Gå til innhold

Just Cause 2 tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fant en varm lufts ballong også som du kan styre. Husker ikke helt hvor den var men den var på en av de øyene øst for byen. du må skyte vekk sandsekkene og så trykke Y for å fly opp. Du kan også dra den etter fly osv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Liker den Youtube-featuren PS3 har =D

Endret av Ares
Skrevet (endret)

Noen som synes at desarmering, hacking etc. har et veldig tregt system? Feiler bare fordi det ikke er noen reaksjon fra det jeg trykker på. <_<

Endret av Lexiboij
Skrevet

Snakker om digg spill for headshots! Ligger vel på 226 kills foreløpig, hvorav 152 er headshots. Er vel nesten bare med helikopter det ikke blir headshots :) Me like

Kødder du? HS-systemet er jo helt elendig. Man kan plante 10 skudd i huet på en fyr før han dør, mens man andre ganger kan skyte han i foten og få en one-hit kill.

Skrevet

Har ikke opplevd noe av det. Får en del headshots, men bare når jeg sikter på hodet, folka med hjelm trenger hjerne 2 skudd for å dø, eller merker jeg ikke noe av problemet ditt, lolidude.

Skrevet

Hvis man sikter inn (altså sikte med en liten zoom) trenger vanlige soldater et skudd mot hodet, elitesoldater to. Mener å huske fra demoen at jeg stort sett one-shota uten å sikte inn ekstra, men sikter alltid inn nå, for å være sikker

Skrevet

Finnes det noen "nøytrale" flyplasser hvor det går passasjer fly selv om man har 100%?

Panau Airport (rett ved den store byen) har hvertfall passasjerfly som tar av hele tiden. Der har jeg 100% og det er fremdeles stor trafikk.

Skrevet

Anbefaler alle å prøve Bolopatch. Gjør at man kan hekte sammen så mye man orker med waieren, pluss at den aldri ryker.

Veldig gøy!

Skrevet

Kjenner meg igjen. Det har skjedd utallige ganger at både bil og fly har blitt totalt "bortkastet".

Prøvde forøvrig å feste 40 000 bilen til et fly, og det ble en stor suksess :p. Jeg elsker dette spillet ^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...