Gå til innhold

Nintendo 3DS tråden!!


Toman18

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen av dere som har registrert dere for ambassadør programmet som har tilgang til noe på eshop? Jeg har i allefall ikke tilgang til noe enda =) Vil spille Mario!

 

*Glem det! Fant ut av det. Sto et notis under new på eshop om hvordan man skulle få tilgang til spillene =)*

Endret av Positive
Lenke til kommentar

Ikke Paper Mario, kid Icarus, Zelda: Four Swords og StarFox?

 

To av disse titlene kommer vel neste år am I right?

Tenker selvfølgelig på dette året ;)

 

Kommer Paper Mario og Kid Icarus neste år? Har de blitt utsatt?

 

Jeg tror Kid Icarus kommer ut i USA i år, men Paper Mario var aldri planlagt for lansering i år dessverre. Til Europa er det tidlig 2012 for Kid Icarus, og ingen dato så langt for Paper Mario.

Lenke til kommentar

Forresten veldig rart at ikke det orginale Kid Icarus var et av de ti spillene som ble gitt til 3DS-ambassadørene. Kunne jo vært god reklame. Eller kanskje de tenkte at spillet holder seg så dårlig at det ville være mer dårlig enn god reklame? Jeg synes uansett det er et kult spill, og ville heller hatt det enn Yoshi og Golf.

Lenke til kommentar
De spillene har aldri fått noe som helst dato etter det jeg har fått meg.

 

Mulig jeg er på jordet her, men Kid Icarus skulle vel opprinnelig komme i sommer?

 

Jo men de måtte utsette pga noe pussing på spillet. Jeg tror enda spillet kommer neste år da denne høsten for 3DS er bra fra før og dermed ha noe til 2012 også.

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...