Gå til innhold

Badass Spillkarakterer


Badass Avstemning  

136 stemmer

  1. 1. Hvem er mest Badass?

    • Kratos (God of War)
      73
    • Max Payne (Max Payne)
      63


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er det tid til å redigere?

Synes jo Auron fra FFX som noen har nevnt tidligere,han er jo epic bra,legendary guardian og greier.Og han kommer med noen av de beste kommentarene i spillet.

Synes enkli at War er den ultimate badassen.han er 1 av 4 horseman of the apocalypse,han tar ikke no bs fra noen.og tillegg når man får maska og Ruin armorn så blir han helt syk.Svart dyster,med glødende øyer og rider på en hest som det kommer ild fra.helt sykt

Jeg vet at FFvs13 ikke har kommet ut enna.Men særriøst da.Noctis med sverd rundt seg hele tiden.Han teleporte og telekenesis.Og han kverker sykt mange i trailern og han blir ikke engang toucha.I begynnelsen av trailern så ser du han bare går ned trappene mot sann 50 soldiers og de open fire og han bare fortsetter og går uten å bli treffet og så begynner han med sverda sine.Vil deffinitivt nominere Noctis.

Dante fra DMC:legendary son of sparda,full blods demon og får kratos til å se ut som crybaby.

Personlig så synes jeg ikke kratos fortjener tittelen da jeg synes han er litt overvurdert.selv jeg og digger GOW serien.

Vil vel kanskje også nevne Ryu fra ninja gaiden,går rundt med melee våpen og redder verden fra demoner og andre villains slik som Doku osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...