Gå til innhold

Piranha Bytes - Risen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet hvor save-games blir lagret?? Finner dem ikke på mine dokumenter..

 

Det som overrasket meg var hvor vanskelig kampene er selv på easy. Jeg har alltid lite liv etter dem :p

 

Saves games are stored under %userprofile%\My Documents\Risen\SaveGames for Windows XP and %userprofile%\Saved Games\Risen\SaveGames for Windows Vista. The path can be changed in the registry under HKCU\Software\Deep Silver\Risen.
Lenke til kommentar

Er selv en warrior of the order eller hva det heter, kommet til chapter 3 og sliter faktisk en del med staff fighting når det dukker opp 3-4 lizardmen. Sverd og skjold er vesentlig enklere, spesielt når det kommer til "power attacks".

Synes slåssinga er det beste som er kommet på spill så langt, er masser med kombinasjoner ettersom du lærer deg nye knep. Det er også veldig vanskelig til tider noe som er et stort pluss.

Lenke til kommentar

Heisann! Jeg trenger hjelp fra dere som har rundet spillet. Er smådesperat faktisk. Får ikke helt til spoiler-funksjonen på dette forumet, så for dere som ikke har rundet spillet - stopp og les!

 

 

 

Spoiler!

 

 

_____________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

Jeg er kommet så langt som til innsamlingen av rustningsdeler i kapittel 4.

 

Jeg lurer på hvor den siste rustningdelen, den som ligger i nord-øst, øvre høyre hjørne i følge questen. I hvilken grotte/plass er den?. Forstår ikke helt hvor inngangen til dette gravkammeret er. Har leita der ganske mye, skal jeg opp med alle trollene eller skal jeg inn i grotten hvor Taurians har to mennesker som jobber som slaver?

Endret av rpgfan
Lenke til kommentar

Lol,

 

[spoiler] [/spoiler]

 

 

Heisann! Jeg trenger hjelp fra dere som har rundet spillet. Er smådesperat faktisk. Får ikke helt til spoiler-funksjonen på dette forumet, så for dere som ikke har rundet spillet - stopp og les!

 

 

 

Spoiler!

 

 

_____________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

Jeg er kommet så langt som til innsamlingen av rustningsdeler i kapittel 4.

 

Jeg lurer på hvor den siste rustningdelen, den som ligger i nord-øst, øvre høyre hjørne i følge questen. I hvilken grotte/plass er den?. Forstår ikke helt hvor inngangen til dette gravkammeret er. Har leita der ganske mye, skal jeg opp med alle trollene eller skal jeg inn i grotten hvor Taurians har to mennesker som jobber som slaver?

Lenke til kommentar

 

Er level 16, har sword Lv.10, og bærer på et Berserker Sword (80 damage). Er bare på chapter 2, hahaha.

Uansett, jeg fant en tipp av et to-hånds-sverd ved West Coast, noen som vet hvor man finner den andre delen?

 

edit: Og noen som vet hvor jeg skal når jeg har Vasili vandrende etter meg ved West Coast?

 

Endret av Vaine
Lenke til kommentar

Noen som vet hvor save-games blir lagret?? Finner dem ikke på mine dokumenter..

 

Det som overrasket meg var hvor vanskelig kampene er selv på easy. Jeg har alltid lite liv etter dem :p

 

Saves games are stored under %userprofile%\My Documents\Risen\SaveGames for Windows XP and %userprofile%\Saved Games\Risen\SaveGames for Windows Vista. The path can be changed in the registry under HKCU\Software\Deep Silver\Risen.

 

Ahh. Takk :p

Lenke til kommentar

 

Er level 16, har sword Lv.10, og bærer på et Berserker Sword (80 damage). Er bare på chapter 2, hahaha.

Uansett, jeg fant en tipp av et to-hånds-sverd ved West Coast, noen som vet hvor man finner den andre delen?

 

edit: Og noen som vet hvor jeg skal når jeg har Vasili vandrende etter meg ved West Coast?

 

 

 

Når Vasili går etter deg er det meningen du skal grave opp en del av en skatt, som faren til Patty gravde ned. Den er før du kommer til ruinen med alle skjelettene, det er en slags grav så det er en gravstøtte av tre der skatten ligger.

 

Jeg fant den samme delen av sverdet som du fant - en del er ved en ruin der det er en undead lord - husker dessverre ikke hvor.

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar

SPOILER

 

er på et quest hvor jeg prøver å hjelpe en smith i harbour city og må finne to "smith`s helper". har funnet en men han andre er bare borte, noen som vet hvor han er. fant en ved porten.

 

 

Begge er rett ved huset til smithen. Den ene er oppå festningsmuren til byen, det er en trapp opp til muren rett ved der smithen som er utslitt er. Den andre er på andre siden av huset. Han går inn og ut av tunellen der en gang iblant.

 

Endret av Nostalgic
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...