Gå til innhold

Badass Spillkarakterer


Badass Avstemning  

136 stemmer

  1. 1. Hvem er mest Badass?

    • Kratos (God of War)
      73
    • Max Payne (Max Payne)
      63


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Badass betyr da ikke nødvendigvis størst, sterkerst og slemmest? Jeg liker bare ikke de som faller inn i "Hurr jeg er stor og sterk og dreper alt som kommer i min vei uten noen problemer" - kategorien, med unntak av Serious Sam :rolleyes:

 

Max Payne er så mye mer virkelighetsnær og følelsesladdet, noe jeg alltid har likt i spill/spillkarakterer ^_^

 

Besides, Link er jo en klassiker! Så ikke kall ham en tulling :ph34r:

 

Og en ting til. Er ikke dette badass så veit ikke jeg :lol:

Endret av Patrick1991
Lenke til kommentar

Selvfølgelig kan man sette opp Max Payne mot Kratos. Alle spillkarakterer kan jo settes i samme bås når vi regner ren badass faktor.

 

Max Payne flyver rundt i slow-mo, blir litt skitten, får skrubbsår her og der, svetter litt, er en seigmann som har det vanskelig osv. Det samme kan vi si om John MClain (elns) i Die Hard (selv om John Mclain ville fått min stemme fremfor Max). Joda det er litt badass, MEN...

 

Kratos er så sint at hvis man kunne utnytte sinnet hans som elektrisitet, hadd norge vært vel forsynt de neste 100åra. Han har et krav om at alt han dreper enten skal komme i armeer eller så skal de være minst 5ganger så store som han. Når han likevel har litt tid til overs tar han like gjerne å likviderer noen motstandere på størrelse med fjell og skyskrapere.

Alt dette mens kroppsdeler flakser og tv-skjermen din blir smurt inn i blod og gørr fra start til slutt. Det syns jeg er badass.

 

Voted Kratos :)

Endret av Terjee
Lenke til kommentar

Var forøvrig en morsom tråd dette her. Hadde vært gøy med en lignende tråd om f.eks. nominering av tidenes beste spill av oss gamer lesere elns. Bare ett forslag da.

 

At det skulle bli så jevnt mellom Max og Kratos? Faktisk ganske overasket

Ja, Max burde vinne med god margin.

Endret av Erik
Lenke til kommentar

Hvordan har Max Payne komt helt til finalen? Og hvordan kan Auron være ute?

 

Det lurer jeg også på, hehe.

Men men.. Smak og behag?

Det er vel fordi han er spillenes John McClane.

 

Det var vel det jeg også kom fram til i en post litt lengre opp her, men som sagt syns jeg Max blir en pusegutt i forhold til både John Mclane og Kratos :)

Spillenes John McClane? Max Payne er bare en innadvent emo, han har mye mer likheter med Constantine. Nathan Drake er en karakter som ligner mer på John McClane, selv om han ikke er i nærheten av så badass, John McClane har de kjappe replikkene og glimtet i øyet, Max Payne ser bare ut som om at alt stinker drit hele tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...