Gå til innhold

Badass Spillkarakterer


Badass Avstemning  

136 stemmer

  1. 1. Hvem er mest Badass?

    • Kratos (God of War)
      73
    • Max Payne (Max Payne)
      63


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spillenes John McClane? Max Payne er bare en innadvent emo, han har mye mer likheter med Constantine. Nathan Drake er en karakter som ligner mer på John McClane, selv om han ikke er i nærheten av så badass, John McClane har de kjappe replikkene og glimtet i øyet, Max Payne ser bare ut som om at alt stinker drit hele tiden.

Jeg så denne avstemningen litt for sent til å nominere, men hvorfor tok ingen McClaine? Han har jo sitt eget spill ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Syns ikke Gordon Freeman er en "badass" karakter. Fordi han er nesten ikke en karakter. Han er gjort bevisst så anonym for at Gordon Freeman skal være "deg". Et kult konsept, men ikke nødvendigvis en badass karakter.

 

Det innlegget var en smule ironisk ment oxo! Var litt sjokkert over at faktisk ingen tenkte på å nominere han før meg. Han er jo desidert den som IKKE er mest badass selv om han er kinda badass likevel innenfor forskiningsyrket, ;)

Lenke til kommentar

Den støtter jeg fullt og helt Ikkebrukforetnavn. Og til hest ser han enda mer badass ut. Min onde tvilling kanskje? ;)

 

Badassnessen din blir veldig mye mindre når du kan spille fløyte.

 

For ikke å snakke om PAN-fløyte.

HOY! Ikke snakk stygt om pan-fløyte her. Da lever du farlig. Jeg kan fort finne på å bli min egen onde tvilling (se over). :angry:

Lenke til kommentar

Ingen er kulere enn Archangel Tyrael fra Diablo 2!!

Men siden han ikke er et alternativ, så mener jeg at Kratos er mye mer "badass" enn Max Payne

 

post-61-1099854764_thumb.png post-23-1099855288_thumb.jpg

Kratos er ikke badass, sorry ass, men han er bare en overfladisk bole-bolle uten personlighet.

 

Personligheta + råheta gjør Max Paine hardcore (no homo)

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...