Gå til innhold

Den "store" fullførte spill tråden!


Ellusion

Anbefalte innlegg

Har noen av dere faktisk fullført spill med online del? ;) Som f.eks

 

- Bad Company (10000 kills achievement)

- Gears of War (Seriously achievement)

 

Er slike achievements som jeg kan bli litt imponert over :)

 

Skjønner hva du mener, men jeg synes det er mer imponerende med skill-baserte achievements (COD-serien på Veteran eller Bionic Commando på Commando difficulty :p, f. eks). De du nevner kan jo i prinsippet hvem som helst få over tid. Men det betyr ikke at det ikke er fine achievements, Seriously.. er vel en av de mest attråverdige der ute.. Ønsker jeg hadde den så klart :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har noen av dere faktisk fullført spill med online del? ;) Som f.eks

 

- Bad Company (10000 kills achievement)

- Gears of War (Seriously achievement)

 

Er slike achievements som jeg kan bli litt imponert over :)

 

Jeg har seriously :) Både i gears 1 og gears 2

 

Men hvor mange GS har du a? :p

Lenke til kommentar

I gears spillene eller totalt ?

 

Har 62 000 samlet.

I gears 1 har jeg 1250

I gears 2 har jeg litt over 1000 trur jeg. (Har alle de 1000 som følgte med spillet, men grunnet at jeg ikke er serlig glad i spillet lengre har jeg ikke giddet fullføre resten.)

Endret av Huggy
Lenke til kommentar

Det er vel å ta i, men det lar seg nok gjøre dersom du har spilt det en gang allerede.. 3-4 timer er vel mer realistisk, men det heller er jo ikke så lang tid da :) Moro med slike spill!

Tok dette selv for noen dager siden. Enkelt spill. Utenom siste greia på siste boss så sleit jeg ikke. Skjønte ikke hva jeg skulle gjøre, men endte opp å flakse meg gjennom.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

970/970 !!i Condemned:criminal org..Har hatt spillet i flere år men tok det frem igjen for å vise det til en kamerat.Endte opp med å spille det på nytt og siden jeg hadde de fleste ach.mentene fra før prøvde jeg å få de siste jeg manglet.Har bare 8/116 spill som jeg har alle achievementene til,så ikke noe særlig å skryte av egenlig.Passerte 51 000 i GS i går btw hehe.

Lenke til kommentar

Tok 1000/1000 i Dante's Inferno her om dagen.

 

Har det på lista, kommer nok til det etterhvert =) Hvordan var det sammenlignet med feks Darksiders (som jeg heller mer mot å prøve først).

 

+ Disney's UP

+ Cloudy with a chance of meatballs

+ Night at the museum 2

+ Brave (styr unna!)

+ A Kingdom for Keflings

Lenke til kommentar

Har det på lista, kommer nok til det etterhvert =) Hvordan var det sammenlignet med feks Darksiders (som jeg heller mer mot å prøve først).

Det kommer nok helt an på hvor godt du liker omgivelsene (les: Helvete) i spillet. Akkurat som I Darksiders må det en del leting til før du når 1000/1000 poeng, men siden omgivelsene er så lite varierte, synes jeg denne prosessen ble nokså kjedelig i Dante’s Inferno. Spillet ble rett og slett litt for infernalsk for min del. Anbefaler å skrive ut en guide på forhånd hvis du går for å ta alle achievements, da du lett kan gå glipp av mange av dem. Noen krever for eksempel at du snakker med samme karakter gjentatte ganger hver gang du ser han, mens andre krever at du redder bestemte individer du ellers ville drept. Men når du er klar over dette på forhånd, når du 1000/1000 fortere enn et olja lyn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...