert sjekkes. Ridge Racer 3DS sre ikke ut til å bli noe bra, men kanskje Asphalt 3DS kan bli det? :)

Endret av PityTheFool
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...