Gå til innhold

Sony avslører PS3 Slim


Anbefalte innlegg

Flott! Har alltid likt Slim utgavene! Men jeg syns kanskje Sony kan jobbe litt med framerate problemene sine først? eller er de løst??

Har to kamerater som har en PS3 hvor spillene veldig ofte får frame drop.. Det samme gjaldt PS2 spill jeg spilte på denne ene kameraten sin, derav Skate 2 på den andre og begge PS3 jeg testet hadde framedrop problemer. Men det er godt mulig jeg ikke har holdt meg oppdatert :) Rett gjerne på meg om jeg har feil

 

Feil å feil fru blom. Tror du framerate problemene er ett hw problem? Det er utviklerene som bestemmer om spillene skal kjøre i 10000 fps i sekundet eller i 10.

 

Wow tror du virkelig at utviklerne vil ha spill med fps drop?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Flott! Har alltid likt Slim utgavene! Men jeg syns kanskje Sony kan jobbe litt med framerate problemene sine først? eller er de løst??

Har to kamerater som har en PS3 hvor spillene veldig ofte får frame drop.. Det samme gjaldt PS2 spill jeg spilte på denne ene kameraten sin, derav Skate 2 på den andre og begge PS3 jeg testet hadde framedrop problemer. Men det er godt mulig jeg ikke har holdt meg oppdatert :) Rett gjerne på meg om jeg har feil

 

Feil å feil fru blom. Tror du framerate problemene er ett hw problem? Det er utviklerene som bestemmer om spillene skal kjøre i 10000 fps i sekundet eller i 10.

 

Wow tror du virkelig at utviklerne vil ha spill med fps drop?

 

Hvem snakker om fps drop? Eller at utviklerene vil ha dem?

Lenke til kommentar
Skal ha en slim uten tvil. Spørsmålet er bare om jeg skal bytte ut ps3 big med ps3 slim her i stua. Muligens, uansett så blir det en av delene på soverommet. Kjekt å ha tilgang til alt fra senga, i allefall de få gangene man får bruk for det :p

Bytte harddisk hver gang man skal spille da, eller løpe rundt med minnestikk? :p

Lenke til kommentar
Vel, Shadow of the Colossus hadde store framedrop problemer på PS3, men ikke på PS2, Skate 2 fungerer utmerket glatt på xbox men ikke PS3.. Har blitt fortalt at det gjaldt andre spill de hadde til sine konsoller også.. Men jeg skal heller holde meg til topic jeg :) Det blir nok slim på meg en dag

PS3 sleit med BK på noen spill, men det er da PS2 spill. Skate er det kun slapt av utviklerne.

Lenke til kommentar

 

 

De aller fleste som har ps3, eller har planer om å skaffe bruker den ikke til slikt uansett. Selv synes jeg det er litt skuffende, men det havner nok en i hylla uansett.

Ellers kult å se at DTS-HD-logoen er på plass :)

Endret av Sputnik
Lenke til kommentar
Skal ha en slim uten tvil. Spørsmålet er bare om jeg skal bytte ut ps3 big med ps3 slim her i stua. Muligens, uansett så blir det en av delene på soverommet. Kjekt å ha tilgang til alt fra senga, i allefall de få gangene man får bruk for det :p

Bytte harddisk hver gang man skal spille da, eller løpe rundt med minnestikk? :p

 

Ps3 mediaserver :D

Lenke til kommentar
De aller fleste som har ps3, eller har planer om å skaffe bruker den ikke til slikt uansett. Selv synes jeg det er litt skuffende, men det havner nok en i hylla uansett.

Tja. Jeg vi nesten heller tippe at grunnen til at det blir fjernet er at alt for mange pengetapende PS3 har blitt brukt til alternative ting uten å noensinne se et PS3 spill eller Bluray plate.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...