Gå til innhold

Piranha Bytes - Risen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tusen takk, Onkel! :)

 

 

En annen ting.. jeg har litt problemer med å bestemme meg for hvilken gruppe jeg skal bli med i.. jeg spiller alltid(!) helgod.. men, jeg vil egentlig helst bruke sverd, og nærkamp og sånn.. kan også blande litt magi, men ikke BARE magi..

 

Er dette mulig? Å være med i en god gjeng, og bruke sverd og skjold og kanskje litt magi!?

Lenke til kommentar

Er dette mulig? Å være med i en god gjeng, og bruke sverd og skjold og kanskje litt magi!?

 

Dette er The Order :-)

 

The Dons er utelukkende sverd, øks og bue, mens The Order er blanding- altså ikke maks på noen kampattributter men med magi, mens Magikerne bare har staff og sin magic.

Lenke til kommentar

Tusen takk, Onkel! :)

 

 

En annen ting.. jeg har litt problemer med å bestemme meg for hvilken gruppe jeg skal bli med i.. jeg spiller alltid(!) helgod.. men, jeg vil egentlig helst bruke sverd, og nærkamp og sånn.. kan også blande litt magi, men ikke BARE magi..

 

Er dette mulig? Å være med i en god gjeng, og bruke sverd og skjold og kanskje litt magi!?

 

 

Bare hyggelig det vettu, si ifra om det er noe mer du trenger hjelp med angående de hotkeyene!

 

Høres ut som du er som snytt ut av nesa mi når det kommer til denne typen spill, det er en grunn til at jeg alltid spiller som paladin i rollespill :)

The order er nok det beste valget for deg, det virker ikke som de er den vanlige standard paladinen slik som fra Gothic, men mer som en combat mage(mener de spesialiserer seg med staffs, scrolls og ikke full plate armor). De er mer som en hybrid mellom mage og fighter, men jeg kan ta feil da jeg ikke har spilt merkant mye av spillet enda! Når det kommer til hvem som er god eller ikke så finnes det ingen som er mer merkant god eller ikke, alle fraksjonene befinner seg i gråsonen for hva som er godt og vondt. De er alle ute etter å nå sine mål, uansett pris! :)

Lenke til kommentar

Spoiler igjen da..

 

hvordan kommer man seg til Harbour town fra DOn campen?

 

 

Gå tilbake mot der du kom i land etter å ha startet spillet, hvis du går til han karen du snakket med etter at du slapp av hun dama i det forlatte huset så kan han vise deg veien mot en gård der en annen kar kan vise deg veien til byen. Du kan også følge de røde veiene på kartet og gå til byen selv, den ligger ganske langt sør-øst på kartet og er også synlig der. bare husk å gå til inngangen på østsiden av byen.

 

Lenke til kommentar

Takker så meget igjen! :)

 

 

Blitt litt smågira jeg.. kjøpte det til Xbox 360, men nå er jeg borte litt, og ikke fått spilt det, så nå har jeg kjøpt det på Steam også! hehe..

 

Men, sytrer litt med taste-konfigurasjonen.. og, lurte på om det fantes en liste over hva de forskjellige tastene heter? For, Key_DEL er Key_DELETE, f.eks, har jeg funnet ut.. men.. hva heter komme, punktum, og den */' -tasten, og den med tøddler og sånn? Noen som vet noe slikt noe?

 

 

Takk, takk! :)

Lenke til kommentar

tusen takk for svar, men det er jo sykt mange dyr der, dauer jo på veien jo...

 

 

Hvis du tenker veien nedover og under broen så er dette feil vei.

 

Få munkene på den lille gården til å vise deg veien, 3 raske quests så viser de deg til bakveien inn i byen.

 

 

Og når det gjelder mange dyr er det som alltid, nice & steady som vinner. Dodge er alfa omega på ville dyr så bruk det for det det er verdt :-)

Lenke til kommentar

Er stuck fortsatt (har loka litt rundt i dag, men kommer meg ikke videre på main quest hos Don og co)

 

 

OBS! Hvis du ikke har gjort Sverd-questene hos Don&Co er dette en VELDIG stor spoiler!

 

Jeg har 4 av 5 sword parts. Hvordan får man den siste?

Jeg tror, dvs husker ikke hundre prosent, at jeg har fått de fra:

 

Hulen med ghoulen (ghoulen klarer jeg forsåvidt ikke å ta) - sikker

Pickpocka han fulle fyren ute i myra - sikker

Betalte 100 gold til en fyr - sikker

Har funnet en del i en kiste i swampen ved en fyr du får satt i arbeid (som fiberblad påpeker)

 

Kan noen forklare hvor den siste er, og hvordan jeg skaffer meg den?

Jeg har pickpocka Brogar og smeden, men hvis de har en i "lomssene sine" så har jeg oversett den, og nå kan jeg ikke pickpocke de på nytt. Jeg blir også nektet av Brogar å kjempe mot han siden han mener at "it isn't worth the walk."

 

Endret av Error
Lenke til kommentar

Takker så meget igjen! :)

 

 

Blitt litt smågira jeg.. kjøpte det til Xbox 360, men nå er jeg borte litt, og ikke fått spilt det, så nå har jeg kjøpt det på Steam også! hehe..

 

Men, sytrer litt med taste-konfigurasjonen.. og, lurte på om det fantes en liste over hva de forskjellige tastene heter? For, Key_DEL er Key_DELETE, f.eks, har jeg funnet ut.. men.. hva heter komme, punktum, og den */' -tasten, og den med tøddler og sånn? Noen som vet noe slikt noe?

 

 

Takk, takk! :)

 

 

Når jeg selv skulle finne ut av hva de forskjellige knappene het inne i den xml fila så keybindet jeg den knappen jeg ville finne ut forkortelsen på til en annen bevegelse slik som "Look back" inne i spillet. deretter gikk jeg ut av spillet og inn i xml fila for å se hva den knappen ble kalt der, deretter forandret jeg den over til en av hotkeyene som ikke kunne forandres inne i spillet.

 

for eksempel så skulle jeg finne ut hva numpad 9 heter i den fila, så da satt jeg den til "look back" inne i spillet og gikk ut av spillet og åpnet fila igjen. Der står det at den heter "Key_NUM_9". Deretter la jeg til "Key_NUM_9" til den item hotkeyen jeg ville sette den til :)

Lenke til kommentar

Er stuck fortsatt (har loka litt rundt i dag, men kommer meg ikke videre på main quest hos Don og co)

 

 

OBS! Hvis du ikke har gjort Sverd-questene hos Don&Co er dette en VELDIG stor spoiler!

 

Jeg har 4 av 5 sword parts. Hvordan får man den siste?

Jeg tror, dvs husker ikke hundre prosent, at jeg har fått de fra:

 

Hulen med ghoulen (ghoulen klarer jeg forsåvidt ikke å ta) - sikker

Pickpocka han fulle fyren ute i myra - sikker

Betalte 100 gold til en fyr - sikker

Pickpocka en person i campen. Tror det var Brogar eller Smeden.

 

Kan noen forklare hvor den siste er, og hvordan jeg skaffer meg den?

 

 

 

Jeg fant den ene i en av kistene ute i swampen ved siden av han du omsider får satt i arbeid.

 

Lenke til kommentar

Hmm sant det, det gjorde jeg faktisk og!

Da kan du glemme det siste punktet på listen min.

 

Edit:

 

 

Da tok jeg på easy, brukte min scroll of defense og drepte Brogar (ikke noe saving eller noe sånt, bare for å sjekke.) Han hadde den siste delen av sverdet.

 

Vil da tro at jeg må slåss mot ham i Areanen for å få tak i det, men hvordan slåss jeg mot ham? Når jeg spurte ham sa han bare at "it isn't worth the walk" og når jeg spurte fyllefanten sa han at jeg enten måtte knuse krigerne hans, eller så måtte jeg vise at jeg ville være den nye lederen. Jeg har drept to dårlige krigere + domingo på easy, men han rødhåra arena-bet fyren nekter å kjempe mot meg etter at jeg sladret om arena greiene hans. Det virker ikke å bruke laugh-scroll.

 

Hvordan viser jeg at jeg er den nye lederen?

 

Endret av Error
Lenke til kommentar

Hmm sant det, det gjorde jeg faktisk og!

Da kan du glemme det siste punktet på listen min.

 

Edit:

 

 

Da tok jeg på easy, brukte min scroll of defense og drepte Brogar (ikke noe saving eller noe sånt, bare for å sjekke.) Han hadde den siste delen av sverdet.

 

Vil da tro at jeg må slåss mot ham i Areanen for å få tak i det, men hvordan slåss jeg mot ham? Når jeg spurte ham sa han bare at "it isn't worth the walk" og når jeg spurte fyllefanten sa han at jeg enten måtte knuse krigerne hans, eller så måtte jeg vise at jeg ville være den nye lederen. Jeg har drept to dårlige krigere + domingo på easy, men han rødhåra arena-bet fyren nekter å kjempe mot meg etter at jeg sladret om arena greiene hans. Det virker ikke å bruke laugh-scroll.

 

Hvordan viser jeg at jeg er den nye lederen?

 

Når du snakker med Craig får du beskjed om hvem du kan slåss mot, disse må du slåss mot før du kan ta Brogar. Mener du også må alliere deg med hu kokkekjerringa å hjelpe henne for å få Brogar sint nok sånn at han vil slåss mot deg.Du må gjøre omtrent alt av quest du får i campen før du får alle delene til sverdet. Dette var i allefall det jeg gjorde og det funka. Er fakitsk ferdig med hele spillet:)

Endret av Termi.-
Lenke til kommentar

Holder på i Harbour city.

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Har fått gjort ferdig nesten alle quests der utenom den hvor man skal få tak i alle gull bollene, mangler den ene som man trenger en telekenesis scroll for å få tak i. Også mangler jeg den hvor jeg skal avsløre hvem det var som stjal i husene. Må bare finne den ene spyen, D---- et ellerannet. Noen som kan hjelpe med dette?
Lenke til kommentar

Utrolig bra spill!, glemmer tiden helt og det er det leeenge siden jeg har gjort (troddet nesten jeg haddet mistet evnen til å leve meg inn i spill).

 

Her blir du ikke tatt på med silke hansker (kremt Oblivion kremt) og atomsfæren sitter som et skudd. Stikker med halen mellom bena og tenker, bare vent til jeg får trent litt skal jeg komme tilbake og knuse deg ).

 

Så langt sitter faktisk alt som et skudd for min del - grafikk - lyd - dialog og spillglede. Dror dog jeg har havnet litt feil, ble fanget opp av monastry, men virker som det de kaller krigere det er stav og magi (krige monker med andre ord, noe som stemmer bra med Monastry). Ønsker å være ren Tank kriger med plate, skjold og sverd. Men jeg for prøve å peile meg inn seinere ).

 

Og gamer.no, fiks en "mine innlegg" funskjon da, så jeg finner igjen innleggene mine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...