Gå til innhold

Nintendo 3DS tråden!!


Toman18

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Spillet skal være i butikkene i dag. Min kopi fra platekompaniet lå i postkassen i går, har nesten fullført det allerede. Er ikke et særlig langt spill dette...

 

Det spørs hva du mener med å fullføre. Tar du alt 100% Liten spoiler.

 

 

Har ikke spillet selv, men når du fullfører World 8 vil du få en Special World eller noe sånt. Fullfører du det første brettet der får du Luigi som spillbar. Det i seg selv er morsomt nok, men i Save-listen (eller noe sånt) ser du fem stjerner. Alle har forskjellig kriterier, og blandt annet må du gå gjennom hele spillet på nytt med Luigi. For ikke å snakke om å måtte hente samtlige hemmelige mynter i samtlige brett for en annen stjerne. Det kan nok ta litt tid. ;)

 

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Er 3d effekten skadelig for øynene, kan det ha en negativ langsidig effekt ?

Ikke det jeg vet, men det er veldig mange som ikke tåler 3D. Ca 20++% får varierende grad av ubehag, 20++% kan ikke se 3D skikkelig, og resten kan se 3D slik det skal sees. Jeg har 3DS, men bruker sjelden 3D-effekten, fordi jeg hører til den første kategorien. Avatar 3D var et mareritt å se, ble skikkelig uvel og sliten. Mario 3D Land med 3D var lik sterke smerter i øynene etter 20-30 min. Men heldigvis kan man spille spillet uten 3D-effekten mesteparten av tiden.

Endret av fnwilborn
Lenke til kommentar

Er stor fan av 3D kjøper bare 3D bluray filmer :cool: 3D på 3DS er vel 3D light i mine øyne, sweet spot er så lite at exs med mario kart 7 blir det fort litt i ufokus og blurry når man blir litt iverig online :blush: synd nintendo ikke inkluderte en øye tracking på 3DS som flere pc brilleløse 3D monitorer bruker for å ha kontroll på 3D sweeet spot hele tiden..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

:thumbup: Kunne vært foruten hele 3D opplegget..

 

Til noe annet, har tittet på div. spill å starte med :dribble:

 

- Zelda

- Street Fighter

- Super Marior 3d Land

- Mario Kart 7

- Rayman

- Starfox

 

Hvis du skulle valgt to av disse, hvilket ville det være og hvorfor? :fun:

Lenke til kommentar

Jeg har ikke 3DS selv, men skulle jeg ha kjøpt to av de spillene så hadde det blitt Mario Kart 7 og Super Mario 3D Land. Mest pga at de er nye spill, og ikke nye versjoner av gamle klassikere.

 

Ocarina of Time er dog et av tidenes beste spill, så 3DS-versjonen er også et knallbra alternativ. Jeg har spilt gjennom OoT flere ganger før, men jeg kommer sikkert til å kjøpe 3DS-versjonen likevel.

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...