Rider of Reason Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 Gleder meg til å ta fatt på dette spillet selv. Etter alle de gode inntrykkene jeg ser dere har så lover dette bra. Kanskje kan dette spillet til og med nærme seg The Witcher. Og hvis du kjenner meg så er det en ganske kraftig og håpefull bemerkning.
Rider of Reason Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 Tror ikke det går høyere enn level 20 eller noe der omkring, men jeg skal ikke si det helt sikkert i og med at jeg ikke har spillt annet enn demoen selv.
KayAU Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Meiner å ha lest at der ikkje er noko direkte begrensning på nivå...men der er sjølvsagt ei begrensning på kor mykje XP det er mogleg å samle. Piranha-representanten som var spurt, visste ikkje kva nivå det tilsvarte. Men eg trur i alle fall du slepp å komme til eit punkt der du ikkje lenger blir belønna med XP for å gjere ting. No trur eg at eg skal ligge unna denne tråden ei stund. Eg ser at folk byrjer å snakke mykje om konkret innhald i spelet, og eg er litt redd for at nokon skal røpe ting som eg heller ville ha oppdaga sjølv. Det siste eg vil seie, er at førsteinntrykket har holdt seg opp veldig bra. Heilt perfekt er nok spelet ikkje, men etter min smak, er det ikkje veldig langt ifrå heller. Eg har fått ein god del juling, og har vekeleg måtte jobba hardt for å komme meg nokon plass i Risen-verda. I går kveld/natt slutta eg meg til klosteret og gjekk igjennom trening som magiker. Eg skal ikkje røpe mykje, anna enn at det var både krevande og spennande, og at eg har fått eit svært godt inntrykk av både magisystemet og oppdragsdesignen. Det verkar òg som om Piranha har heva nivået på måten dei lagar bygningar og miljø på, i tillegg til at dei har lukkast veldig godt i å legge inn hjernetrim-liknande element. Eg veit ikkje kor relevant det er for andre enn meg, men på eit tidspunkt fekk eg bittelitt assosiasjonar til Hogwart's. På ein mindre komisk, meir Risen-aktig måte, sjølvsagt. Jau, eg trur gamer.no-omtalen var riktig. Dette er mykje likt tidlegare Gothic-spel...berre betre. Og no: kapittel 2. Kay Endret 4. oktober 2009 av KayAU
firberblad Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 spørsmål om lock picking. Har trent meg opp til lock pick 2 nå. Men flere ganger kommer jeg til en kiste så sier karakteren. I have to lock pick this, or find the right key. Har vel 9 lock picks i inventory. Noen som vet hvorfor han ikke bare begynner å lock picke? Er det fordi jeg må trene max på lock pick?
Tørriss Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 spørsmål om lock picking. Har trent meg opp til lock pick 2 nå. Men flere ganger kommer jeg til en kiste så sier karakteren. I have to lock pick this, or find the right key. Har vel 9 lock picks i inventory. Noen som vet hvorfor han ikke bare begynner å lock picke? Er det fordi jeg må trene max på lock pick? Jepp, du må trene max lockpicking for å få opp den kista. Hvis det fortsatt ikke går med 3/3 lockpicking så må du finne en nøkkel til den.
Bruker-163290 Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 Noen andre som sliter med lag, til tross for oppfylte krav og vel så det?
MrDolce Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Noen andre som sliter med lag, til tross for oppfylte krav og vel så det? Har du ett Nvidia kort i maskinen din? Så langt sitter faktisk alt som et skudd for min del - grafikk - lyd - dialog og spillglede. Dror dog jeg har havnet litt feil, ble fanget opp av monastry, men virker som det de kaller krigere det er stav og magi (krige monker med andre ord, noe som stemmer bra med Monastry). Ønsker å være ren Tank kriger med plate, skjold og sverd. Men jeg for prøve å peile meg inn seinere ). Jeg vet ikke hvordan dette vil påvirkes av dine quests, men jeg vet at du kan klatre opp på takene til Monastery og hoppe fra tak til tak, over til enden og rett og slett bare hoppe over the wall og stikke til The Don, som lærer warriors. Se også om du finner han "deprimerte" på hustakene til Monasty Endret 4. oktober 2009 av Clakz
M@R7!N Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Lover bra dette her!! Fyrte akkurat igang demoen etter å ha lagt inn Windows 7. Sitter på en et år gammel aspire 5930g og har alt på max (med unntak av shadows), 1280x960 og 8xaf. Fpsen er helt kurrant, ikke noe tegn til slowdowns enda! Bravo Piranha Bytes, mye bedre denne gang Spillet forøvrig virker elskbart, blir nok innkjøp på mandag. Edit: Innover i skogene merker jeg at fpsen ligger litt lavere, men klarer meg mtp. at det er 3. person. *spille mer* Endret 4. oktober 2009 av Martino
Whigga Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 Noen som kan si meg hva slags potions jeg kan lage med level 2 alchemy? Siden jeg står mellom og velge level 3 sword eller level 2 alchemy så...
Error Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 Personlig ville jeg gått for level 3 sword siden du uansett burde få det asap. Hvis du velger alchemy kan det være at du ikke har nok learning points igjen, og å kunne sloss er viktigere enn å kunne lage potions.
Whigga Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 Jeg har 10LP og hvis jeg velger alchemy så bruker jeg 5 av de mens sword tar 10. Men tenker jeg går for sword ja.
Vaine Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 Noen som vet hvor man finner alle 3 'Gold Bowl' i Harbour City? Jeg har kjøpt 2 allerede, men sliter med å få tak i den siste.
Termi.-_InnleggNO Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 Noen som vet hvor man finner alle 3 'Gold Bowl' i Harbour City? Jeg har kjøpt 2 allerede, men sliter med å få tak i den siste. Regner med du ikke har vært i huset til Don Estaben i Harbour Town? Hvis ikke ta deg en tur dit å sjekk andre etasje, sitter en fyr der. Var i allefall den bowl du får av han jeg sleit med å finne:) Noen som vet om det er en level cap? Kom til level 26 eller 27 når jeg var gjennom spillet, kan nok komme enda høyere. Tror dog at det begrenser seg på hvor mye strenght og dexterity du kan få, men er litt usikker.
Whigga Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 Noen som vet hvor man finner alle 3 'Gold Bowl' i Harbour City? Jeg har kjøpt 2 allerede, men sliter med å få tak i den siste. Den siste finner du i light toweren(rett ved brothel huset), må bruke telekinises scroll(el åssen det staves ) for å få den ned.
MANGNUSLOL Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 Spørsmål om en quest: Noen som veit hvordan jeg finner Doyle etter å ha startet questen hvor man ettersøker innbruddene? Spiller på tysk så er vansklig å henge med i dailogene til tider. Så langt har jeg snakket med fiskehandeleren og fyren på baren.
Bone Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Til siste.. MagnusLOL: Mulig jeg kan hjelpe, men kanskje ikke.. og jeg tør ikke å se, for å være redd for å få spoilet noe.. så hadde vært fint om du, og dere som spør om ting i spoiler, kan legge ut en liten beskrivelse så vi skjønner om vi kan se / kan hjelpe / tør å se, osv.. f.eks skriv noe slikt som "En quest i Big Swamp", eller noe mer passende.. så at vi skjønner hva det gjelder, men ikke nødvendigvis at man spoiler noe.. Sikkert de fleste som har funnet det ut, og jeg bare er litt treg, men har funnet en liten teknikk som jeg synes hjelper litt når jeg skal sloss ..å aktivt bruke det å hoppe til siden, og bakover mens jeg sloss.. så: slag, hopp til høyre, slag, hopp til høyre, slag, hopp til venstre.. osv.. ikke noe fasit, bare ett slag og hopp til en av sidene.. blir litt problemer når det er 2 eller flere dyr, men da varier fra hvilken side man hopper.. så man hopper unna! Noen som har andre tips? Endret 4. oktober 2009 av Bone
Error Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Først bør man lære seg basic forum-koder o_O Neida, skjul funksjonen virker ikke lengre. Du må bruke (spoiler]tekst her(/spoiler] Endret 4. oktober 2009 av Error
Stifi Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Ganske positiv over spillet, etter å ha prøvd det på demo i 20min. Blir å kjøpe det på platekompaniet imorra, hvis de har det. Edit; Til dere som har spilt spillet det en del. Er det noen troll eller drager i spillet? Ty. Endret 4. oktober 2009 av Stifi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå