Gå til innhold

Team Fortress 2 - tråden for diskusjon, tips og råd!


Medaljeutdelingen  

45 stemmer

  1. 1. Hva slags medalje fikk du?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heh uttrykket på fjeset til Scout er bare helt herlig når han hever balltreet mot slutten av traileren :)

 

 

Hehe ja. Tøff liten rakker det der.

 

Jeg fikk faktisk nesten frysninger av den videoen. TF2 is king!

 

Samme her, Valve er utrolig gode på å lage en viss stemning i videoene sine. Musikken, ansiktsuttrykkene og humoren bare flommer over i denne videoen.

Lenke til kommentar

Heh uttrykket på fjeset til Scout er bare helt herlig når han hever balltreet mot slutten av traileren :)

 

 

Hehe ja. Tøff liten rakker det der.

 

Jeg fikk faktisk nesten frysninger av den videoen. TF2 is king!

 

Samme her, Valve er utrolig gode på å lage en viss stemning i videoene sine. Musikken, ansiktsuttrykkene og humoren bare flommer over i denne videoen.

 

Og dette var bare en reklame... Meet the Pyro eller Medic kommer vel til å ta helt av da?

Lenke til kommentar

Begge to kommer til å ta av når man ser hvilken innsats de har lagt i de senere filmene.

 

Meet the Spy er jo en liten kortfilm! Meet the Heavy, som var den første som kom, er jo på langt nær så full av gode vitser og visuelle spøker som de vi ser når vi ser på de siste som har kommet ut. En ting er vel at de kanskje ikke hadde tenkt å lage en video for alle de 9 klassene, en annen ting er vel at de ikke var like godt kjent med sine egne karakterer da som det de er nå. Med nye tekstlinjer på samtlige klasser uten om Medicen og Engineer (som vel får en del nye nå), bloggposter med enkelte av karakterene (f. eks. Soldier har jo skrevet en del i TF 2-bloggen) og ellers bruk av karakterene uten i selve spillet har vel gitt de mer kjøtt på bena.

 

Jeg gleder meg i hvert fall.

Lenke til kommentar

Merker jeg blir mer og mer spent mtp Engineer oppdateringen. Såklart blir det kjipt å spille tf2 rett etter release (9 engie på vært lag :D ) men sånn er det jo alltid. Den nye shotgunnen var også sweet.

 

Personlig tror jeg "Meet the pyro" kommer sist av alle videoene, bare så Valve kan ha oss uvitende om kjønnet hans til da. Er noen kule teorier ute og går om Pyro B)

Lenke til kommentar

Merker jeg blir mer og mer spent mtp Engineer oppdateringen. Såklart blir det kjipt å spille tf2 rett etter release (9 engie på vært lag :D ) men sånn er det jo alltid. Den nye shotgunnen var også sweet.

 

Personlig tror jeg "Meet the pyro" kommer sist av alle videoene, bare så Valve kan ha oss uvitende om kjønnet hans til da. Er noen kule teorier ute og går om Pyro B)

 

 

Tror nok Pyro er en kvinne du. Sier seg nesten selv da, ei veske i garderobene. Måten han/hun går på om du taper. Stemmen er litt feminin (synes da jeg)

Lenke til kommentar

Jeg blir dritskuffa om Pyroen er en jente. Da blir jo hele morsomheten om at det ligger en veske i skapet borte, og dessuten bryter det med den rimelig godt gjennomførte sekstitallsstilen om ei dame plutselig skulle begynne å sloss.

 

Og jeg opplever i grunnen stemmen som maskulin hehe. Er forøvrig samme stemmeskuespilleren som gir stemmen til Spy.

Lenke til kommentar

Jeg blir dritskuffa om Pyroen er en jente. Da blir jo hele morsomheten om at det ligger en veske i skapet borte, og dessuten bryter det med den rimelig godt gjennomførte sekstitallsstilen om ei dame plutselig skulle begynne å sloss.

 

Og jeg opplever i grunnen stemmen som maskulin hehe. Er forøvrig samme stemmeskuespilleren som gir stemmen til Spy.

 

Trodde det var Medic og Pyro som hadde samme jeg. Jaja, det kan uansett vær at Valve tuller med oss, vet aldrig med dem...

Lenke til kommentar

Håper aldri Valve avslører det. Hva faen kommer til å skje med inntrykket til folk som spiller som - og med pyro, hvis det blir kjent at det er en kvinne? Sært, deluxe. Hvis de sier det er en mann, så blir jo hele mysteriet borte...

 

Jepp, enig med deg der. Noe bør forholdes som et mysterium, det er jo ingen spessielt info om ham/henne heller. Som gjør det spennende :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kjøpte dette for litt under en femtilapp i gårsdagens Steam-salg. Som kjent er jo alle MP-spill mye morsommere med venner, så jeg lurte på om noen kunne tenke seg å spille et par runder med en nybegynner i løpet av uka?

 

Heter error_3033 på steam (det man logger inn med) og Error (display name).

Lenke til kommentar

Kjøpte dette for litt under en femtilapp i gårsdagens Steam-salg. Som kjent er jo alle MP-spill mye morsommere med venner, så jeg lurte på om noen kunne tenke seg å spille et par runder med en nybegynner i løpet av uka?

 

Heter error_3033 på steam (det man logger inn med) og Error (display name).

 

Velkommen til Tf2 da :) Kan nok sikkert spille med deg litt iløpet av uken ^-^

Lenke til kommentar

Da ser det ut til at Engineer-oppdateringen er på vei!

 

Det står ingen ting om den, og Valve har heller ikke offentlig lansert den, men siden finnes altså. Og det er mulig å få tak i èn av hundre gylne skiftenøkler, uten at jeg aner hvordan.

 

Nå står det ting der. :) Ny shotgun hvor crits styres utifra hva som skjer med sentry'en. Har ikke studert siden spesielt nøye etter hint, men jeg gjetter at det kommer et nytt map som heter Neufort, siden de andre navnene på det kartet (nederst) er gamle, velkjente maps..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...