Gå til innhold

Piranha Bytes - Risen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm endelig slapp ut av monastry men klarer ikke bli noe annet en kjip warriot munk nå. Har drept en haug monastry folk samt gjort 4 quest for Don folka men når jeg returnerer til Don kaller de meg fortsatt Monastry Munk og Monastry angriper meg ikke når de ser meg. Trolig en liten svakhet her, orker ikke være munk så trolig starter jeg på nytt, sight. Så en advarsel for de som har blitt fanget opp av monastry, om dere ikke ønsker å være munk ikke gjør noen quest for dem, prøv heller å stikk av med en gang.

Lenke til kommentar

 

Noen som vet hva som er best av et Sharp Bastard Sword, og et Evil Bastard Sword? Sharp har 4 mer i damage, men jeg har følelsen av at Evil er enchanted på et eller annet vis.

 

 

Tviler på det er no mer spesielt med Evil Bastard Sword enn Bastard Sword. Har ikke kommet over Runesword da? eventuelt blitt så god i Sverd-skill at du kan bruke Two-handed sword som vanlig enhånds sverd?

 

Lenke til kommentar

 

Noen som vet hva som er best av et Sharp Bastard Sword, og et Evil Bastard Sword? Sharp har 4 mer i damage, men jeg har følelsen av at Evil er enchanted på et eller annet vis.

 

 

Tviler på det er no mer spesielt med Evil Bastard Sword enn Bastard Sword. Har ikke kommet over Runesword da? eventuelt blitt så god i Sverd-skill at du kan bruke Two-handed sword som vanlig enhånds sverd?

 

 

 

Har sword 7, så bruker Bastard Sword som ett-hånds ja.

 

Det var bare at Evil Bastard Sword kom med en tekst som lyder som følger 'This Sword was forged at the last minute'

 

I tillegg har ikonet et grønt 'glow' rundt seg, det virker bare for magisk til å være standard.

 

Hva slags sverd er Runesword og hvor finner du det?

edit: Glem bastard swords, fant nettopp Demon Blade (two-handed), trenger Swords 9 for å bruke det med skjold, og selvfølgelig ingen som kan trene meg det.

 

Endret av Vaine
Lenke til kommentar

 

Noen som vet hva som er best av et Sharp Bastard Sword, og et Evil Bastard Sword? Sharp har 4 mer i damage, men jeg har følelsen av at Evil er enchanted på et eller annet vis.

 

 

Tviler på det er no mer spesielt med Evil Bastard Sword enn Bastard Sword. Har ikke kommet over Runesword da? eventuelt blitt så god i Sverd-skill at du kan bruke Two-handed sword som vanlig enhånds sverd?

 

 

 

Har sword 7, så bruker Bastard Sword som ett-hånds ja.

 

Det var bare at Evil Bastard Sword kom med en tekst som lyder som følger 'This Sword was forged at the last minute'

 

I tillegg har ikonet et grønt 'glow' rundt seg, det virker bare for magisk til å være standard.

 

Hva slags sverd er Runesword og hvor finner du det?

 

 

Du finner det i swampen etter du har åpna Døra inn til vulkanen. Møter på en fyr etterhvert som sier du skal oppsøke en jeg ikke husker navnet på. Han du treffer på først sier hvor du skal gå for å finne han som jobber i swampen. Sverdet skal ligge i swampen, men kan være vanskelig å se, så du må lete litt. Mener det ligger mellom noen steiner, sopper e.l. Dukker opp bedre sverd etter dette også, titan sverd bla

 

Lenke til kommentar

Da har jeg akkurat spilt gjennom spillet som mage, og spillet ble bare bedre og bedre jo lengere ut i historien jeg kom! Klokka vel inn rundt 25 timer tilsammen men føler ikke at jeg "rusha" gjennom.

 

Skal starte opp en ny char nå og da går jeg får sverd og bue sammen med Don og gjengen. Gleder meg!

 

Helt klart den største spillopplevelsen jeg har hatt på mange år!

Lenke til kommentar

 

Har havnet i Monastry og fått som oppgave og løse en et mord, problemet er at kokken ikke snakker med meg pga jeg tok et eple og jeg har ingen save game rett før jeg tok det. Kokken ønsker dermen ikke prate om annet en "im wathcing you", men alle jeg prater med forteller jeg bør snakke med kokken.

 

 

Noen som har forslag her?

Har du prøvd et "joke" spell?

Lenke til kommentar

Er fremdeles i Harbour City etter 11 spilletimer, og må si spillet har kommet seg veldig etter den kanskje litt slappe starten. Eneste skuffelsen sålangt involverer et hode, en seng, en småknisende og forventningsfull kriger (meg) gjemt i skyggene på en balkong og en scene som aldri utspilte seg tross at jeg stod der og venta fra midnatt til morgengry.

Lenke til kommentar

Jeg fikk det ikke til så startet på nytt, selv om jeg startet å drepe Monastry medlemer ønsket ikke Don og snakke med meg og det virket som jeg kunne fortsette på Monastry. De spør flere ganger i Monastry om du ble tvunget eller om det var frivillig, mulig det hjelper om du hele tiden svarer at du ble tvunget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...