Gå til innhold

Nintendo 3DS tråden!!


Toman18

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har aldri klart Shadow Queen heller. Jeg kom ganske langt, men så er det en helt utrolig lang boss med flere former. Prøvd flere ganger, men har aldri greid det. Ble litt kjedelig å måtte se den lange scenen før kampen begynner også, så jeg gav opp. Super Paper Mario kom jeg ganske langt på, men så byttet jeg inn Wiien til en ny og da mistet jeg alle filene. Gadd ikke begynne på nytt igjen da.

Lenke til kommentar

Huh? Jeg har aldri spilt Paper Mario før Super Paper Mario, men til gjengjeld elsket jeg det spillet. Den siste verden var unødvendig, men frem til da er det noe av det morsomste jeg har spilt siden Maniac Mansion og de spilla der. Tydeligvis må jeg laste ned TTYD snarest. :) (lovlig, selvsagt. det er vel på VC?)

Endret av PityTheFool
Lenke til kommentar

Fikk noen av dere med sånn kort med Product Code til 3DSen?

Hva mener du? Hvis det er Club Nintendo-sak så er det mulig du har fått det hvis du har importert fra f.eks. England, men Norge er ikke med under "Nintendo of Europe"-paraplyen, så selv om du får registrert koden vil du aldri få utbytte av fordelene.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke kjøpt Nintendogs og kommer aldri til å gjøre det. Idiotiske kjæledyr har jeg mer enn nok av i virkeligheten. ;) (og da mener jeg hundevalper som løper rett gjennom hele rommet og kræsjer i døråpningen, hund som står og hyler en halv meter fra en to meter åpning i gjerdet fordi den ikke forstår hvordan den skal komme seg forbi gjerdet, katt som sovnet rett bak et bilhjul og ble overkjørt, due som klager hele dagen om den ikke får marsinmat selv om matskålen er overfull av duemat og så videre.)

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...