Gå til innhold

Team Fortress 2 - tråden for diskusjon, tips og råd!


Medaljeutdelingen  

45 stemmer

  1. 1. Hva slags medalje fikk du?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg regner ikke med å få noen gyllen skiftnøkkel uansett, så jeg gidder ikke prøve meg.

 

Pumpehagla er veldig spenstig, den høres veldig OP ut siden den critter for så og si alt sentryen din gjør - samtidig vil nok dette fungere som en gulrot for Engineer for å hindre turtling.

Lenke til kommentar

Ajajaj, så at en fikk golden wrench når jeg spilte akkurat, han nummer 73 eller hva det er. Plutselig blir serveren helt stille og announcer sier *Success!* også kommer det noe random om golden wrench opp på skjermen, like etter blir det spamma i chatten om at alle andre ville ha den :p

Lenke til kommentar

Tør vi håpe på en ny Meet the... video?

 

DEFINITIVT! En rekke gode ideer på Steam forumene. En av favorittene er Medic som blir intervjuet i et vertskapelig hus, foran peisen. Han snakker klart og ordentlig om sitt yrke, spesielt om operasjoner. Hvert femte sekund kommer et flash med blodbad, og medic begynner å snakke mer og mer grotesk om hvordan han liker og nyter kuttedelen av jobben hans. Videoen ender selvfølgelig i blodbadet der Medicen ytrer en fancy setning, og outroen går sin gang.

 

Eller noe helt annet, Valve klarer å lage gode "Meet the-" videoer :p

Lenke til kommentar

Skiftenøkkelen har nå blitt forandret til en som ser langt mer badass ut, og fått en gavelapp med teksten "From the Watchmaker", som leder til Steamprofilen Watchmaker. Om jeg gjetter riktig har han kommet med en idè Valve har brukt til denne oppdateringen.

Lenke til kommentar

Hightower og Upward er begge offisielle payload-baner laget av Valve, skal man stole på deres offisielle wiki. Jeg synes det er trist at de plutselig har gått fullstendig tilbake til westernscenarioet. De sa jo at de skulle lage flere Lumberyard-lignende baner, men så langt har det vel bare kommet en community-bane ved navn Watchtower som ligner?

Lenke til kommentar

Ja, jeg ser det står på bloggen til TF 2 også. De lagde et arena/king of the hill map også, det med snøen på, Kunne med fordel har laget flere slike map, helt enig!

 

Har funnet to bilder i kveld, fra siden til engineer-opdateringen,

 

100_radigan.jpg (midt i den røde prikken like under The Wrangler).

 

75_engy_move.jpg (ligger gjemt under informasjonen om Frontier Justice, til høyre)

 

Kan det bli mulig å bære sentryen med den hansken vi ser i første bildet? I bloggen står det at det kommer flere typer skiftenøkler, og jeg regner med at hansken er en replacement.

 

Uansett mangler det bare èn skiftenøkkel før alle hundre er funnet, så svaret kommer vel rimelig snart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...