Gå til innhold

Team Fortress 2 - tråden for diskusjon, tips og råd!


Medaljeutdelingen  

45 stemmer

  1. 1. Hva slags medalje fikk du?



Anbefalte innlegg

Har ikke noe mot payload, men tre på en gang? (Virker som et av dem er pl race, så litt variasjon er det vel.) Rart at det aldri kan dukke opp noe av gravelpit-typen igjen..

 

Artig at de landet på "mini-sentry" ideen, det må vel være minst to år siden jeg leste om den for første gang..

 

Edit: Junction er vel av gravelpit-typen (A+B, så C), men har aldri spilt det noe særlig..

Endret av Riboflavin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, det er få Gravelpit-kart. Det har kommet to, det lille innendørskartet som egentlig ikke er så bra, og det store utendørskartet hvor Blu vinner hvis de capper E. Sistnevnte er ganske kult egentlig.

 

Jeg forstår veldig godt det med den lille sentryen, og ønsket om å ha en Engineer som kan bevege på seg har nok alltid vært stort. Det har de gjort noe med nå, og kombinert med Froniter Justice er Engineer nå en rimelig stor fare om man spiller rett.

Lenke til kommentar

Nei, det er få Gravelpit-kart. Det har kommet to, det lille innendørskartet som egentlig ikke er så bra, og det store utendørskartet hvor Blu vinner hvis de capper E. Sistnevnte er ganske kult egentlig.

 

Steel? Ja, det er en slags "avansert" gravelpit :) Det lille du nevner er vel Junction..

 

Får se om tre nye maps og engie-oppdatering gjør meg litt dilla igjen. Blitt ekstremt lite TF2 de siste månedene..

Lenke til kommentar

Jeg er litt skuffet over at det ikke kom noen video nå heller!

 

Stemmer det, Steel heter det store. Jeg har prøvd flere ganger å hoppe på vogna igjen, men jeg faller av rimelig fort. Jeg elsker fortsatt universet rundt TF 2, problemet er at jeg er så dritt lei selve spillet. Ikke nødvendigvis det å spille det, men alle de tingene rundt selve spillet har på en måte tatt vekk noe av den moroa som var før. Det er mer jag etter det neste store itemet enn det er etter å faktisk spille føler jeg.

 

Denne følelsen kan det jo selvfølgelig er der mest fordi jeg føler at jeg ikke har en dritt spennende (og det har jeg vel egentlig ikke heller, med mine standardhatter og manglende Demo/Solider-våpen).

 

Skal prøve litt nå, jeg gleder meg mest til å sjekke gitaren til Engineeren.

Lenke til kommentar

Jepp, er to achievements med den (drep med den og hvis den på killcam). Jeg la ikke merke til at det var det selv før jeg leste forklaringen på de forskjellige i sta.

Og herre jemini som jeg lo. Det må være spillets desidert beste taunt!

 

Ellers har jeg fått Frontier Justice alt! Det gikk på andre runden jeg spilte ^_^ Ganske lette noen av de achievementsene, og du trenger bare 6.

 

 

 

Lenke til kommentar

Må si presatsjonene til engien var ganske lette. Fikk milestine 2 av normal spilling, så farma jeg meg til "The Wrangler" ^_^ Den var ganske bra, trengst litt øvelse og takktikk eneste. Ellers er jo "Gunslinger" en artig sak. Får jo et bonus crit når man treffer 3 ganger på rad. Mini sg var også kult, jeg bruker bare disse når jeg skal spille offansivt da. Er ikke akkurat noe serlig til defence.

 

Alt i alt er jeg veldig fornøyd med updaten, gode baner, gode prestasjoner og godt balanserte våpen.

Lenke til kommentar

Har fått Engineer Milestone 2 nå selv, rimelig enkle noen av achievementsene. Hvis du er en OK Engineer i hvert fall!

 

Fikk til og med en tauntkill med hansken, men det var dessverre ingen achievement :p

 

Det er ikke en hanske, det er en robot hånd :) En hanske er ikke godt nok for en så badass engineer!

Lenke til kommentar

Joa, skal man plukke på detaljer så er det vel det ^_^

 

Jeg håper de gir bygninger som omplasseres litt mindre helse i det de driver og bygger seg opp igjen, det kan fort bli litt vel lett for en Eningeer å sette opp ny base nå. Selv greide jeg å sette opp to baser som "vant kampen", fordi jeg løp etter bomba og satte opp sentryen like bak den og gjemt bak en vegg. Med andre ord fikk de ikke forsvart den uten uber, og Medicen var død. Man ender fort opp med å ofre seg på en slik taktikk, men med en level 3 sentry godt plassert er det verdt det. Blu har gjerne såpass korte respawntider allikevel.

 

Alt i alt må jeg si jeg likte denne oppdateringen godt! TF 2 har blitt litt mer moro igjen.

Lenke til kommentar

2 Achievements på en halvtime :p

 

Jeg dro faktisk i land 5 på ca 20 minutter. Hadde nok litt flaks. Er også et par som det kan lønne seg å ta i disse dager, for eksempel den med 10 assistansekills med en annen sentry. Jeg har 13 nå, og får snart Death Metal (samle 10 000 "ødelagt" metall) og oppgradere en medspillers bygninger. Ellers er det vel en del skikkelige arbeidsachievements for den dedikerte Engineeren, som det å heale totalt 100k helse med dispenser og reparere andres bygninger for 50k metall.

 

Gleder meg til å prøve The Wrangler! Virker utrolig nyttig.

 

Ellers har jeg fått jobba med Demoman og Soldier-achievements i disse dager, og har nå 3-4 med hver klasse ^_^

 

Jeg liker de nye kartene innmari godt! Hightower og Upward spesielt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...