Gå til innhold

Borderlands - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Hvilket sidemisson er det da?

 

Når det gjelder maskingevær ville jeg gått for ar u urban stomper seien fra Dahl, funnet 2 av disse. Meget gode, sinsykt fire rate og god damage. Uten om disse 2, har jeg kun funnet et brukende fra s and s mot slutten. Dette var epic og hadde x3 fire damage. (så du slet tidligere med maskingevær)

Ellers er det Smg, sniper rifle og Repeaters som gjelder imo.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Er på vanskelighetsgrad normal. Er en slik arenamatch i tredje runde, og de første fiendene som kommer er to bruisere med bazooka og pumpehagle. Når en av dem faller kommer det et lass med "små" gærninger. Så jeg trenger egentlig bare litt flaks for å greie det og litt giddelyst til å fortsette å prøve. Våpentaktikken er så enkel som at jeg bruker revolveren jeg har. 195 corrosive damage (4x, så kommer ganske ofte), 6 kuler og min forholdsvis høye revolver-skill gjør den et par hestehoder bedre enn alle andre våpen jeg har.

 

 

Satser på å runde det snart, jeg dør etter å spille online.

Lenke til kommentar

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Kom deg i cover og prøv å ta så mange små som mulig, har du shotgun er det en fordel. Når du "dør" så tar du dem og for second wind. Fortsett med det til alle er døde. Hvis en av bruiserne har en bazooka som skyter tre(?) skudd går du for han først,tar bazookaen og dreper den neste. Husk at fienden ikke respawner når du dør! Jeg slet litt med denne og fikk regning på 60000-70000$
Endret av Lexiboij
Lenke til kommentar

Har alle taktikker inne, problemet er at jeg rett og slett ikke rekker komme i skjul før jeg har tapt for mye liv. 289 i skjold og 889 i helse. Dessuten kommer de to bruiserne fra hver sin kant så jeg får faktisk ikke gjemt meg særlig godt da jeg står med ryggen åpen mot fyr nummer to. Shotgun i Second Wind er en dårlig deal i mine øyne, mye bedre med et våpen som treffer på litt distanse da de fleste fiender skyter på deg fra avstand. De små psychoene er fine i så måte siden de dør fort, men det hjelper ikke når du dør før de kommer frem. Dessuten er det en grense på hvor mange SW man får før man dør. 2 for å være eksakt. Om dette er fordi jeg rett og slett ikke har nok helse i det jeg kommer tilbake eller om det er fordi spillet er designet slik skal forbli usagt, men jeg tror jeg har hatt mer enn 2 før.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Kom på nå at det ikke er bare små som kommer i meele, da passer nok revolveren bedre. Jeg hadde en shotgun som ga elektrisk skade, den funket bra da jeg løp rundt bruiseren og skøt nesten helt oppe. Jeg hadde phasewalk som regenerte livene mine tough. Men hvis du har en bazooka mener jeg at den vil fungere bra. Ellers er det nok ikke mye annet enn ok komme tilbake i litt høyere level, tror jeg var level 30-31 elns. Men mener at bazooka er svaret på dette oppdraget.

Lenke til kommentar

Satser på å runde det snart, jeg dør etter å spille online.

 

Du har noen timer igjenn enda. Jeg er i mål nå, level 36 elns. Gleder meg til en ny fresh of the bus :)

 

Våpen med høy fire rate har vert tingen for meg, med høy mener jeg 12-15+. En god hagle er greit å ha i stuasjonen du beskriver, ellers virker skjoldet ditt noe svakt?

Lenke til kommentar

 

Har alle taktikker inne, problemet er at jeg rett og slett ikke rekker komme i skjul før jeg har tapt for mye liv. 289 i skjold og 889 i helse. Dessuten kommer de to bruiserne fra hver sin kant så jeg får faktisk ikke gjemt meg særlig godt da jeg står med ryggen åpen mot fyr nummer to. Shotgun i Second Wind er en dårlig deal i mine øyne, mye bedre med et våpen som treffer på litt distanse da de fleste fiender skyter på deg fra avstand. De små psychoene er fine i så måte siden de dør fort, men det hjelper ikke når du dør før de kommer frem. Dessuten er det en grense på hvor mange SW man får før man dør. 2 for å være eksakt. Om dette er fordi jeg rett og slett ikke har nok helse i det jeg kommer tilbake eller om det er fordi spillet er designet slik skal forbli usagt, men jeg tror jeg har hatt mer enn 2 før.

 

bruker en smg med 4x fire damage på de fleste fi.Har også en sniper med 4x shock dam.Foretrekker våpen som drenerer helse utav fi og bruker også granater på fi som gir meg hp når disse rammer fi.Har dessuten en shotgun med 2x corr. dam.Ofte er det nok å gå opp kun ett level og du vil få det MYE lettere hvis du sliter enkelte steder.Synest skjoldet ditt var litt vel lavt(et bra skjold er utrolig viktig).

Lenke til kommentar

Merket at det å bruke et skjold som regenererer liv er svært bra, hadde et skjold som ga meg +60% liv, men jeg døde som en flue mot de sterkere fiendene. High capacity shield likte jeg heller ikke fordi de tok så lang tid for å få det helt regenerert. Mye bedre med 100 skjold og 50 liv en 100 liv og 50 skjold.

Endret av Lexiboij
Lenke til kommentar

Jeg er i mål nå, level 36 elns. Gleder meg til en ny fresh of the bus :)

 

Og der var jeg Level 20 med Roland :p Kjekkere med Mordecai imo, litt kjedeligere tallents med Roland.

Kansje det har litt med første gjennomgangen også.

 

Hvor velger man egentlig vanskelighets grad? Er jeg blind eller, finner det ikke noe sted.

Lenke til kommentar

Har nå fått til å hoste med portene nevnt av Lexiboij på forige side, så åpner man disse bør det virke. Sjekk grundig med NAT osv om du sliter med å hoste. Samt at du forwarder portene mot rett IP adresse. Om du har NAT, blir det å forwarde mot internIP på din pc. For å finne den, tar du start, kjør, cmd + enter, inconfig + enter.

 

Som jeg snakket om tidligere slet jeg med å hoste i et annet spill for en tid tilbake.

Løsningen var da å kjøpe en switch jeg plasserte mellom bredbåndsrouteren og den trådløserouteren. For så å koble aktuell spill pc direkte inn i switchen.

Dersom du må gå igjennom trådløsrouter må både bredbåndsrouter og trådløsrouter portforwardes etter det jeg har forstått. Dette tror jeg kan være komplisert å få til.

 

Har desverre ingen tips til deg AltF4, internett gjennom tv`en har jeg ikke hørt om.

 

Jeg og lex har akkurat startet på gjennomgang nr2, kan love at det går for seg i mulitipalyer der. Mye mer action, står i fare for å dø hele tiden, skags everywhere :D

 

Online delen har et stykke å gå, noe så banalt som å invite en spiller feks. Man ser jo faktisk ikke at spilleren kommer inn i lobbyen, men blir stående i vennelisten etter inviten er sendt...

Lenke til kommentar

Huff, skags er slemme...

Når du er inne på hvor banal online er så må jeg nesten tilføye at mikrofon systeme deres er rett og slett forferdelig, blir nødt til å røske headsettet av før man kan hoste/nyse elns.

uten og ødelegge ørene til de man spiller med. Skulle gjerne hatt en knapp slik det er i for eksempel Team Fortress.

Endret av Lexiboij
Lenke til kommentar

Greide endelig det forbanna oppdraget i går, prøvde med bazooka men som nevnt før her i tråden syns jeg det er et forbanna tungvint våpen. Jeg forstår rett og slet ikke helt mekanikken bak: Min bazooka gjør 435 x3 i skade per skudd, og har 4x electric damage. Med andre ord, treffer de tre rakettene samme mål skal den gjøre 1305 skade. Alikevel tar min revolver som gjør 189 i skade veldig mye mer per skudd. Så jeg holdt meg til revolveren og etter 6 Second Wind, 5 granater og mye banning greide jeg det til slutt.

 

Jepp, mikrofonopplegget er ikke helt optimalt men jeg har ikke problemer med nedsatt hørsel når folk nyser eller hoster. Spilte online med 3 folk i går, som Mordecai. Faktisk en artig klasse å spille som, jeg begynner å bli litt lei Roland og skillsettet hans er nesten kjedelig i forhold.

Lenke til kommentar

Har endelig funnet ut hvor bildene man tar av infokortet til våpnene sine havner, men jeg greier ikke laste dem opp hit.

Sånn. Måtte bare inn i paint, beskjære og lagre på nytt.

 

Her er revolveren jeg har snakket så mye om. Fungerer både som pumpehagle, assaultrifle og sniperrifle.

 

post-226-1099422639_thumb.jpg

 

Jeg hadde med gru gledet meg til å møte The Crimson Lance, men jeg dreper de aller fleste med ett hodeskudd fra denne revolveren. Kan vel si det slik at jeg ikke bruker den så mye lenger, fordi det blir nesten kjedelig.

 

For å ta bilder høyreklikker du på våpenet i menyen og trykker "Take screenshot".

For å finne igjen bildet må du gå inn i Dokumenter -> My Games -> Borderlands -> WillowGame -> Screenshots og der finner du infokortene for våpnene du har avfotografert.

 

(Mulig dette er annerledes hvis du ikke har spillet gjennom Steam, og bruker annet operativsystem enn Vista.)

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...