Jump to content
Sign in to follow this  
mcgroven

Sony avslører PS3 Slim

Recommended Posts

Vi skrudde av kommentering et par øyeblikk, og så på igjen med forhåndssensuring.

Hva syns dere om at vi dekker pressekonferanser på denne måten?

Annonse

Syns det er helt topp og dere gjør en flott jobb syns jeg! ;) bortsett fra alle de overflødige kommentarer i live feeden...

eks: "gi oss ps3 info", "woohoo, fersken farge på psp" "fett" osv...

Det gjør det litt rotete i feeden om hva som egentlig skjer :)

Personlig venter jeg til alt er over og skriver tilbakemelding (i denne posten) når jeg har fått med meg alt :D

edit:

* PS3 Slim var en hyggelig overraskelse, men jeg trur ikke jeg kjøper den siden jeg allerede har.. venter idet minste til jeg får feil på den, før jeg bytter.

* Heavy Rain - i`m waiting...

* Verdikort psn - endelig! Hadde noen problemer med å kjøpe penger for noen dager siden, så å ha noen slike kort på rommet kan bli nyttig.

* HD/SD filmene - kan bli kjekt å ha på toget

* PSP Mnis spill - Prøver Sony å ta en bit av eplekaka? lignet isåfall syns jeg... Jeg venter å ser hva som kommer jeg!

* Uncharted 2 - fortsatt like episk! Jeg vil ha det nå

* motionkontroll ideèn liker jeg ikke <_<

Edited by Kenichi-san

Flott gjort av dere, Gamer! Nå håper jeg bare vi får servert et fin oppsummering med bilder og info etterhvert, så er jeg mer enn fornøyd!

Så lenge jeg ikke trenger å farte rundt med PS3en min (noe jeg aldri gjør), så er jeg mer en godt fornøyd med min 60gb med fire USB, PS2-spilling og minnekortleser. Tviler på at den nye modellen blir bedre.

Flott! Har alltid likt Slim utgavene! Men jeg syns kanskje Sony kan jobbe litt med framerate problemene sine først? eller er de løst??

Har to kamerater som har en PS3 hvor spillene veldig ofte får frame drop.. Det samme gjaldt PS2 spill jeg spilte på denne ene kameraten sin, derav Skate 2 på den andre og begge PS3 jeg testet hadde framedrop problemer. Men det er godt mulig jeg ikke har holdt meg oppdatert :) Rett gjerne på meg om jeg har feil

Edited by René

Flott! Har alltid likt Slim utgavene! Men jeg syns kanskje Sony kan jobbe litt med framerate problemene sine først? eller er de løst??

Har to kamerater som har en PS3 hvor spillene veldig ofte får frame drop.. Det samme gjaldt PS2 spill jeg spilte på denne ene kameraten sin, derav Skate 2 på den andre og begge PS3 jeg testet hadde framedrop problemer. Men det er godt mulig jeg ikke har holdt meg oppdatert :) Rett gjerne på meg om jeg har feil

Altså, framerate er jo utviklerne sin jobb, ikke Sony som leverer maskinen.

Feil å feil fru blom. Tror du framerate problemene er ett hw problem? Det er utviklerene som bestemmer om spillene skal kjøre i 10000 fps i sekundet eller i 10.

Godt å endelig får det bekreftet :) Menne, billig plast ?

Biltema plast er til dem som sverger til 360 plasten. Nå treffer Sony både dem som vill ha den elegante pianolakken og dem som vill ha den mer billig og ripe/fingermerke frie plasten.