Gå til innhold

Team Fortress 2 - tråden for diskusjon, tips og råd!


Medaljeutdelingen  

45 stemmer

  1. 1. Hva slags medalje fikk du?



Anbefalte innlegg

TF2 har fått en Halloween-spesial som i fjor. Par nye maps, nye items, achievements, og av alle ting, et npc "boss monster" :D (Det er vel en slags videreutvikling av de random spøkelsene fra i fjor.)

 

http://www.teamfortress.com/screamfortress/

 

http://www.teamfortress.com/post.php?id=4567&p=1

 

(Oppdateringen er allerede ute)

 

Edit: To nye maps er nesten en slags overdrivelse, da det er er snakk om to maps med samme layout, men forskjellige utseende:

 

http://wiki.teamfortress.com/wiki/Art_Pass_Contest

Endret av Riboflavin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

The Horseless Headless Horsemann ^_^

 

Skal definitivt prøves ut! Prøvde meg ikke så mye på fjordårets, siden det falt mitt i min dritt lei TF 2-periode, men nå er jeg litt mer lysten.

 

Man kan forsatt få de gamle tingene så du gikk ikke glipp av mye ifjor ;P

 

____

Fikk endelig Gored prestasjonen! Horseless Headless Horsemann satt seg fast i en stige på første point så hele gjengen slo løs på ham :D

Lenke til kommentar

Hm. Jeg fikk achievement'en når jeg drepte ham, men gresskarhodet fikk jeg ikke før neste gang startet spillet.. Har ikke Gored! ennå, men tviler på om jeg kommer til å ha nok metall (eller ekstra items) til å få gjort noe ut av haunted metal scrap det før det er for sent uansett. :p (Det har ikke blitt mye TF2 det siste halve året, men har kommet litt inn igjen i det nå..)

Endret av Riboflavin
Lenke til kommentar

Du kan bruke haunted metal i oppskrifter etter halloween-perioden.

 

Noen som har fått mange av de maskene?

 

Aha. Takk for tipset, forsto det sånn at man kunne bruke disse tingene etter perioden, men ikke lage dem.. Men det er vel sånn at man ikke kjøpe dem etter perioden. (Det gjelder ihvertfall Voodoo Juju og Spine-Chilling Skull)

 

Har ingen av maskene. Har ikke fått spilt mye, pluss at det alltid er noen andre som finner disse pakkene før meg. Tror vel ikke jeg har sett en av dem en gang..

Endret av Riboflavin
Lenke til kommentar

Hmm...spillet begynte å lagge nye sykt etter den siste oppdateringen. Går fint så lenge jeg er alene, men bare jeg nærmer meg de andre lagger det. Lyden er borte også :(

 

Ikke sikker om dette vil hjelpe deg, men du kan prøve å defragmentere tf2 filene. Høyreklikk på tf2 i steam, så properties, så trykker du på Local Files og deretter defragment cache files.

____

 

Jeg har to Engineer Masker, så om noen har en annen maske tilovers så er jeg villig til å bytte :)

Lenke til kommentar

Haha, jeg klarte å plukke opp gaven når jeg løp baklengs fra en demoman som spamma pipes mot meg. Det var litt lattis, men jeg fikk sniper maske da, den hadde jeg fra før, så jeg bytter gjerne Svinepelz.

Yey :D (la deg til på steam)

 

___

 

Irriterer meg over de om får gavene om og om og om igjen... Det er så urettferdig ._.

Lenke til kommentar

Om jeg ikke tar helt feil, må du treffe ham med et melee våpen like før han dør, og deretter overleve til etter han eksploderer for å få "G0red!". Klarte det selv, men er ikke helt sikker på hvordan jeg gjorde det :huh:

Fant forresten ut at jeg skulle åpne noen Supply Crates i går, og jeg fant to hatter i fire av dem, og enda en i dag :lol:

Cheftain's Challenge - en indianerhøvding hatt til soldier. Bloke's Bucket hat - en fisker hatt til sniper, og Old Guadalajara - en sombrero til pyro. Kan nesten ikke klage på drop systemet lenger :p

Endret av Patrick1991
Lenke til kommentar

Sliter litt med denne Gored! achievementen.. Er det ikke snakk om å treffe HHH med melee, og så overleve til han er død? Det har jeg gjort to ganger nå, får ingenting..

 

Man må være med på å drepe ham med et meleevåpen. Men du trenger ikke hamre løs på han fra begynnelsen av, bare mot slutten og drepe han med melee. Prøv å være spy (tar 1000 skade om du backstabber han) eller pyro ( med "the powerjack" ) eller scout (for å kunne løpe raskt vekk)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...