Gå til innhold

Sony avslører PS3 Slim


Anbefalte innlegg

Med unntak av Heavy Rain er jeg litt skuffet, men på den annen side forventet jeg ikke mye.

 

Størrelsen har aldri vært noe problem, jeg synes tvert imot at den er stilig. Derimot,

ble jeg skuffet da jeg fant ut hva VidZone faktisk er. Håper var at man skulle få HD-serier fra HBO o.l. ned på min ps3, ikke musikkvideoer som jeg uansett ikke er interessert i å betale for eller se.

 

//T

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes designen er cool og tror bildene lyver endel ift. hvordan den vil virke oppå tvbenken. Den har en mer uniform fremtoning og virker som et stykke skåret ut av sort granitt og har en "rugged" og robust look i overflaten.

 

Linux har de færreste behov for på en PS3! Filmtjensten vil gi fullverdige spillefilmer i HD og SD.

 

Jeg tipper at den muligens vil komme i flere farger og finisher etterhvert, det har bla. vært spekulert i en "børstet" sølvutgave.

Endret av Kendu
Lenke til kommentar
Blir spennende å se hva MS og Nintendo gjør nå da, de blir vel nødt til å gjøre noe? Iallefall ikke sette opp prisen mer, som MS gjør i UK.. :p

 

Tror ikke Nintendo behøver å gjøre noe som helst siden Wii selger som hakka møkk men spørsmålet er hva MS kommer til å gjøre. MS behøver nødvendigvis ikke å sette ned prisen på konsollen men kanskje å gjøre onlinespilling gratis hadde vært noe.

 

Selv sitter jeg med en PS3 60 gb så noen stygg slim blir det ikke her i gården.

Lenke til kommentar

Hvis det er det ENESTE de fleste snakker om fatter jeg ikke hvorfor de ikke får det tilbake inn i maskina. Prisdopp på den nåværende modellen og så en modell til som beholder den samme prisen, men som også har bakoverkompatibilitet. Alle vil ha det, men de nekter å gi oss.

Lenke til kommentar
Hvis det er det ENESTE de fleste snakker om fatter jeg ikke hvorfor de ikke får det tilbake inn i maskina. Prisdopp på den nåværende modellen og så en modell til som beholder den samme prisen, men som også har bakoverkompatibilitet. Alle vil ha det, men de nekter å gi oss.

Ikke alle vil ha det nei. Jeg bryr meg ikke om det. Skal jeg spille PS2-spill får jeg heller tak i en PS2 enda billigere.

Lenke til kommentar

Likte ikke utseende på ps3 slim i det hele tatt. Er ikke i tvil om at jeg syntes dagens versjon er den fineste, og den beste. Da bege versjonene vil ha samme pris ville jeg klart gått for storebroren med fettet rundt magen og holdt meg unna slim. Kjøper kanskje en som reserve maskin, men liker helt klart den "store".

 

En helt grei pressekonferanse fra sony, ingen store nyheter som ikke var ryktet om på forhånd. Etter en fantastisk E3, fra sonys side, regnet jeg heller ikke med store nyheter.

 

Kudos til gamer.no over bra dekning under pressekonferansen og likte veldig godt måten dere oppdaterte hele tiden under konferansen.

Lenke til kommentar

Uten å ha full oversikt, og med forbehold om at jeg kan ta feil, synes jeg det virker som om det stort sett er nåværende PS3-eiere som kritiserer utseendet. Det er vel isåfall en normal reaksjon, but still.

 

Selv drasser jeg litt rundt på konsollene til tider, og i så måte var PS2 slim en åpenbaring. Nå ser ikke denne ut til å være helt på samme shrink-nivå som det de klarte med PS2, og vet ikke helt om jeg tør uttale meg om utseendet før jeg ser den live, men ser lovende ut(så lenge støynivået ikke har økt), om enn kanskje litt "kjedeligere" i designet. Forøvrig enig med Lakus: Hvis det er det eneste folk snakker om, hvorfor ikke gjeninnføre det? Frem til det evt. kommer på bordet at de kjører det i en software-oppdatering i nær fremtid(et års tid), forbeholder jeg meg retten til å si at den godeste Koller står for et av de dummeste utsagnene jeg har sett fra konsollmarkedet i år. Er han utdannet innen markedsføring, som jeg vil anta han er, bør han skamme seg.

Lenke til kommentar

Et par spørsmål om PS3 "Slim"...

 

Ingen lys som viser status til disc-stasjon og om den er på/av??

 

Er det kun oppdatert hardware, eller software også?

Gjelder nye firmware 3.0 både til "Slim" og "Phat"?

 

Og det siste spørsmålet: Hvorfor kjøpe PS3 "Slim" når man får "Phat" billigere? Desuten ser den finere ut, spør du meg!

 

 

Her er IGN's "Unboxing" av PS3 "Slim":

 

Og her er en video om den nye Firmware Update 3.0:

Lenke til kommentar
PS3 slim skal koste 2999,- kr veiledende! Altså ikke så veldig mye...
Jeg tipper vi får se tilbud på 2500,- ved lansering og at prisene nok dropper raskt etter jul og nyttår :).

 

Utseendemessig tror jeg mange endrer mening nå den står på tvbenken hjemme. Blankt og shiny er old. Nå er det kompakt, solid, uniformt og cut-out-of-one-piece som gjelder. Den har også et lite rubber-army preg, jeg synes den er stilig. Den gamle ser ut som noe dårlig pre 2005 saker med pianolakk på.

 

Jeg er også glad for at touch bryterne er borte og erstattet med høykvalitets trykk brytere. Ingenting har irritert meg mer en overfølsomme touch brytere.

 

Ellers byttes harddisken like lett som på den gamle :). Mangel på mulighet til Linux vil så og si ingen savne.

 

Ta tak i 360en deres, så kjenner dere samme vekten som Ps3 slim
Når ble solid vekt i et kompakt "brunvare"produkt et tegn på dårlig kvalitet? Det tyder på at denne har godt med passiv kjøling og den slags. Forøvrig må du legge den digre strømtilførselen til 360 oppå din 360 før du kan sammenligne vekt ;) Endret av Kendu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...