Gå til innhold

Team Fortress 2 - tråden for diskusjon, tips og råd!


Medaljeutdelingen  

45 stemmer

  1. 1. Hva slags medalje fikk du?



Anbefalte innlegg

Jeg har ikke lov til å bli med siden jeg har spilt/spiller i en klan som er for høy oppe i divisjonssystemet. Men jeg kan joine et lag som "great buddy", uten at jeg helt har satt meg inn i hva det innebærer.

 

Uansett synes jeg det er morsomt at det også blir med noen norske lag :)

 

Edit: "Every team can have one buddy on their roster. A buddy can be a player from any division or skill who can help teams out with playing and arranging matches. He will be allowed to play in the tournament but he will have to stick to the following classes: Pyro, Heavy, Engineer or Spy.

 

Teams will have to assign their buddy’s either the ‘Buddy’ or the ‘Great Buddy’ role on their roster [link]. The ‘Buddy’ role is purely visual, whilst the ‘Great Buddy’ role gives the player the possibility of scheduling matches, uploading results and managing the roster."

 

Mulig jeg kan bli med hvis noen føler det er behov for meg ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke lov til å bli med siden jeg har spilt/spiller i en klan som er for høy oppe i divisjonssystemet. Men jeg kan joine et lag som "great buddy", uten at jeg helt har satt meg inn i hva det innebærer.

 

Uansett synes jeg det er morsomt at det også blir med noen norske lag :)

 

Edit: "Every team can have one buddy on their roster. A buddy can be a player from any division or skill who can help teams out with playing and arranging matches. He will be allowed to play in the tournament but he will have to stick to the following classes: Pyro, Heavy, Engineer or Spy.

 

Teams will have to assign their buddy’s either the ‘Buddy’ or the ‘Great Buddy’ role on their roster [link]. The ‘Buddy’ role is purely visual, whilst the ‘Great Buddy’ role gives the player the possibility of scheduling matches, uploading results and managing the roster."

 

Mulig jeg kan bli med hvis noen føler det er behov for meg ;)

 

 

Laget jeg er i er ikke fullstendig norsk da. 3 nordmenn, 3 finsker, 2 amerikanere og 1 russer. Godt sprett lag kan du si :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vil opplyse om at det er en 9v9 Highlander showmatch i kveld. Mellom 6 publicspillere, 6 klanspillere og 6 fra Valve!

 

Lagene:

Team Kicasso

Scout: TLR | ViQun

Soldier: [Valve] Robin Walker

Pyro: madmattd

Demoman: Broder Weqo

Heavy: [Valve] Dave Kircher

Engineer: mklnbss

Medic: TLR | Mvp

Sniper: [Valve] Bank Charnchaichujit

Spy: The Gentlemanne

 

 

Team Shakespearicles

Scout: Dignitas\Darn

Soldier: My NaMe Is YuKaRi

Pyro: Simple

Demoman: TBA

Heavy: [Valve] Dave Riller

Engineer: Kershbob

Medic: [FB] Arie

Sniper: [Valve] Derrick Gennrich

Spy: [Valve] Cayle George

 

Live video stream med kommentering fra klokka 21:00.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg har startet å prøve meg på taunt kills, men det var lettere sagt enn gjort. Har ikke fått til en eneste en enda. Spiller mest Dustbowl, mulig det ikke er mange gode spots der. Men uansett, prøver mest å få til heavy sin. Syns det er veldig vanskelig å treffe. Er flere ganger jeg tenker at der satt den, men ingenting skjedde...

Noen "erfaringer"?

Lenke til kommentar

Hvis du skal ta heavy taunt er det lurt å stille seg i trange ganger, sånn som på 1 stage på dustbowl, fks.opp trappa og inn i tunnelen som er like over det første punktet BLU skal ta over.(her har jeg fått mange tauntkills som heavy :p ) Ellers er det bare å finne en del trange ganger, så funker heavytaunten veldig bra.

Endret av Xifi
Lenke til kommentar

Heavy-taunten er faktisk en stor usynlig kule. Den hadde overraskende lang range en gang i tiden, usikker på om de har fikset det nå.

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=dbtauZnu5ho

 

Ellers er mitt generelle tips å bare stille seg bak en vegg ved en dør og trykke "g" når man tror det kommer noen, særlig som de klassene hvor man ikke akkurat har for mye helse. Med andre ord alle unntatt Heavy.

 

Som en liten fun fact kan jeg nevne at taunt-kills ble implementert i spillet etter krav fra spillere om at Pyro-taunten med hagla/flaregun burde drepe noen.

Endret av AltF4
Fikset dobbeltposting og la til videoklipp
Lenke til kommentar

Haha, trading kom etter en evighet :D Blir morsomt å prøve ut dette.

 

Ja! Apropo traging, Noen som har "Stainless Pot" til soldier som er villig til å trade den med meg for "Sargent's Drill Hat"?

Har hatten jeg, men den er nok for kul til å byttes ut :p

 

Slask xD

 

____

 

Jaja, har da fått meg Soldier tingene, 2 av sniper tingene ( macheten og sniperen ), alle scout tinga og alle pyro tinga. Egentlig ikke noe serlig spessielt, du får jo 15+ hp når man treffer noen med "Black Box" bazookan til soldier, ellers er den som den andre. Sniperen tar ikke HS, men likte veldig godt macheten. 100% crit på et target du har foreksempel dusja med Jarate, ganske handy.

Har ikke fått prøvd pyro sine ting skikkelig enda, men merka fort at man skifter våpen veldig raskt når man har den nye flammekasteren på seg.

 

Når det gjellder prisene i den "Manconomy" butikk greia.. Det er DYRT.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...